Bu 188 bin km de arabanın extra/arıza masrafı oldumuSeneye 200.000 olur sanırım.
Triger/balatalar/manuelse debriyaj/ periyodik bakımlar/akü HARİÇ
Bu 188 bin km de arabanın extra/arıza masrafı oldumuSeneye 200.000 olur sanırım.
Araç şuan 11 yaşında. 11 yıldır bende. 5 aylikken bcm garantiden degisti.4 yaşında iken diferansiyel bilyasi değişti. Başka da hiç bir sorunum olmadı.Bu 188 bin km de arabanın extra/arıza masrafı oldumu
Triger/balatalar/manuelse debriyaj/ periyodik bakımlar/akü HARİÇ
Maşallah araç dizel mi benzinli miydi hocamEkli dosyayı görüntüle 78898
2016 Mart'ta 9700 km deyken almıştık, 2024 Ekim'de 190 binde sattık. 8.5 sene güzel bir birliktelikti, kendisine yeni sahibinde mutluluklar diliyorum.
1.6 tdi dsgMaşallah araç dizel mi benzinli miydi hocam
Bugün 2 kilometre paylaşacağım. İkisi de aynı güne denk geldiİkincisi bir gruptan alıntı ve dikkat çekici:
Ekli dosyayı görüntüle 81921
Bu da memleketten bir taksi. Hiç motor değişmemiş ve sayaç durmuş artıkYorumlarda 6.000 kilometrede bir bakıma girdiğini ve bunun da 3 haftadan az bir süre anlamına geldiğini okudum. Ne araçlar var...
Ekli dosyayı görüntüle 81920
Made in Deutschland herhangi bir VW dizelin 500k km devirmemesi kulağa garip geliyor zaten. 1.9 PD'ler, EA288 2.0'lar, manuel 1.6'lar. Düzgün bakıldıkça ölümsüzler.Bu hyundai accent 999.000 km ye gelene kadar sahibinin cebinden ne kadar para yedi
Arabistan çöllerini tek damla su içmeden geçen develer gibi mikro masraflarla yol aldıysa 999.999 km güzel tabi.
Stock engine demiş ? Sandık motor atılmadı eyvallah..... Fabrikasyon motor bloğu da olabilir bu da kabul . Ama 2-3 kere rektefiyeye girmedigi anlamını taşımaz bu
Düdük accent 999 bin km gidiyorsa
Made in deutschland mk7,5 tdi golf 2.999.000 bin km yi devirir
(kendi yaşımdan kaynaklı anca 150 bin km daha yapıp ölürüm . Benden sonraki sahibi test etsin 3 milyon km yi )