İlginç Sarı Site İlanları



Dün favori satıcılardan mailime düştü,bugün girip bakmak istedim ama sonuç 150k
 

Ekli dosyalar

  • A755C35C-7161-4DD2-9A09-18DAD93C2E95.jpeg
    A755C35C-7161-4DD2-9A09-18DAD93C2E95.jpeg
    196.4 KB · Görüntüleme: 70
  • AACEC00E-0650-410F-8F77-0A6169692AB2.jpeg
    AACEC00E-0650-410F-8F77-0A6169692AB2.jpeg
    102.1 KB · Görüntüleme: 71
Yeni konu açmadan buradan sormak istedim

Ağır hasarlı araç almak mantıklı mı?
Düşündüğüm araç 2017 comfortline 1,6 tdi manuel 70k km, bedelsiz ağır hasar kayıtlı üç parça değişen, eksper raporlu, tavan direk şasi kule gibi yerler işlemsiz
ilan rakamlarına göre emsalleri arasında 100.000 tl daha uyguna geliyor..
ortalama 2-3 yıl binmeyi düşünüyorum. Aynı bütçe ile anca 1.2 tsi mk7 alabiliyorum, haricinde midline plus almak istemiyorum. ya da polo almak zorunda kalacağım.
 
Yeni konu açmadan buradan sormak istedim

Ağır hasarlı araç almak mantıklı mı?
Düşündüğüm araç 2017 comfortline 1,6 tdi manuel 70k km, bedelsiz ağır hasar kayıtlı üç parça değişen, eksper raporlu, tavan direk şasi kule gibi yerler işlemsiz
ilan rakamlarına göre emsalleri arasında 100.000 tl daha uyguna geliyor..
ortalama 2-3 yıl binmeyi düşünüyorum. Aynı bütçe ile anca 1.2 tsi mk7 alabiliyorum, haricinde midline plus almak istemiyorum. ya da polo almak zorunda kalacağım.
Önden mi hocam hasarı ?

Tamiri düzgün yapılmayan yerler daha sonra baş ağrıtabiliyor. Yürüyen aksam örneğin.

Bedelsiz ağır hasar kayıtlı derken, sigorta şirketinden satılmış ve birisi alıp sanayide toplatmış anlamına mı geliyor ?

Aracın onarımı örneğin yetkili serviste yapılmıştır ve ona göre 150 bin 200 bin ağır hasar kaydı çıkıyor olsa, tamirinden emin olup almak "belki" mümkündür.

Ama pert kayıtlı aracı çok düzgün dahi olsa satarken gerçekten süreç çok uzuyor.
-Potansiyel müşteri sayısı azalıyor
-Alıcıyla anlaşıyorsunuz çevresi vazgeçiriyor.
-İlana herşeyi yazdığınız halde, alıcı geliyor bakmaya ağır hasarlı olduğunu bilmiyordum diyor vazgeçiyor.
-Piyasanın altında fiyat verseniz dahi düşük teklifler geliyor.

-Son çare piyasanın altına vavacars otoplus arabam com gibi şirketlere satayım deseniz almıyorlar zaten.

1.2 tsi olsun temiz olsun düşük model olsun daha iyi bence hocam. Golfte dizel benzin arasında yakıt maliyetlerinde uçurum fark yok biliyorsunuz.
 
Hasarı sağ önden almış, airbag açmış tamir-kaplama yapılmadan değişim olmuş. ön panel orijinal kaput lokal boyalı şeklinde
Favorimde ekli bir kaç hasar kayıtlı golf var piyasayı merak ettiğim için takibe aldım, ilan süresi bitene kadar duruyor hepsi de..
midline plus alıp bir kaç donanım eklentisi-retrofit yapsam totalde bana comfortline bütçesine yakın olacak belki de geçecek

değerli yorumunuz için teşekkür ederim
 
Bu sahibindende ilanlara bakarken biraz çabuk davranıp ilk ilana tıklamak istediğimde hep reklama tıklıyorum.

Her seferinde de düşüyorum buna.
Önce ilanlar 1 sn sonra reklam geliyor neredeyse.
Bilerek yapılıyor gibi geliyor bana bu durum...

Bu arada sarisite.com.tr diye bir site varmış yeni farkettim 😄
Ne zamandan beri faal bilmiyorum.
 
Son düzenleme:
Bu sahibindende ilanlara bakarken biraz çabuk davranıp ilk ilana tıklamak istediğimde hep reklama tıklıyorum.

Her seferinde de düşüyorum buna.
Önce ilanlar 1 sn sonra reklam geliyor neredeyse.
Bilerek yapılıyor gibi geliyor bana bu durum...

Bu arada sarisite.com.tr diye bir site varmış yeni farkettim 😄
Ne zamandan beri faal bilmiyorum.
Tıklama olayı öyle maalesef.
Ben de baktığım zaman aynı durum yaşanıyor. Ekmek parası diye adamlar neye kafa yoruyor. Zorla tıklatacaklar..
 

1.4 milyona 9 bin kmde 2015 Highline Golf
Katalogtan çıkmış gibi eşsiz nadir temiz görünüyor. İncelerken insanda güzel duygular bırakıyor.

Bu aracı es kazara biri satın alırsa, kullanmaya başlamak için;

Yağ, y. filtresi , polen f. , hava f. , antifriz, fren hidroliği, 4 lastik, yakıt deposu temizliği, yeni akü, triger değişim masrafları yok mu?
(Belki sahibi tüm bunları yenilemiştir günahını almış olmayayım)
 
[/URL]

1.4 milyona 9 bin kmde 2015 Highline Golf
Katalogtan çıkmış gibi eşsiz nadir temiz görünüyor. İncelerken insanda güzel duygular bırakıyor.

Bu aracı es kazara biri satın alırsa, kullanmaya başlamak için;

Yağ, y. filtresi , polen f. , hava f. , antifriz, fren hidroliği, 4 lastik, yakıt deposu temizliği, yeni akü, triger değişim masrafları yok mu?
(Belki sahibi tüm bunları yenilemiştir günahını almış olmayayım)
Muhtemelen km yapmadığı için değişmesi gereken Lastik,triger,v kayışı gibi kauçuk parçalar 2 kere değişim süresi geldiği halde değişmemiştir.Uzun süre yağlanmamış silindir içleri ne alemdedir Allah bilir.Aynı fiyat olsalar dahi 150 k km deki araç daha sağlıklıdır.Şahsen böyle ilanlarla vakit harcamam bile.
 
Sarı site ve benzeri ilan sitelerinde her 2-3 ilandan bir tanesi muhakkak TR’de tek, emsalsiz, fabrikadan çıktığı gibi vs oluyor.

Bu ilanda ise anahtarsız çalıştırmalı araç olarak TR’de 27 taneden bir tanesiymiş. Sadece anahtarsız çalıştırma olunca avrupa versiyon doluluğunda oluyormuş, opsiyonun fiyatı ise 12 bin tl olduğu en önemli kısım. :)

Ekli dosyayı görüntüle 34628
avrupa versiyonmuş :D bizim araçlar suriyede üretiliyor sanki kör tuttuğunu topal yakaladığını... :D insanı aptal yerine koyuyorlar utanmadan
 
[/URL]

1.4 milyona 9 bin kmde 2015 Highline Golf
Katalogtan çıkmış gibi eşsiz nadir temiz görünüyor. İncelerken insanda güzel duygular bırakıyor.

Bu aracı es kazara biri satın alırsa, kullanmaya başlamak için;

Yağ, y. filtresi , polen f. , hava f. , antifriz, fren hidroliği, 4 lastik, yakıt deposu temizliği, yeni akü, triger değişim masrafları yok mu?
(Belki sahibi tüm bunları yenilemiştir günahını almış olmayayım)
Golf7.5 olsa hadi neyse ama Golf8 alınıp mis gibi binilir.
 

Geri
Üst Alt