Sorumun cevabını buldum merak edenler için paylaşayım ( KISACA KAPSAMIYORMUŞ )
Sikayetvar sitesinden alıntıdır.
Tur Assist Asistans 2. El Garanti Warranty Plus! Bursa Arkas şubesinden 2. el Audi A3 1.4 otomatik vites araç satın aldım. 1 yıl Tur Asist'ten 2. el garanti aldım. Sonra sigortacı firma tarafından arandım. 2 yıla uzatılması ve plus paket satın almam için ikna edildim. 500 TL gibi bir daha ekstradan ücret ödeyerek aldım. Sonradan aracım da kavrama sorunu oluştu. Doğuş Oto'ya gittim Tur Asist'le görüştüm. Varanti Plus olan bu paket de telefonda satış elemanının DSG otomatik vites sorununu da içine kapsadığını söylemesine rağmen 0212 315 01 51 telefonunu aradım, ne parça için ne de işçilik için bir ödeme yapılamayacağı söylendi. Telefonla geçmiş konuşmalarımı istiyorum yardımcı da olunmuyor. Kavrama ayrı o farklı teknik motor tanımlarıyla geçiştiriyorlar. Başkası da bu ve bunun gibi sorunlarla karşılaşmasınlar diye uyarmak istedim. Tur Assist Asistans'ten bir yardım istemiyorum. Cayma hakkım bile yok tuhaf bir para kazanma olayı. Hayırlısı ne diyelim...
Tamam o zaman neden satış elamanınız ürünü satarken DSG de bir arıza olursa o da garanti kapsamında biz halletcez diyor. Ayrıca kavrama madem garantiniz kapsamında değil doğuş oto kendi degistirirse işçiliği biz ödedik neden diyorsunuz. Ya kapsamdadir ya da değildir. Şöyle olursa kapsamda böyle olursa değil diye cevap alıyorum. Ayrıca hiç bisekilde geri dönüş yapılmıyor şirketinizde sadece ben arıyorum.
Tur Assist Asistans Temsilcisi
18 Mayıs 2016 Merhaba, Şikayete konu olan arıza bildirimi 16.05.2016 tarihi yetkili servis tarafından tarafımıza ulaşmıştır. Servis tarafından, vites geçişlerinde silkeleme şikayetiyle aracın servise geldiği ve kavrama değişiminin gerekli olduğu ifade edilmiştir. Kavrama, takibini yürüttüğümüz hiç bir garanti sözleşmesinde teminat altına alınan bir parça değildir. Bu parça manuel şanzımanlı araçlardaki debriyaj baskı/balata sisteminin, yarı otomatik şanzıman olan DSG şanzımana uyarlanmış versiyonudur. Bu parça da kullanımla beraber zamanla fonksiyonunu kaybeder. Garanti kapsamına girmeyen bu durum olumsuz olarak değerlendirilmiştir.Müşteriye geri dönüş yapılarak detaylı bilgi iletilmiştir. Ayrıca ürün sunma esnasında kavrama sorununun garanti içerisinde olduğu konusunda herhangi bir bilgi verilmemiştir. Saygılarımızla. Turassist Garanti Departmanı