Çok dikkatli bakmasamda seninkiler ellenmemiş., sen esas kaputu açtığında çamurluk bağlantı somunlarına bak, o somunları HANS genellikle son ayar işlemini yapar ve sonrasında fırça yardımıyla rötüş boyası atar.! Hatta opak boyalı araçlarda çamurluk somunlarına bakınca sanki sulu boya yapmışlar zannediyorsunDegerli savatage hocam açmış olduğun konu sebebiyle aklıma kurt düştü ve az önce lüküs ayfonumla gece çekimi yaptım kendi aracınla karşılaştırma yapip yorum yazarsan memnun olurum @Savatage
Onlarida cekicem birazdan ali hocamÇok dikkatli bakmasamda seninkiler ellenmemiş., sen esas kaputu açtığında çamurluk bağlantı somunlarına bak, o somunları HANS genellikle son ayar işlemini yapar ve sonrasında fırça yardımıyla rötüş boyası atar.! Hatta opak boyalı araçlarda çamurluk somunlarına bakınca sanki sulu boya yapmışlar zannediyorsun
Ama bizim sanayideki ustanın attığı rötüş ‘a benzemez.! Dikkatli gözler baktığımda o rötüş’un fabrika da yapıldığını hemen fark edilir.!!
Mercedes dahil çoğu böyle rutin bir işlem..
@Savatage Esas önemli olan pejo da ki boya kontrolü yapan eleman cihazı kaputa koyduğunda boya kaç mikron çıktı..??
Normalde 90-130 mikron arası çıkar.,
Kaput ise; 120-150 mikron arası çıkar çünkü taş darbelerine karşı kalın atılıyor.. ama yine de kamyonlardan gelen taşa nafile taş izi kaçınılmaz oluyor..
Bütün markalarda oluyor evet. Hemen hiçbir fark yok firmalar arasında.@HERKES
yani diyorum ki
bmw fabrikasında yada mercedeste ? de oluyormu böyle şeyler acaba ?
…...
Bugatti Rolls Royce daha beterdir, bir tanesi diğerini tutmaz. Fabrikasyon imalat olanlarını beğenmiyoruz onları nasıl beğenelim Değil sıfır hata onlarda çok hata vardır.@Savatage Sayın hocam Mercedes ‘te alsanız, BMW ‘de almış olsaydınız., Hatta isterseniz BMW 750Li gibi F segmenti lüks bir araç almış olun böyle şeyler seri üretim araçların hemen hepsinde olan şeyler.,
Bugatti, Rolls Royce veya milyon dolarlık sınırlı üretim %60-70 ‘i el ile üretilen bir araç almalısınız ki “sıfır hataya yakın” üretilmiş olsun..