Yazılım mı Yapsak?



dizel aracıma yazılım MgRemaps önenir misiniz? Kullanan var mı aramızda ? 

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Yazılım yapmak ,yapamamak, yada yaptırmak....

Tam olarak 3-5 şey diyebilirim;

1- Yakıt ekonomisi diye bir şey söz konusu dahi olamaz.

2- Sadece yazılım ile, araçlar uçup gitmez bakımı yağı vs önemli

3- Kesinlikle uzun süre yazılımlı araç kullanılmamalı,

4-İşin Ehli kişilere Araç emanet edilmeli, Optimal ayarlarda olmasına çok dikkat edilmeli,

5-kişiye bağlı olarak Psikolojik Tatmin de önemli :)  

Herkese Keyifli forumlar dilerim.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@Ender bu hususları düşünüp, yazıp toplayıp çıkarınca falan en nihayetinde araç değiştirmenin mantıklı olduğunu düşündüm ve golf r ya da type r bakmaya başladım, tabii şuan sadece bakma aşamasındayız umarım en kısa zamanda bize de nasip olur

 
Stage3 hybrid turbolu bu passat simdi 165hp mi?...
Mehmet RSA vs diğerleri sidik yarışına girmeye gerek yok. Senin RSA ile ilgili bağını biliyorum. Ben yaşadığım sıkıntılardan bahsettim onun bunun şeyi beni bağlamıyor. Bende salak değilim 2000 euro para harcamadan önce tabiki araştırdım RSA ve hibrit turbo olayını.  Benim aracımda sonuç alınamadı ve beni bağlayan bu.

Ben RSA nın tavsiyelerine harfi harfine uydum. Sport kat dedıler ok dedım. Şu filtre olacak dediler ok dedim. Ethanol koy dediler ok dedim ( Başta böyle birşey yoktu sonradan türedi. Yakıtlı yazılım istemediğimi söylemiştim )  Sonuç değişmedi.  Alicanla cıktık otobanda log aldık oda farketti arabadaki cansızlığı ama loglarda sorun yok vs. dendi.  Ben acık acık soyledım arabamda bir sorun varsa cozelım dedim ama yine kimse oralı olmadı. Yani kusura bakmada paramla dert cekersem tabiki memnun kalmam. 

Sorun yaşamayanlar varmı tabiki olabilir ama ben onlardan biri değilim ve başkasına bakıpta yaşadıgım seyleri sineye cekecek kafada hic degılım. Allah herkesin gonlune gore versin ben halimden memnunum.

Son olarak ben standart bir kullanıcıyım hicbir firmayla ahbaplıgım kankam yok. Ben sıkıntı cektıgim ve memnun oldugum firmalar hakkında bılgılendırıyorum. Hepsi bu.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Şimdi ben herhangi bir yarışa girmiyorum, o kelimeyi kullanmayacağım ama ben herhangi bir firmanın adını falan geçirip karşılaştrma yapmadığım içim üstüme alınmıyorum. Eğer sizin değiminizle *idik yarışı yapan birisi varsa o ben değilim. Herkes işinde güzeldir, kimseye lafım yok lafta etmedim asla. Saygımıda sunarım, ben sadece 2017 de yaklaşık 3 yıl önce bu süreleri koşan bir aracın, gündelik kullanılan bir aracın, ayrıca ethanolsuz bir şekilde gidişini gayet iyi biliyorum bizzat bindimde. Amerikayı yeniden keşfetmeye gerek yok, aynı motor aynı şanzuman ile o araba gitti mi evet gitti, bir sürü arabada gitmeye devam ediyor.

Benim sadece demek istediğim 165hp demek komik duruyor stage3 arabaya. Kusura bakmada Alicanda zaten 230 hp dediği arabaya sana 165hp verecek yada hissetmeyecek hali yok, zaten stage1 125lik araba 155-160hp civarlarına geliyor güç olarak. Ayrıca dynoların kalibrasyon sıklığını geçtim, kağıt üstünde ekspertiz dynoları kafalarına göre takılıyor. Ayrıca dynoda istediğiniz gücü almakta çok basit. Önemli olan yoldaki performansıdır. Zaten o setup yapan herkese düz boru ortalıkta gezmemesi ve çevreyi kirletmemesi adına spor katalizör tavsiye ediliyor. Ethanol olayını bilmiyorum, olay ne zaman yaşandı onuda bilmiyorum ama şu pandemide zaten ethanolu yakıttan kaldırdılar leş bir halde yakıt onun öncesinde de zaten hiçbir zaman iyi değildi. 

Neyse demek istediğim Amerikayı yeniden keşfetmeye gerek yok, ekspertiz dynosunada lafım yok, sonuç olarak mutsuzsunuz ve hoşunuza gitmemiş olabilir buna lafım yok ama o arabaya 165hp demek biraz haksızlık olarak geliyor bana....

 
@Huseyin6 düşünceniz nedir bilmiyorum ancak Stage 1 veya 2 yazılımlı Leon MK 2 TDI DSG’si olan arkadaşımın aracı çok fazla duman atıyordu ve aman aman yürümüyordu en son enjektörleri vs temizletmişti ancak kesin çözüm aldı mı bilmiyorum. Bence dumansız sağlıklı yazılım en iyisi. Gördüğüm kadarıyla mg remaps yazılımlı araçların geneli ne kadar duman o kadar randıman kafasında.  

 
@Huseyin6 ankarada us performance, bahçeli paşaoğlu, bir de emctune tdi ve tsi üzerinde deneyimleri olan firmalar gidip konusup karar vermenizi öneririm. 2cr hakkında da konusulmasını öneririm ama kesin bir tavsiye verecek bilgim yok kendilerine dair.

yazılımı 300-500 e hazır mapleri yapıştırıp yapan da var. sadece yakıt açıp yapan da var. özellikle euro6 dcm6.2 beyne sahip tdi araçlar da deneyim çok önemli dpf çok hızlı bozulabilir. iyi para iyi iş verimli sonuç.

mgremaps adını arabalarını biliyorum ama tavsiye edecek kadar hakim değilim bu firmaya.

 
Şimdi ben herhangi bir yarışa girmiyorum, o kelimeyi kullanmayacağım ama ben herhangi bir firmanın adını falan geçirip karşılaştrma yapmadığım içim üstüme alınmıyorum. Eğer sizin değiminizle *idik yarışı yapan birisi varsa o ben değilim. Herkes işinde güzeldir, kimseye lafım yok lafta etmedim asla. Saygımıda sunarım, ben sadece 2017 de yaklaşık 3 yıl önce bu süreleri koşan bir aracın, gündelik kullanılan bir aracın, ayrıca ethanolsuz bir şekilde gidişini gayet iyi biliyorum bizzat bindimde. Amerikayı yeniden keşfetmeye gerek yok, aynı motor aynı şanzuman ile o araba gitti mi evet gitti, bir sürü arabada gitmeye devam ediyor.

Benim sadece demek istediğim 165hp demek komik duruyor stage3 arabaya. Kusura bakmada Alicanda zaten 230 hp dediği arabaya sana 165hp verecek yada hissetmeyecek hali yok, zaten stage1 125lik araba 155-160hp civarlarına geliyor güç olarak. Ayrıca dynoların kalibrasyon sıklığını geçtim, kağıt üstünde ekspertiz dynoları kafalarına göre takılıyor. Ayrıca dynoda istediğiniz gücü almakta çok basit. Önemli olan yoldaki performansıdır. Zaten o setup yapan herkese düz boru ortalıkta gezmemesi ve çevreyi kirletmemesi adına spor katalizör tavsiye ediliyor. Ethanol olayını bilmiyorum, olay ne zaman yaşandı onuda bilmiyorum ama şu pandemide zaten ethanolu yakıttan kaldırdılar leş bir halde yakıt onun öncesinde de zaten hiçbir zaman iyi değildi. 

Neyse demek istediğim Amerikayı yeniden keşfetmeye gerek yok, ekspertiz dynosunada lafım yok, sonuç olarak mutsuzsunuz ve hoşunuza gitmemiş olabilir buna lafım yok ama o arabaya 165hp demek biraz haksızlık olarak geliyor bana....
Bahsettiğim olay 1.5 sene once oldu zaten ethanol problemi yoktu.  Ben golfumu hibrit turbodan once stage 1 olarak kullanıyordum ( paşaoğlu ) ve memnundum acıkcası ama insanoglu hep daha fazlasını ıstıyor.  Bu videodaki passat zaten Golf R gibi gidiyor 260 lar felan :)   Gozumle gormeden aracı kullanmadan kim ne derse desin ben inanmam kusura bakma . Videoda yol gozukmuyor egım vs. 

Bu yazılım işinde cok tecrubem oldu ogrendıgım sey ; Lafla peynır gemısı yurumuyor. Dyno vs. onemlı degil cok performans aracı kullandım ve hissiyat olarak ne nekadar basarılı anlıyorum. 200+ beygirler kendini hissettirmeyecek gibi değil ve o golf o rakamlara yakın bile değildi. Daha oncede dedıgım gıbı benım aracımda sorun vardı belki ama harcadığım para karşılıgında gordugum ilgi alaka vasatın altındaydı. 

 
Benimde 1449turbolu tdi golfun 260 goruyordu ama rampa asagi tabi. Demek istedigim sey 165hp bir arabanin isterse ucurumdan asagi atilsin suresinin boyle olanayacagi :)  

Ayrica benim 1449turbolu aracimin hissiyati stage 2 orjinal turbolu tdi ile ayni gibiydi arkadasimin. Hatta kendisi sok olup beni otobana davet ettiginde cok gecmistim. Bir anda dolu alt devir, anlik boost patlamasi ile lineer bir guc ciddi his farki olusturuyor. Hisler bir kenara sadece 165hp kismina ben haksızlık olarqk deginmek istedim. Sonuc olarak tabiki fikirlerinizi sonuna kadar yazmakta herkes ozgur, zaten kimseye saygisizlik edecek bir sey ne siz ne ben yazdim ve gayet seviyeli konustugumuza inaniyorum :)  

Evet cidden lafla peynir gemiside yurumuyor, her zaman sorun olabilir keske hickimse sorun yasamasa. Her sorununda bir cozumu vardir illaki, sizde olmamis orasi ayri :)  

 
Arkadaşımın tavsiyesine konuştuk düşündük fakat dediğiniz böyle gereksiz yazılımlar kullanacağına bi üst güçlü motorlarına yönelmek mantıklı.
Bilgi paylaşımlarınız için teşekkürler.

 

Geri
Üst Alt