Bakım +bujiler 1229 tl.[mention=255]slck[/mention] ne kadara mal oldu serviste acaba
Venus Z10 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Benim çıkan bujilerin hali.
Bakım +bujiler 1229 tl.[mention=255]slck[/mention] ne kadara mal oldu serviste acaba
Yetkili servis fiyatına çok yakın olacağı için ben olsam yetkili serviste yaptırırdımArkadaşlar geçen bir usta bujilerin ölü olduğunu söylemişti şase numarasına göre sorduk 650 dediler işçilik fiyatı sordum o önemli değil fazla tutmaz dedi işçilik 150 felan alsa 800 e gelir serviste şuanda daha mı uygun serviste yaptırayım olmazsa araç golf 7 1.2 TSI
Eyvallah saol ama zaten 10bin kaldı belki değişirimSadece
Buji tırnağı dedigimiz
Anot/katot /+ elektrot/ - elektrot
Durumuna bakarak
Bu bujilerin sapasağlam oldugunu söylemek yerinde olur.
Bknz:
Translate ederek???
NGK web
https://ngk-sparkplugs.co.th/product-knowledge/fire-end-appearance/
Yakıt sarfıyatı artar 60bin kmde bir değişmek gerekirBuji hiç değişmemiş 1.2 tsi araç 86 binde bir şikayetim yok yada belirtiler nedir hiç bilgim yok ne yapmak lazım değişeyim mi sizce
Kendime cevap vereyim konuyu biraz araştırınca bujilerin sağlam oldugunu çözdüm..o porselendeki yanık şeklindeki iz ise corona stain (korona izi) şeklinde tabir edilen bir şeymiş..havadaki iyonize yag molekullerının yanması ile oluşuyormuş ve bujiye bir etkisi yokmuş..videoda herşeyi anlatmış ngk cı abiler..yeni konu açmadan buradan devam edeyim dedim..bugun bujileri kontrol edeyim istedim. (buji anahtarını arkadaştan aldım) daha önce kaçırdığı için değiştirdigim boboni söktüm ve 40 bin km önce taktıgımız bujiyi kontrol ettiğimde durum aşağıdaki resimde görüldüğü gibi..bu bujilerin kaçırması normalmi sanki işleri bitmiş gibi geldi..yeni alıp değişiricem bakalım..orjinal diye satın aldıgım ve kaçıran bjiyide saklamıştım yan yana koyunca fark ortada..(3 resim)
not: orjinal vw diye aldıgım bujileri 2. bobını kaçırınca komple 4 lü ngk ile değişmiştim.