Neden Golf 8 Alınmamalı?


@Alpyaman Hocam beğenip beğenmemek ayrı, bir önceki kasada sunulan ve yeni nesilde çalınan malzemelerden bahsedenlere boş yorum olmuş demek ayrı. Tasarım göreceli bir kavram elbette beğenmesinde hiçbir problem yok. Kaput amortisörünü sık kullanmıyorsunuz kaldırsınlar, müzik de dinlemiyor kimse sanırım önce 6 ya düşürsünler sonra komple hoparlörleri kaldırabilirler, gözlük koymaya zaten gerek yok, bardaklık tozlanmış bir önemi yok, torpido kalitesinden banane.

 

@Seastar76 7.5 kasayı unutabileceğimi sanmıyorum :)
8 veya 9 a binmeden unutamazsınız,  üstelik her arabanın insanda yeri başka olur... 

zaten konuda zamansız, neden mi? 

çoğumuzun canlı görmediği , binmediği ve sahip olup dokunmadığı araca tü kaka dememiz yersiz. 

7,5 aracı olan biri 7ye 6ya ve öncekilere her ne dese yeridir, ama biz şu an birazda duygusal davranıyoruz gibime geliyor.

2. el fiyatlar uçmasa ve 8i mesela tanıtım fiyatı 200-250 deseler hangimiz aracını değiştirmez? tüm eksi denilen yönlere rağmen: 

kaputa süspansiyon belki güvenlik nedeniyle konmadı, 2 hoparlör eksik daha iyi ses  veriyordur, cama filtre koyduklarından gözlük kabına gerek kalmamıştır vs vs

 
@Seastar76 Haklısınız hocam, ben tasarımı beğenemedim. Dışını beğenseydim içine bu kadar takılmazdım sanırım :)

 
@hakanb Mercedesi de sürüş pozisyonundan dolayı sevemiyorum. Araçları çok basık geliyor bana.

 
Standart gelen 8 hoparlörü çaldılar 6 hoparlör kaldı, torpidonun halı kaplaması kaldırıldı
Bir kaç ekleme yapacağım:

1. Dieselgate (VW'nin çarpıtılmış misyon skandalı) unutulmamalı. VW grubu ciddi zarar etti bu süreçte, hem tazminatlar hem düşen satışlarla.

2. ID3 ve ID4 olarak gelen elektrikli araçlara ciddi yatırım var, onların albenisi satışları sağlamak için Golf'ten iyi olmalı.

3. Pandemi nedeniyle piyasalar durgun, her ne kadar geliştirme süreç öncesinde olduysa da Avrupa piyasaları birkaç yıldır ekonomi odaklı araçlara kayma durumunda. Bu ortamda yeni Golf'ün eskisinden pahalı olması piyasadaki başarısını ciddi etkilerdi. 

Hepsini alt alta koyunca çok çekici olmama, statüyü koruma ve maliyeti arttırmama kaygısı içinde tasarlanan araç böyle çıktı ortaya.

Belki VAG grubunun usta tasarımcısını Hyundai grubuna kaptırmasının sonuçlarını da görüyoruz biraz da. 

Yani evet tasarım olarak ilk bakışta "vaaaay" etkisi olmasa da sürüş özellikleri ile yine sınıfında liderliği korumaya çalışacaktır, kaybederse de gene VAG grubunun bir aracına kaybeder diye düşünüyorum. 

 
@cembo Hocam tespitleriniz çok güzel lakin Golf, VW için malzeme çalınacak veya tasarıma önem verilmeyecek bir model değil diye düşünüyorum. Yeni maceralarını başka model üzerinde deneyebilirler.

 
@agacmalzeme Ben de çift J farlar için aynısını düşünüyorum. Dikizden çift J görünce yol veresim geliyor :)

 
Halef - Selef yaparsak sonu gelmez , bugün MK8'i yorumlayacaksak Mk7 ile değil diğerleri ile kıyaslamak lazım , ne yazık ki dünya değişiyor ve alışmamız lazım , bugün maliyeti en yüksek , kalitesi en üstte olan tek Golf Mk6 ama seveni çok azdır.Görmeden , dokunmadan , kullanmadan araba sevilmez ya da kötülenmez , Golf hiçbir zaman tasarım harikası zaten olmadı ...

Ben hep derim Komşuya güzel görünecek araba alacak olsaydım Peugeot , ya da Alfa Romeo alırdım , bu sebeple Mk8 gelsin , rakipleriyle kıyaslayalım sonra kararı veririz.

Benim görüşüm yine rakiplerinden üstün çok yanı olacak ama hiçbir zaman mk7 kadar sevilemeyecek...

 
@DoğanARABACI Dediklerinize sonuna kadar katılıyorum. Rakiplerden önce malum golf tutkusundan dolayı kendi 7.5 kasamla ve 7 ile kıyaslama yapıyorum maalesef. Beni tatmin etmeyen kısım, Golf'ün kendiyle olan rekabetini kaybediyor oluşudur.

 
Golf 7.5 bence efsane olmuştur. Ancak bu forumda difüzörü yüzünden olumsuz bakan üyeler mevcuttu. Egzoz ucu olmadığı için.

Yani metal bir borunun ucu gözükmediği için çift jyi hayalet göstergeyi kayan sinyali vsvsv görmezden gelebiliyor kullanıcı.

İnsanların tercihlerine zevklerine saygı duymakla beraber golf 8 ön far tasarımı hepimizin beklentilerinin altında kaldı malum. Kaput demiri gözlük yeri bir kaç eksi daha eklendi. 

Ama gelsin görelim, canlı görelim. Total bir yapıya bakalım.

 
6 hoparlör belkide şuanki standart 7 ve 7.5 olandan iyidir torpido gözü kaplama olmaması sorun değil bence bardaklık sürgüsü passat trend dede yok eksikliği nide aramıyorum bunlar küçük şeyler siz motora teknolojiye bakın golf tasarımla bi yere gelmiş araç değildir birde türkiye ye hangi donanımlarda gelecekler yurt dışı ile farklı bi gelsin görelim 

 

Yeniyi eleştirmek elindekini değerli görmenin bir yöntemi olabilir mi?

Niye detaylarda boğuluyoruz da bütüne bakmıyoruz?

Ayıp olmayacak olsa ne kadar tutucuyuz diyeceğim, ama diyemiyorum...

Alışacağız.

image.png

 

Geri
Üst Alt