Hocam benim bir akrabamın aracı 2014 ağustos çıkışlı polo tsi , şu an 7 bin km de . O bujide hangi zamanı dikkate almalı?araç 2014 model ise biraz geç kalmışsınız gibi . tamam 45 bine giriyorsunuz ama . bujiler için 4 yıl yada 60 bin hangisi önce dolarsa kuralı olduğu için hatırlatayım dedim .
tabi ustanıza bujileri baktırdığınızı tahmin ediyorum o zaman sorun olmayabilir KABUL........ geçen sene ve ondan önceki bakımda ?
iyi bir usta buji başlarına bakarak ilerde ne zaman ne kadar sürede mefta olacağını bilir ! (oksitlenme / korozyon gözle test olayı )
Ne kadar fiyat aldılar? Ngk buji takımı gördüğüm kadarıyla min. 250 tl civarları gibi.benim aracıma özel serviste ngk takıldı ama inşallah orijinalidir emin değilim
polo için de değişen olmaz 4 yıl yada 60 bin kuralı var . 2018 de bujiler için usta hadi bujiler iyi dediyse 2019 a sonra aynen 2020 ye kalmış bir hikaye olabilir.Hocam benim bir akrabamın aracı 2014 ağustos çıkışlı polo tsi , şu an 7 bin km de . O bujide hangi zamanı dikkate almalı?
Bir de vw önceden 45 bin km de değişirken (2010 zamanları) artık günümüz yakınlarında 60bin km de mi değişiyor?
Km si az olmasına rağmen geç değişirse bobin, buji kablosu sorunları mı erkenden gelebilir?polo için de değişen olmaz 4 yıl yada 60 bin kuralı var . 2018 de bujiler için usta hadi bujiler iyi dediyse 2019 a sonra aynen 2020 ye kalmış bir hikaye olabilir.
ama ben olsam 5 yılı geçirmezdim. 6 yılda 7 bin km yaptı diye değişmez durumu yoktur.. İllaki gözle kontrol onayı şart uzatmaları oynatmak için
Tamam hocam anladım.hocam buji kutup başlarında zamana bağlı oksidasyon / korozyon dan bahsetmiştim (km yapılamasa bile) . yani olay sağlıklı full performans ateşleme mekanizması . oksijenle tam performanslı bir ateşleme/kıvılcım için buji başlarının deforme olmaması lazım.
daha ileri teknik açıklama için daha bilgili arkadaşlar eklemelerde bulunabilir. Benim düzey bu seviyede anca bu kadar .