@schweppes söylediklerinize kesinlikle katılıyorum hocam, her zaman Orjinal taraftarıyım, aracıma birşey yaptıracaksam şahsen Orjinal olmasını dikkat ederim hep.
Dsg ile manuel arasındaki katalog 100 km de yakıt tüketim farkı nedir? Benim bildiğim çok az. Aradaki farkı ben manuel ile dikkatli kullanım ile kaptarım zaten o zaman bende şöyle bir soru sorayım bunun için dsg alınır mı? Yani işe yaramayan birşey değil sürüş mod ben bizzat farkettim herkesede öneririm.Dsg d/s modundan farkı nedir? Yani okuduklarımdan bunun Dsg şanzıman tarafından zaten yapılıyor olması anlaşılıyor atladığım olay ne neden para verelim ki buna, nereyi yanlış anladım acaba? Orjinalini kastetmiyorum. Bu uygulamayı kastediyorum.
Kesinlikle, birde bu şase değiştirme ile yapılan bir işlem olduğundan kullanırken problem yaşamazsınız belki farkına varmazsınız ama ya aracı sattıktan sonra? Alan kişi dava edebilir, çok büyüyebilir olay..@schweppes söylediklerinize kesinlikle katılıyorum hocam, her zaman Orjinal taraftarıyım, aracıma birşey yaptıracaksam şahsen Orjinal olmasını dikkat ederim hep.
Tabi orjinaldeBen dsg ile motor tepkilerinin bir bağı olduğunu düşünmüyorum. Dsg s modunda sadece alt viteste tutuyor ve erken vites değiştirmiyor. Sürüş modu motor gücüne ve pedal tepkilerine müdahale ediyor.
Kesinlikle doğru karar olur.@schweppes içime kurt düşürdünüz uzun zaman aracı kullanmayı düşünüyorum belki ilerde servis tarafından verilen koda geçiş yapabilirim
Aradaki farkı hissetmedim diyen arkadaş için;
Vites D konumdayken kullandığımdan normal bir araç kullanır gibi his veriyor, Asıl S konumuna alınca vites geçişleri daha geç ve pedal hassasiyeti daha çabuk oluyor, direksiyon sertleşmesi "benim için" pek bir anlam ifade etmiyor, individual modda direksiyon tepkisini normale alıyorum zaten. Direksiyon ve klima normal, diğerleri Spor Modda kullanıyorum ve arada ciddi şekilde fark var.
Bunu daha iyi anlamak için Vites D de iken tam gaz yapıp kalkmaya çalışın birde S moddayken tam gaz yapıp kalkmaya çalışın farkı anlayacaksınız.
Size tamamen katılıyorum, Eko çok hantal kalıyor, D modu idare eder ama biraz daha canlı olabilirdi, S modu ise vites geçişlerini çok geç yapıyor, araç iyice bağırıyor 3 -4 bin devirde vites değiştiriyor.hocam sürüş profili ile ilgili en güncel konu bu, dirilttim biraz ama kusura bakmayın.
ben dsg'nin normal modunu fazla "eko", spor modunu da fazla "tetikte" buluyorum. alt devirlerde biraz daha düşürmeye istekli olsa yeter. sürüş profilinin direksiyon falan bir kısmıyla ilgilenmiyorum ama gerçekten gaz ve vites tepkisini arada bir yere alıyor mu (orijinal aktivasyondan bahsediyorum), yoksa sadece S ve D modunu vites yerine mode'dan ayarlamak gibi mi?
Bende comfort modu yok hocam nedenseNormal ve Comfort modu Eko modundan biraz daha canlıdır.
bazı araçlarda yalnızca 3 mod, bazılarında 5 mod olduğunu biliyorum., bunun bir mantığı vardı ama unuttum.Bende comfort modu yok hocam nedense
DSG'nin S'si ve D'si arası bir yere mi konumlanıyor demek istedim; öyleyse istediğim gibi ama yaptırıyorum bakalım, görücez. Gelince yorumlarım.Size tamamen katılıyorum, Eko çok hantal kalıyor, D modu idare eder ama biraz daha canlı olabilirdi, S modu ise vites geçişlerini çok geç yapıyor, araç iyice bağırıyor 3 -4 bin devirde vites değiştiriyor.
Fakat sorunuzu tam anlayamadım! Ne demek istediniz araya alıyor mu derken?