Golf 7.5 1.6 dizel fan açması

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan Davudi03
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Hayır, yani temizliği yarıda bırakırsanız ve sonradan anlarsanız bu durumu ertesi sürüşünüzde temizliğin bitmesini bekleyin yani sürün kısacası, park halinde beklerseniz yapmıyor zaten, 5dk yapıp duraklatıyor.

Aynı durumda iken aracı park haline alıyorum ve gazı köklüyorum. 2500 devirde sabit iken 1.5 litre/saat yakıyor. Rejenerasyon bitince ses bir anda değişiyor. 2.5 litre/saat gibi yakmaya başlıyor ve multimedya ekranındaki ilgili yerde “start stop kullanılabilir durumda” gibi bir ibare çıkıyor. Start stopu kapatıyorum. Turbo rahatlasın normale dönsün vb diye 2-3 dakika rölantide çalıştırıp kapatıyorum.
 

Daha yeni partikül temizliği yaptığım halde yine kısa mesafe gidince fan açıyor
 
Daha yeni partikül temizliği yaptığım halde yine kısa mesafe gidince fan açıyor
Partikül temizliği sık sık tekrar eden bir durum hocam zaten. Bugün yapsanız 3 gün sonra yine yapar.
Birde kaliteli yerlerden yakıt almaya çalışın, ucuz yakıt daha kolay kurum yapacaktır.
 
Daha yeni partikül temizliği yaptığım halde yine kısa mesafe gidince fan açıyor
Partikül temizliği şehiriçi kullanımda trafikte kaldığınız duruma göre her (200-350 km) arası (ekranda uyarı şığı yakmayan pasif rejenerasyon) devreye girer.
 
Partikül temizliği sık sık tekrar eden bir durum hocam zaten. Bugün yapsanız 3 gün sonra yine yapar.
Birde kaliteli yerlerden yakıt almaya çalışın, ucuz yakıt daha kolay kurum yapacaktır.
Yakıtı sadece BP' den alıyorum hocam. Bulunduğum ilde katkı maddesi kullanmayan veya kullansa bile en az düzeyde kullanan tek bir yer var ordan alıyorum o da BP. 3 günde bir aracı 2500-3000 devirde 80km hızla 15-20 dk kullanacak mıyım yani?
 
Partikül temizliği şehiriçi kullanımda trafikte kaldığınız duruma göre her (200-350 km) arası (ekranda uyarı şığı yakmayan pasif rejenerasyon) devreye girer.
Anladım hocam teşekkür ederim eskiden böyle olmuyordu yani aracı ilk aldığım zamanlarda böyle derdim yoktu son 1 senedir böyle
 
Golf dizel araç biraz özen istiyor diyebiliriz.
Kullanım detaylarını iyice öğrenmek gerekir.

Fan açıyor tamam da ne sebeple açıyor onu bilmek gerekir. Kılavuza bakmak gerekir.

Yetmez.
Elektrikli araçla rota beliyip nerede elektrik doldurulması hesaplanıyorsa , dizel araçta da dpf rejenerasyon ne zaman yapar onu ayarlayıp ona göre davranmak gerekir.
 
Konuya takıntılı bir kişi olarak ELM327 klonu bir cihaz aldım. Eski bir küçük android tablete VAG DPF programını alıp kurdum. DPF ile ilgili tüm parametreleri canlı olarak istediğimde takip edebiliyordum. Bu uygulama IOS cihazlar için yok maalesef. Sonra bunun çok benzeri olarak DPF MONITOR FOR VAG uygulaması çıktı. Carplay desteği de var. Bunu satın alıp kurdum. Şimdi carplay ekranında anlık bilgi alabiliyorum. Rutin şehir içi trafikte kurum durumunu istediğimde görüp limit olan 24grama ne kadar kaldığını, ne zaman rejenerasyon yapacağını falan biliyorum. Eve geldik misal, hanımı çocujları indirip park halinde gaz abasıp temizliyorum. Büyük kolaylık oldu.

Bu aracın DPF'sinin rejenerasyon için kurum limiti 24 gram, kül limiti (ömrü) ise 80 gramdır. 24 grama veya son temizlikten sonra yaklaşık 440 kilometreye ulaşınca rejenerasyon başlar. Sensörlerde falan bir sıkıntı oldu, kül miktarını ölçemedi mesela, her halukarda yaklaşık 800 kilometre sonra kafadan rejenerasyon yapar.

Aracım 149binde. şuan 36.75 gram kül var. Ankara şehir içi 25 km ortalama hızlı ve 16-17 kmlik rutin seyahatlerde son iki rejenerasyon 24 gram (440 km) ve 24 gram (405) km olarak gerçekleşti. Bu mevsimde 200-250 kilometrede bir rejenerasyon yapması anca aşırı kül dolu bir DPF ve çok kısa mesafe ile mümkün olabilir. Kışın bu rutinle 250-300 kilometrelere inecektir diye tahmin ediyorum. Soğuklar bastırınca kurumların yanma sıcaklığını düşüren katkılardan atacağım depoya.
Hocam cihazı nereden aldınız. İos’daki uygulamada cihazın en az bt4.0 olmasi gerektigi yazıyor. N11’deki uygun cihazlar bt2.1 linki var mi cihazın.
 
Hocam cihazı nereden aldınız. İos’daki uygulamada cihazın en az bt4.0 olmasi gerektigi yazıyor. N11’deki uygun cihazlar bt2.1 linki var mi cihazın.

Günaydın. Amazon.com.tr'den aldım. BT 4.0 " Low Energy" değil sanırım ama yine de çalıştı.


Bu tarz klon ürünlerde hep aynı ürünün gönderileceğinin garantisi yok. Olmazsa iade edersiniz gerçi.

Bu arada, IOS'taki "DPF MONITOR FOR VAG" uygulamasının geliştiricisi ile yazışıyorum. Sağ olsun, beta kanalını açtı bana. Şu an wifi destekli versiyonu test ediyorum. Elimdeki diğer klon ELM 327 (Wifi) ile gayet güzel çalışıyor. Nihai versiyonun eli kulağındadır. Elinizde wifi destekli cihaz varsa biraz daha bekleyebilirsiniz.
 
Günaydın. Amazon.com.tr'den aldım. BT 4.0 " Low Energy" değil sanırım ama yine de çalıştı.

[/URL]

Bu tarz klon ürünlerde hep aynı ürünün gönderileceğinin garantisi yok. Olmazsa iade edersiniz gerçi.

Bu arada, IOS'taki "DPF MONITOR FOR VAG" uygulamasının geliştiricisi ile yazışıyorum. Sağ olsun, beta kanalını açtı bana. Şu an wifi destekli versiyonu test ediyorum. Elimdeki diğer klon ELM 327 (Wifi) ile gayet güzel çalışıyor. Nihai versiyonun eli kulağındadır. Elinizde wifi destekli cihaz varsa biraz daha bekleyebilirsiniz.
Elimde herhangi bir cihaz yok hocam. N11 veya trednyol dan almayi dusunuyordum BT2.1 olanlarin fiyatlari baya uygundu o yüzden sordum sizlere aslinda.
 

Geri
Üst