Genel olarak aşağıdaki vasryasyonları uyguluyor araç.
TeşekkürlerGenel olarak aşağıdaki vasryasyonları uyguluyor araç.
Sürüş Profil Seçimi “Driving Profile Selection”
Merkezi multimedya ekranı üzerinden kontrol edilebilen sürüş profilleri Driving Profile Selection, Normal, Comfort*, Sport, Eco, Individual sürüş profilleri arasında seçim imkanı sunmaktadır. Bu modlar, araçta bulunan ekipmanlara bağlı olarak ACC, Klimatronik ve kemer gerdiricilerine müdahale edebilmektedir.
Örneğin Sport modu seçildiğinde, direksiyon elektromekanik desteği azaltılarak daha sert bir karakter kazanırken, gaz pedalının hassasiyeti ve gaz kelebeğinin tepkileri hızlanmaktadır. Araçta adaptif Bi-Xenon farlar bulunuyorsa (Top Xenon), dinamik viraj farının hareketleri hızlanmaktadır., Yeni Led farlarda da benzer çalışma prensibi esas alınır.Aynı zamanda emniyet kemeri gerdiricileri de gerilerek sürücüyü koltuğuna sabitlemekte ve hızlı girilen virajlarda daha iyi bir hakimiyet sağlamayı amaçlamaktadır.
*Comfort modu sadece DCC alındığında gelmektedir.
Rica ederim Hocam.Teşekkürler
DCC adaptif şase li golfü kullanıp farkını somut hissetmek isterdim.
Hocam servisler parçalar değişirse adaptasyonu şase ile yapıyorlar, şase farklı olunca ne olacak takılan herhangi bir yedek parça adapte edilemez olacak mesela dsg. Aynı zamanda şase değiştirmek baya baya suç diye biliyorum, artık gerisi hayal gücünüze..@schweppes siz orjinal kodlamayı ne kadara yaptırdınız hocam nasıl farklar oldu ecu şase numarası değişiminde nasıl bir sorun oluyor açarmısınız
Hocam aslında en büyük fark gaz tepkisi ve motor gücünde. Mesela eco modunda gaz %70 den fazla açılmıyor. Tepkiler yavaş geliyor. Ayak gazdan çekince vitesi boşa alıyor. Kullandığın için bilirsin tabiki .Surus modu benim aracin donaniminda var, ama yazilanlar kadar belirgin fark asla hissedemiyorum, bana goz boyama gibi geldi. Mesela modlar arasinda direksiyon sertligi o kadar bariz degismiyor. Bosuna para harcamayin derim.
Mesela 2018 opel corsada bir city dugmesi vardi bastin mi direksiyon serce parmaginla donerdi ve 60km/h ustu otomatik kapanirdi normal sertlige gecerdi farki hissediyordum corsanin en sevdigim yonu olmustu.
Ben golfun surus modlari arasinda bariz fark goremiyorum.
Değerli HocamSurus modu benim aracin donaniminda var, ama yazilanlar kadar belirgin fark asla hissedemiyorum, bana goz boyama gibi geldi. Mesela modlar arasinda direksiyon sertligi o kadar bariz degismiyor. Bosuna para harcamayin derim.
Mesela 2018 opel corsada bir city dugmesi vardi bastin mi direksiyon serce parmaginla donerdi ve 60km/h ustu otomatik kapanirdi normal sertlige gecerdi farki hissediyordum corsanin en sevdigim yonu olmustu.
Ben golfun surus modlari arasinda bariz fark goremiyorum.
teşekkür ederimHocam servisler parçalar değişirse adaptasyonu şase ile yapıyorlar, şase farklı olunca ne olacak takılan herhangi bir yedek parça adapte edilemez olacak mesela dsg. Aynı zamanda şase değiştirmek baya baya suç diye biliyorum, artık gerisi hayal gücünüze..
Orjinal kodu serviste yaptırdım. Şu an nedir bilmiyorum fiyatları ama çok abartı rakamlar değil
Bunu daha iyi anlamak için Vites D de iken tam gaz yapıp kalkmaya çalışın birde S moddayken tam gaz yapıp kalkmaya çalışın farkı anlayacaksınız.
Bu şanzımanın özelliği değil mi zaten, bunun kontrolünü vites kolu üzerinden yapıyoruz, sürüş moduna ne gerek var? Neyi atlıyorum?Aracınız DSG ise yada DSG araç ile deneme şansınız olursa D Modunda ve S modunda Deneyimleme yapınız özellikle ara hızlanma ve kalkışlarda ne kadar fark olacağını hissedeceksiniz.
DSG için D konumu ve bilinçli bir sağ ayak mucizeler yaratır.eko sürüş modunun faydası normal de 7.5 altına düşeceğini sanmıyorum.
Gaz kelebeği cevabının değişmesi, eğer DSG D/S modu dışında bir ayarlama ise ilginç olabilir.Hocam aslında en büyük fark gaz tepkisi ve motor gücünde.
30 km 90 dk dsg ile imkansız mucizeDSG için D konumu ve bilinçli bir sağ ayak mucizeler yaratır