Araç kaç km ve start stop kullanıldı mı? cidden çok iyi dayanmış tebrikler aküye de size de41.hafta 2012 yılı yani ekim 2012 ..sizin araç ya 2012 sonu yada 2013 üretimi..
Araç kaç km ve start stop kullanıldı mı? cidden çok iyi dayanmış tebrikler aküye de size de41.hafta 2012 yılı yani ekim 2012 ..sizin araç ya 2012 sonu yada 2013 üretimi..
2015 75bin tdi aracım var akü bitmek üzere sizden neyi farklı yaptım cidden merak ettim çok ilginç start stop hep açık extra donanım yok highline ve klima yaz kış açık sizde bunlardan farklı olan ve 3 sene daha fazla dayanmasına sebep olan ne ? Ha bir de il eskişehir kışları soğuk geçer@bf417 araç 72 bin km de start stop hep açıktı km den dolayı dayanmış olabilir sanırım.
Aküde önemli olan toplam marş sayısı kısaca çalışma saati diyebiliriz sizin araçta 75k da ve bence akü için normal değişim için...süre çalışma saati dış etkenler vs toplanınca akünün ömrü ortaya çıkıyor..bu arada kısa bir araştırma yaptım dizel araçlarda son yıllrda kullanılan efb+ aküsü türkiyede yok belki yetkili servis getirtebilir ama vartada şu an yokmuş onun yerine agm almak zorundayz2015 75bin tdi aracım var akü bitmek üzere sizden neyi farklı yaptım cidden merak ettim çok ilginç start stop hep açık extra donanım yok highline ve klima yaz kış açık sizde bunlardan farklı olan ve 3 sene daha fazla dayanmasına sebep olan ne ? Ha bir de il eskişehir kışları soğuk geçer
Normalde aracınızın garantisi 2 yıl, ama akünün garantisi 3 yıl olduğu için akü değişimini ücretsiz değişim kapsamına almışlar.,Merhaba. Tüm yazılanları okuyamadım bahsedildi mi bilmiyorum ama benim de geçen hafta akü bitmesi sebebiyle aracım çalışmadı. VW yol yardımı aradım. Ücretsiz olarak gelip takviye ile çalıştırdılar ve aracı servise götürdüm. Garantiden akü değişti ve sadece işçilik bedeli olarak 95 TL ödedim. Aracım 3 yaşını doldurmak üzere bu arada.
İyi günler dilerim..
Darısı bizim başımıza diyelim de pek ümidim yok sizin akü sağlamsa bitince yardıma gelirsiniz artık golftutkusu kardeşliği bunu gerektirir@bf417@forzaGilles
14 gündür devreye 1 kere bile girmeyen devamlı enerji ihtiyacı yüksek uyarısı veren start stop sorunu bu sabah kendi kendine düzeldi ...ohhhh be dedim !!
Bilgilendirme Ekranında şu bildirimi görmeyeli çok olmuştu....
Sabah soğuk çalıştırmadan itibaren 35-40 dakika dur kalklı yol yaptım rolex saat gibi çalışıyor start stop
Ekranda !
Tebrikler !
1 adet mk8 kazandınız yazsa bu kadar mutlu olmazdım
Ekli dosyayı görüntüle 24707
Geçmiş olsun.. durup dururken akü masrafı açacaktı., usb girişini de bozabilirdi.. artık yan sanayi kablo kullanmazsınız sanırım@bf417@forzaGilles
14 gündür devreye 1 kere bile girmeyen devamlı enerji ihtiyacı yüksek uyarısı veren start stop sorunu bu sabah kendi kendine düzeldi ...ohhhh be dedim !!
Bilgilendirme Ekranında şu bildirimi görmeyeli çok olmuştu....
Sabah soğuk çalıştırmadan itibaren 35-40 dakika dur kalklı yol yaptım rolex saat gibi çalışıyor start stop
Ekranda !
Tebrikler !
1 adet mk8 kazandınız yazsa bu kadar mutlu olmazdım
Ekli dosyayı görüntüle 24707
Aynı sorun bende de mevcut bir gün start stop aktif oluyor bir gün olmuyor çalışırken ölçümde 13.50 çıktı fakat marşa bastığımda 9.50 ye düştü değişim şart kışı kurtarmayacak, birdaha ölçüme gittiğinizde marşa basarak ölçtürün, ilginç olan psikolojik mi biliyorum bu sıralar araç daha sesli çalışıyor sanki şarj dinamosu aküyü doldurmak için uğraşıyor onun sesi mi bilmiyorum ama eğer öyleyse dinamoyu da elimize almasak bari, sizde de böyle bir durum var mı ?@bf417
@forzaGilles
Yok olmadı ....bugün yine hep devre dışı!
Dün sevinmiştik
Yine sabahtan beri aracın enerji ihtiyacı yüksek uyarısı... hic devreye girmedi bugün...3 35 km yol yaptım bugün
Daha fazla da konuyu meşgul etmeyim!
Garantin varsa git servise bırak diyorsunuz.
Kendi düşen ağlamaz. .(garantim yok?)
Yani
Sorun başlı başına akü mü?
Akü / start stop ilişkisimi?
Yoksa hadi bi ihtimal start stop kendisimi sorunlu?
Bunlar doktora gitmeden çözülecek sorular değil.....
Doğuşun huyunu bildiğim için?
Sırf aküyü şarj etmeye 200
Teşhise 100
300 para isterler..(start stop sorunlu derlerse +200 daha ?)
İyi bir oto elektrikte aküm ölümü /yaralımı .. gerekirse şarj ! /Geceden soğuk aküye ölçüm!
En son akü değişimi seçenekleri için bu tahlilleri yaptırayım bakalım