- Katılım
- 28 Nis 2018
- Mesajlar
- 3,281
- Tepkime puanı
- 4,056
- Konum
- Kayseri
- İsim
- Ahmet
- Araç
- 2013 1.2 TSI Midline Plus Manuel
Eski bir konuda aşağıdaki fiyatları görünce bir kötü oldum. 10 yılda 10 katına çıktı rakamlar.
Trocta en azindan elektronik el freni var, sen git bi araca 600-700bin ver ama araca girince ortada sey gibi kocaman el freni sana baksin.@EsXi
Troc da ön göğüs dahi sert plastik idi
Bunda ön göğüs yumusak malzeme ise ilerleme var demekki?
Şu an 3 maaş / 4 maaş alarak geyigine para savrulacak tek suv yukarda da resmini ekledigim yeni SportageTrocta en azindan elektronik el freni var, sen git bi araca 600-700bin ver ama araca girince ortada sey gibi kocaman el freni sana baksin.
Vw suvlarini su sekilde siralamis;
Toureg > tiguan > t-roc > taigo > t-cross
Hocam bu suv modellerinde segment itibariyle ekstra kalite beklemek bence yanlış olur. A1, Kamiq, Arona, Polo, Fabia gibi B segment araçların üretildiği MQB A0 platformunda üretiliyor Taigo ve Tcross. Golf 8'den gördüğümüz üzere model farketmeksizin yeni araçlarda maliyetten kaçınıldığı görülüyor. Bu sadece VAG için değil, diğer tüm markalar için de geçerli. Her yeri yumuşak trimli yeni bir model araç almak için kesenin ağzını daha da açmak gerekiyor.VW SUV'de bozdu bence. Ben Taigo'yu beğenmedim açıkçası. Sebepleri sayayım;
El freni en azından elektronik olabilir.
Camlar otomatik değil, belki paketten dolayıdır bilemiyorum (Basınca kendisi kaldırıp indirmiyor basılı tutmanız gerek)
Göğüs harici her yer sert plastik. (Böyle dedim diye yumuş yumuş plastik beklemeyin inanırsanız yumuşak)
Arka koltukların sırt kısmı çok dik uzun yolculuklarda arkada oturan hiç rahat edemez.
Her yerde olabildiğince maliyetten kısmaya çalışmışlar ülkemize özel mi böyle yapıyorlar yoksa Almanya'da da araçlar böyle mi merak ediyorum açıkçası.
Lastikler "Giti" marka (Daha önce hiç duymadığım bir firma iyidir kötüdür bilemem)
Evet bu konuda son derece haklısınız fakat B segment bile olsa kalitenin bu kadar düşük olmaması gerek diye düşünüyorum (En azından VW için). SUV'de bozdu derken tasarım manasında bozduğunu dile getirmek istemiştim. Yeni gelen B SUV'ler (VW) tamamen Polo ile aynı iç dizaynı kullanıyor. Bir kaç şeyi değiştirmek çokta zor olmasa gerek diye düşünüyorum. İçine bindiğinizde tek farkı yerden bir tık daha yüksek oluşu. Onun dışında Polo'ya binmişim hissi veriyor. Sürüş dinamikleri nasıldır bilemem fakat ilk izlenimim bu yönde.Hocam bu suv modellerinde segment itibariyle ekstra kalite beklemek bence yanlış olur. A1, Kamiq, Arona, Polo, Fabia gibi B segment araçların üretildiği MQB A0 platformunda üretiliyor Taigo ve Tcross. Golf 8'den gördüğümüz üzere model farketmeksizin yeni araçlarda maliyetten kaçınıldığı görülüyor. Bu sadece VAG için değil, diğer tüm markalar için de geçerli. Her yeri yumuşak trimli yeni bir model araç almak için kesenin ağzını daha da açmak gerekiyor.
Keşke Vw bir çılgınlık yapıp tıpkı egea cross gibi golf cross yapsaydı.Uzun zamandır yerden yüksek araçları takip ediyorum. Hem dinamik hem malzeme kalitesi golf seviyesinde bir araç bulmak zor. B suvların hiçbiri golften sonra tatmin etmiyor. Malzeme kaliteleri bariz geride, üstelik hepsinin özellikle arkaları dar. C suvlarda HB araç sürüşüne en yakın 3008 ve ateca var sanırım. Bazı sorunlarına rağmen fiyatları maşallah yaşadığım şehirdeki 3+1 ev fiyatları ile yarışıyor. Elektrikli araçlar yaygınlaşmaya başlamışken bu paraları bu araçlara bağlamak doğru mu bilmiyorum.
haklısınız. bencede taigo olmamış. tipsiz, çirhin ördek yavrusu gibi. özellikle o elfreni nedir, ortada ucube gibi duruyor.Trocta en azindan elektronik el freni var, sen git bi araca 600-700bin ver ama araca girince ortada sey gibi kocaman el freni sana baksin.
Vw suvlarini su sekilde siralamis;
Toureg > tiguan > t-roc > taigo > t-cross
Sizden merakla bir Golf Variant çizimi (tasarımı) bekliyorum.çok çirkin duruyor. emanet duruyor. sanayide sonradan uzatılmış gibi. bi passat variant gibi tok ve asil durmuyor.