Kaza.. (Kusur oranına itiraz dilekcesi) Sonuclandi 🥳



@oguzkaanvolkan Çok geçmiş olsun hocam allah beterinden saklasın, sonucun değişmesine sizin adınıza sevindim ve bu işlemin bu kadar hızlı olması da gerçekten şaşırtıcı   :)  

 
@oguzkaanvolkan sorun bizim anlaşıp anlasmamamız değil.  Tabi ki sizin zarar görmenizi istemem. Konunun ilk başından beri takip ediyorum. Ben direkt olarak siz suçlusunuz demedim. Sadece sizin sırayla verdiğiniz veriler doğrultusunda foruma fikir sorduğunuz için cevapladım. 

Başından buyana ne yazdığıma bakarsanız bu bizim anlaşıp anlaşmamamızın sonucu değildir. 

Tebrik ederim. Sevindim sizin adınıza. Sonuç olarak bir de karşı tarafın itiraz hakkı olacağını düşünüyorum. Tamamen sonuçlanınca asıl sonuç ortaya çıkar ve umarım sizin adınıza olur. 

Tekrar söylemek isterim ki iki taraf da kurallara göre kusurludur. Böyle basit bir dilekçe ile değişmesine şaşırmadım değil.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@oguzkaanvolkan “Dava açacaksın da dilekçe vereceksin de kapılarda sürüneceksin, kaç yıl sürecek belli değil, uğraşmaya değmez vs vs vs...” Mücadelenizi tebrik ederim hocam. Tekrar geçmiş olsun.

 
Geçmiş olsun,

her türlü can sıkıcı bir olay,

Son yaşanan gelişmelerle sizin lehinize sonuçlanacak olması da sevindirici

 
Tebrikler hocam açıkcası şu an bana ilham oldunuz yarın bende bu itiraz hakkımı değerlendiricem.

SM-A505F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 
@Unicorn55 umarim bir faydam olur. Önce gercekten haklimisinkz degilmisiniz onceki yorumlarda yazdigim linke tiklayip tarafsizca degerlendirin. Sonucunuzu merakla bekliyorum :)  

 
@oguzkaanvolkan size demiştim, kaza ile olan yorumlarımı okuyun anlayacaksınız.  Trafik kuralı ile ezberlenmiş mantık kuralları farklıdır.  Tebrik ediyorum sizi.  Bu belkide aynı şekilde olam diğer kazalara emsal olacaktır.  

 
@Culture33 yani dedim ya ahmet hocama cevabimda, hem kendi adima hemde bu isleri bilmeyen ya da kulaktan dolma (uzun is, mahkemeylemi ugrasacaksin, avukatlarla mi ugrasacaksin) sozleri duyanlarin sorunlarina belki emsal olacak ve haklarini alacaklar onlar adinada mutluyum 

 
@ogzogz  hocam sizinle anlasamadik ama medenice tartismakta bir basaridir :)  suan kusur orani sbm tarafindan degistirildi :)  %100 kusur oranini karsiya verdi bu bir zaferdir . Tam 5 saatte sonuclandi inanilmaz bir hiz :)  

kusur oranina itiraz etmek isteyen arkadaslar bu sekilde dilekceyle kendi sigorta sirketlerine bir mail atiyorlar ve baska hicbirsey yapmadan bekliyorlar bukadar basit. Herkese hakkini alabileceği adaletli gunler dilerim :)  

Ekli dosyayı görüntüle 39828

Ekli dosyayı görüntüle 39829

Ekli dosyayı görüntüle 39830
hocam çok sevindim adınıza, itiraz için bana demişti sigortacı değmez diye falan başından salladığını şimdi anladım keşke bende itiraz etseydim ama poliçe yenilendi artık :(  gerçi benim kazaya komisyon mu ne karar vermiş itiraz etme butonuna bastığımda kırmızı bir uyarı veriyordu. bu şekilde

Hazine Müsteşarlığının 07.11.2017 tarih ve 2017/18 sayılı genelgesi gereğince sadece 01.07.2012 sonrasında sonuçlanmış ve tarafların tüm poliçelerinin aynı sigorta şirketine ait olduğu durumlarda kusur oranına 5 iş günü içinde bu uygulamadan itiraz edilebilmektedir.

Hazine Müsteşarlığının 07.11.2017 tarih ve 2017/18 sayılı genelgesi gereğince sadece sigorta şirketlerinin onayladığı tutanaklara bu uygulamadan itiraz edilebilmektedir. Halen değerlendirme aşamasında olan ya da komisyon tarafından onaylanmış tutanaklara itiraz edilememektedir.

nasıl bir komisyonsa artıkk

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@oguzkaanvolkan  hocam geçmiş olsun benzeri bir kaza geçirmiştim  ve suçlu bulunmuştum yine ray sigorta hatta sigortaların birbiriyle anlaştığını düşünmüştüm .  İtiraz gibi bir kapının olduğunu öğrenmiş oldum teşekkür ettim geçmiş olsun tekrardan 

 
hocam çok sevindim adınıza, itiraz için bana demişti sigortacı değmez diye falan başından salladığını şimdi anladım keşke bende itiraz etseydim ama poliçe yenilendi artık :(  gerçi benim kazaya komisyon mu ne karar vermiş itiraz etme butonuna bastığımda kırmızı bir uyarı veriyordu. bu şekilde

Hazine Müsteşarlığının 07.11.2017 tarih ve 2017/18 sayılı genelgesi gereğince sadece 01.07.2012 sonrasında sonuçlanmış ve tarafların tüm poliçelerinin aynı sigorta şirketine ait olduğu durumlarda kusur oranına 5 iş günü içinde bu uygulamadan itiraz edilebilmektedir.

Hazine Müsteşarlığının 07.11.2017 tarih ve 2017/18 sayılı genelgesi gereğince sadece sigorta şirketlerinin onayladığı tutanaklara bu uygulamadan itiraz edilebilmektedir. Halen değerlendirme aşamasında olan ya da komisyon tarafından onaylanmış tutanaklara itiraz edilememektedir.

nasıl bir komisyonsa artıkk
burdan onuda söylemiş olayim. Sbm nin sitesinden itiraz et butonuna tikladigimda benimde kirmizi bir yaziyla hata veriyordu. Ona aldanmayin yine dilekcenizi yazin. Sizin ki ise olmus bitmis artik bundan sonra daha dikkatli olursunuz hocam 

 
Merhaba aracin tum islemleri bitti. Yeni prosedure gore dosya kapandi ve suan sigortadan paranin ibanima yatmasini ve o parayida ustaya verip araci almam gerekiyormuş. 
Tutanakta kazaya karismamasina ragmen eksper on tamponuda boyatmış. Ustaya diyorum ki ne alaka ? Abi adam ne derse o bizim bir hukmumuz yok diyor. Sadece kaporta aksami icin 1700 tl(sol camurluk, tampon, sol ayna) iscilik geciyor. Bosuna tramer yukseldi. Bosuna boyasiz parca boyandi. 
Madem oyle nasil bir yol izlenmeli. Simdi plastik aksam diye deger kaybinida vermeyecekler olan tramerin yukselmesine oldu. Bunu nereye şikayet edip nasil bir yol izleyebilirim sizce ?

bu arada 3 cnc jant ve kaporta toplam 4.000₺ dedi usta tramer icin. Hani bana gore normal hatta tamponda cizikler bile olabilirdi boyanmasi iyi oldu diycemde...

gerek olsa ben boyatirdim zaten.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:

@Culture33 bence de oyle olacak arabalar 200k tramerlerin 20 30 olmasida dogal ama bence daha uzun bir suresi var. 
hayir trameri geçtim adam kazada isaretlenmemis yeri niye boyansin desin ki ? Ustanin işi diycem olay baska yere gidecek.. e eksper neden tutanakta isaretlenmemis yeri isleme soksun ? 
kafamda deli sorular...

 

Geri
Üst Alt