- Katılım
- 4 Ocak 2019
- Mesajlar
- 934
- Tepkime puanı
- 323
- İsim
- Bayrak
Buna hiç dikkat etmedim açıkcası, bayadır devre dışı zaten.VAG grubu araçlarda SS devrede iken fren ve direksiyon sertleşiyor mu?
Buna hiç dikkat etmedim açıkcası, bayadır devre dışı zaten.VAG grubu araçlarda SS devrede iken fren ve direksiyon sertleşiyor mu?
ne enterasandır ki 2015 passat b8'de direksiyon ve fren sertleşirken, 2018 golf te sertleşmiyor.VAG grubu araçlarda SS devrede iken fren ve direksiyon sertleşiyor mu?
Evet devreye girince sertleşir.VAG grubu araçlarda SS devrede iken fren ve direksiyon sertleşiyor mu?
Taktığım akü agm dir.Benim attığınız fotolardan gördüğüm yanlış akü kullanmışsınız. Söktüğünüz akü agm akü. Yüksek marş gücüne sahip bir akü. Taktığınız ise agm değil. Amperi aynı olsa bile start stopu devreye sokmaya yetmez. Agm akü almalısınız. Ben aynen bu sorunu yaşayıp aynı gün hatamdan dönüp agm akü takıp sorunu çözmüştüm. Aynı amper olması yetmez yani.
Konu açılırken resim atılmış o resimlerde belli değildi akünün agm olduğu. Detaylı resim yeni atılmış orada belli agm olduğu. Bu sorun genellikle aküden olur çünki, başka neden olur ki marş motoruda olabilir ama galiba servis yolu görünüyorKaput çubuğu yerine startstopu çalaydılar bu kadar dert tasa da biterdi...(çalıyolar ama müşteri odaklı masraf azaltıyolar falan derdik)
Neyseee....
@Golftdi celal _39 un dediği durum yani start stop olmayan akü takmış olma ihtimali ? Bence yok böyle bi şey? Sağdaki resim yeni akü ise
En altta replace with AGM yazıyor zaten !
Yani değişimini Agm ile yapın diye yazıyor
Bence servise uğrayıp ayaküstü araç başına gelen ön servis teknik elemana aynen start stop için araçta bir hata kodu olup olmadığını belirlemek icin cihaza bağlattırın..
Aynı uygulamayı ben yaptım çünkü....
Aküden falan hic bahsetmeden , servis ön bürodaki hanım ablaya startstopum devreye girmiyor dedim...5 dakka sonra servis elemanı elinde cihazla geldi !
Araca bağladı Start stop hatası sorguladı ? Baktı yok bi sorun deyince bi gün kayıt açtırıp gelin aküyü test edelim gerekirse şarj edelim hatta gerekirse garantiden değistirelim dedi..
Ben cok sagol deyip ayrıldım
Amacıma ulaştım çünkü !
Start stop arızam yok ! Sorun sadece akü!
Bi dahada uğramadım çünkü garantım yok ....kayıt falan açarlarsa masaya hesap getirecekler haliyle
Aküyü dışarıdan aldım servise taktırdım, kodlama için bağlanmaya çalıştı ama akü kontrol merkezi ile bağlantıyı kuramıyor cihaz. Bu yüzden de akü kodlaması yapılamadı serviste. Önce bir kodlayabilseydik sonra marş motoru vs ye bakardık.Kaput çubuğu yerine startstopu çalaydılar bu kadar dert tasa da biterdi...(çalıyolar ama müşteri odaklı masraf azaltıyolar falan derdik)
Neyseee....
@Golftdi celal _39 un dediği durum yani start stop olmayan akü takmış olma ihtimali ? Bence yok böyle bi şey? Sağdaki resim yeni akü ise
En altta replace with AGM yazıyor zaten !
Yani değişimini Agm ile yapın diye yazıyor
Bence servise uğrayıp ayaküstü araç başına gelen ön servis teknik elemana aynen start stop için araçta bir hata kodu olup olmadığını belirlemek icin cihaza bağlattırın..
Aynı uygulamayı ben yaptım çünkü....
Aküden falan hic bahsetmeden , servis ön bürodaki hanım ablaya startstopum devreye girmiyor dedim...5 dakka sonra servis elemanı elinde cihazla geldi !
Araca bağladı Start stop hatası sorguladı ? Baktı yok bi sorun deyince bi gün kayıt açtırıp gelin aküyü test edelim gerekirse şarj edelim hatta gerekirse garantiden değistirelim dedi..
Ben cok sagol deyip ayrıldım
Amacıma ulaştım çünkü !
Start stop arızam yok ! Sorun sadece akü!
Bi dahada uğramadım çünkü garantım yok ....kayıt falan açarlarsa masaya hesap getirecekler haliyle
Eski akü üzerindeki numaralar ile yeni akünün daha önce fotoğraflarını paylaştığınızda yan taraflarında numaralar vardı. Onlarla eşleştirin. 68 lik varta VAO ile başlayan numara var. Yeni akünüzün yan tarafında AO ile başlayan numara var. Muhtemelen başına V ekleyince aynı uzunlukta bi kod ortaya çıkıyor. Kodlama yapan biri ile deneyebilirsiniz. Deneme yanılma artık. Sadece fikirArkadaşlar yok mu bir fikri çözümü olan forumda?
Aracın enerji ihtiyacı yüksek,
Evt enerji ihtiyacı yüksek dışındaki uyarılar kayboluyor bir süre sonra sadece enerji ihtiyacı yüksek uyarısı kalıyor. Aküyü taktırdıktan sonra 1 saat yol geldim hocam, servis 88 km uzaktaydı. Bu süre şarj için yeterli değil mi? Bende şimdi kodlama ile alakalı olduğunu düşünmüyorum artık. Ama kodlama için cihaz neden bağlanamadı o da ayrı bir sorun, eleman akü kontrol ünitesini görmüyor dedi.Aracın enerji ihtiyacı yüksek,
başlangıç sıcaklığı sabit tutulamadı,
nem seviyesi çok yüksek,
uyarılarından aracın enerji ihtiyacı yüksek uyarısı hariç diğer uyarılar iki üç dakikada kaybolur.
Yapmanız gereken aracınızın A/C tuşuna basıp klimayla bir yarım saat gezin akü şarj olsun, takıldıktan sonra yol yapmamışsınız akü siz almadan önce çok yattıysa normal, yarım saat gezin olmazsa akü ölçümü şarj dinamosuna bakılır. Akülerde arıza hatalı üretim vs çıkabiliyor. Kodlamayla işiniz yok çoğu serviste siz talep etmedikçe kodlama falan yapılmaz zaten, aküyü söküp muadili ya da aynısını takıp geçerler.