@Savatage Genel olarak ilk 6 kodun tutması kapıların hepsine orijinal demek için yeterli oluyor sanırım, ama sizinkindeki 1100 fark bana biraz fazla geldi, benim sol 2 kapı arasındaki fark 6 çünkü. Servisten kağıt alırsanız bir sıkıntı yaşamazsınız diye düşünüyorum. Bu arada kaputa ve bagaja değişmiş diyen Peugeot servisi kapıyı nasıl fark etmedi acaba?
4 kapı + kaputlar arasında
bir genelleme yaparsak son 2 hane farklılığı var kullanıcılarda . (10 fark 20 fark 40 fark falan )
bazı durumlarda son 3 hane farklılığıda olabiliyor sanırım (100 lü 200 lü farklar ) buda kabul edilebilir fark diyebiliriz sanki ..
büyük ihtimal günde 200-300 golfün üretildiği fabrikada 100 lü 200 lü farklar bunu destekliyor
benim dün aracı gösterdiğim exper ustanın mesleki bilgisi olan bu keşif te
kaput evet oynanmış ! dedi
bunun başka bir aynı renk -model golften çıkma orjinal mi takıldığı yoksa fabrikada üretim sonrası sekonder somun sıkma olayımı olduğunu nasıl anlarızın cevabını
kaput /4 kapı seri nolar biribirini tutuyorsa bu beş parça orjinal fabrikasyon ... somunlar sekonder sıkma nedeniyle sıkılmış sonucu çıkar ! demişti ( dün ben onun dediğini serial no lar birebir aynı olması lazım anlamıştım bugün düzelttim zaten)
bu kontrolde kaput sol ön arka kapı sağ arka kapı ardışık 5-10 farkla gidiyor. sağ ön kapı +2733 zıplaması var
zaten ustanın dediği şu
araç fabrikasyon ayıplı üretilmiş somunlar sonradan sıkılmış kaputta + bagajda
sol ön kapı 2733 fark yine fabrikada değiştiğine işaret ediyor dedi .... 3 gün sonra 5 gün sonra 10 gün sonra ??? artık bilemeyiz.
sizin değişen kapıların serial nolar değişmeyen orjinal kapılara göre MİLYON fark içeriyor (7 hane değişik ) zaten kaza yaptım değişti olayının doğrulaması bu yani