Sıfır Araç Teklifi Alanlar


Açıkçası pejo 1.2 otomarik 308 active pakete 1300k₺ istedi üstüne 200k sıfır faiz teklif etti.

1.2 motorun triger işi can sıkıcı olsa da 45.000fe bir triger değiştiririm ama manuel golfü almam özellikle böyle aman zam geliyor çabuk alın tehditi varken

benim kendi aracımın şu anki ederi gideri
Max 930-950 iken (tdi manuel high 2017 km :100 bin)

Önce benim aracın piyasası 1150 olur.

O zaman gider 2300 e rline mk8,5 alırım.

eldeki golf icin 200 bin ölü fiyatım varken hicbir sıfır araca yeltenmem.

Elimdeki aracıda kimseye yedirmem
 

Benim tahminim bayiiler takasa araç almak istemiyor, öyle fiyat veriyorlar ki satmak mümkün değil, formentoru alırken bayiiler 2016 148 bin kmdeki golfe 750 civarı teklifler veriyordu, piyasada 3 hafta içerisinde 900 e gitti
 
Benim tahminim bayiiler takasa araç almak istemiyor, öyle fiyat veriyorlar ki satmak mümkün değil, formentoru alırken bayiiler 2016 148 bin kmdeki golfe 750 civarı teklifler veriyordu, piyasada 3 hafta içerisinde 900 e gitti

Aynen ben de gösterdim bir bayiye ( 2023 14.bin Mercan Kırmızı )1.300 teklif ediyoruz dedi takasta araç alırsam...
 
Son düzenleme:
Sıfır araçlara şimdiden bazı markalar zam yaptı, döviz farkı olsa gerek. 2. el araçlar hala stabil olur di mi?
 
Tiguan fiyatında yanıldım, kabul ediyorum.
Sadece Tiguan özelinde değil genel olarak ülkede araç talebi tahmin edilenden çok daha yüksek gidiyor.

2024 yılında hala elle koltuk ayarı yapılan bir aracın üstelik %50den fazla faiz verilen ortamda 70bin eurodan fazlaya satılmasını anlamlandıramıyorum.
parası ppf veya mevduatta olan yine de daha karlıdır ama kesinlikle bu rakamların hak edildiğini düşünmüyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: SCC
Tiguan fiyatında yanıldım, kabul ediyorum.
Sadece Tiguan özelinde değil genel olarak ülkede araç talebi tahmin edilenden çok daha yüksek gidiyor.

2024 yılında hala elle koltuk ayarı yapılan bir aracın üstelik %50den fazla faiz verilen ortamda 70bin eurodan fazlaya satılmasını anlamlandıramıyorum.
parası ppf veya mevduatta olan yine de daha karlıdır ama kesinlikle bu rakamların hak edildiğini düşünmüyorum.
2500 de ısrar ettiler(elegance tiguan)
Bende hep 2200 e düşmeliler demistim.

Varmı ? Almak icin cinayet isleyen , ST ye rüşvet veren , depresyona giren ?

Sline Q3 2475 den 3 gün önce fiyatlandı (DH sayfaları)

Q3 Sline 2475 iken
Tiguan elegance ın helali halen 2200 dür.

Anket ? Yapmaya bile gerek yok

A) tiguan elegance (2500)
B) Q3 Sline (2475)

100 kisiden

88 i Q3 alır geçer
 
Tiguan fiyatında yanıldım, kabul ediyorum.
Sadece Tiguan özelinde değil genel olarak ülkede araç talebi tahmin edilenden çok daha yüksek gidiyor.

2024 yılında hala elle koltuk ayarı yapılan bir aracın üstelik %50den fazla faiz verilen ortamda 70bin eurodan fazlaya satılmasını anlamlandıramıyorum.
parası ppf veya mevduatta olan yine de daha karlıdır ama kesinlikle bu rakamların hak edildiğini düşünmüyorum.
araç forumu olunca ppf'de bi 15sn bug'da kaldım; mevduat ve ppf kaplama ne alaka diye 😁 sonra para piyasası fonları aklıma geldi 😆
 
2500 de ısrar ettiler(elegance tiguan)
Bende hep 2200 e düşmeliler demistim.

Varmı ? Almak icin cinayet isleyen , ST ye rüşvet veren , depresyona giren ?

Sline Q3 2475 den 3 gün önce fiyatlandı (DH sayfaları)

Q3 Sline 2475 iken
Tiguan elegance ın helali halen 2200 dür.

Anket ? Yapmaya bile gerek yok

A) tiguan elegance (2500)
B) Q3 Sline (2475)

100 kisiden

88 i Q3 alır geçer
6 yıllık kasasıyla q3 almak mı? Önce bi yeni tiguana binin sonra q3 e çok dar bi araba hele mk3 tiguanla kıyaslanamaz bence. Zaten satış rakamlara baktığınız zaman görürsünüz sizin 88 i 20-30 a düşürün. Manuel koltuk büyük sacmalik tabi tiguanda.
 
6 yıllık kasasıyla q3 almak mı? Önce bi yeni tiguana binin sonra q3 e çok dar bi araba hele mk3 tiguanla kıyaslanamaz bence. Zaten satış rakamlara baktığınız zaman görürsünüz sizin 88 i 20-30 a düşürün. Manuel koltuk büyük sacmalik tabi tiguanda.
Acalım bir anket ? Bu fiyatlar üzerinden ?
 

Acalım bir anket ? Bu fiyatlar üzerinden ?
Acın sarı siteyi bakın ya da satış rakamlarına bakın. Bayide ne Elegance ne rline tiguan kaldı bu rakamlara satiliyor demek ki. Q3 yeni kasaya geçecek ayrıca 2800 e a4 2.0tdi in satıldığı yerde q3 de bu fiyata verilmesi gayet normal. Bugün q3 yeni kasası çıksa 3 milyon altına alabilecek misiniz bakalım. Bu rakam eder mi diye hangi arabaya anket açsanız etmez çıkar tabi ki burası Türkiye. Xc40,glb 3 milyondan giderken tiguan gayet de bu fiyat eder.
 
Yeni mk3 etsi tiguan varken eski kasa Q3 bilemedim... Hem içi küçük, hem eski kasa, hem etsi motor degil. Bence önce bayiye gidip ikisinide inceleyin test edin, ondan sonra karar verin bence. Yeni tiguan gerçekten farklı...

Ha, yeni kasa Q3 etsi çıkar, o zaman Q3 alınır, ama başlangıç fiyatı 3milyondan başlar.
 
Acın sarı siteyi bakın ya da satış rakamlarına bakın. Bayide ne Elegance ne rline tiguan kaldı bu rakamlara satiliyor demek ki. Q3 yeni kasaya geçecek ayrıca 2800 e a4 2.0tdi in satıldığı yerde q3 de bu fiyata verilmesi gayet normal. Bugün q3 yeni kasası çıksa 3 milyon altına alabilecek misiniz bakalım. Bu rakam eder mi diye hangi arabaya anket açsanız etmez çıkar tabi ki burası Türkiye. Xc40,glb 3 milyondan giderken tiguan gayet de bu fiyat eder.
Tiguanın + ları aynen yazdığınız gibi

2.200 den tiguanı veren bayide atarım kimliği masaya işlemleri başlatırdım. Ha vermiyorlar mı

Yandaki audi bayisine geçip 2480 den noktayı koyardım.

Gözlerim kapalı Q3 e atlamıyorum tabi .


Tiguanın kendisi değil fiyatı bana uymadı diyelim.
 
Mevcut aracımı değiştirmek için yeni Tiguan'i defalarca inceledim, alıcı gözle baktım. dışarıda gördüğüm araçları v.b de izledim.
yok arkadaş elegance modeline 2,5 milyon seviyesini kesinlikle yakıştıramıyorum.

parasının aracı değil, bir kere aracın kalıbı önceki kasa ile bire bir aynı.
koltukların yerleşimi, ön konsolu, bagajın v.s. yerleşimi aynı.
mevcutta tiguani olan biri içine oturduğunda aynı araçta olduğunu hemen anlar.
mevcutun üzerine ekranlar, makyaj ve adas gibi teknolojik eklentiler gelmiş.
en önemli teknolojik gelişme vitesinin fly by wire yapılmış olması.
dış görünüş yumuş yumuş olmuş, az olan agresiflik tamamen gitmiş. r-line bile zor kurtarıyor.
alanların özellikle sensör ve elektronik aksam ile yaşadıkları sıkıntılara hiç girmiyorum, o yüzden alınacaksa bile makyaja kadar beklemekte fayda var.

Mevcutta baktığım araçlardan fiyatını hakedebilecek ancak 2 model bulabiliyorum;
1- Tesla Model Y SR ( elektrikli araçlar için henüz erken olduğu için geçmiyorum yoksa kesinlikle f/p)
2- Citroen C5 Aircross. (vwden inip citroene binmek istemiyorum)
 

Mevcut aracımı değiştirmek için yeni Tiguan'i defalarca inceledim, alıcı gözle baktım. dışarıda gördüğüm araçları v.b de izledim.
yok arkadaş elegance modeline 2,5 milyon seviyesini kesinlikle yakıştıramıyorum.

parasının aracı değil, bir kere aracın kalıbı önceki kasa ile bire bir aynı.
koltukların yerleşimi, ön konsolu, bagajın v.s. yerleşimi aynı.
mevcutta tiguani olan biri içine oturduğunda aynı araçta olduğunu hemen anlar.
mevcutun üzerine ekranlar, makyaj ve adas gibi teknolojik eklentiler gelmiş.
en önemli teknolojik gelişme vitesinin fly by wire yapılmış olması.
dış görünüş yumuş yumuş olmuş, az olan agresiflik tamamen gitmiş. r-line bile zor kurtarıyor.
alanların özellikle sensör ve elektronik aksam ile yaşadıkları sıkıntılara hiç girmiyorum, o yüzden alınacaksa bile makyaja kadar beklemekte fayda var.

Mevcutta baktığım araçlardan fiyatını hakedebilecek ancak 2 model bulabiliyorum;
1- Tesla Model Y SR ( elektrikli araçlar için henüz erken olduğu için geçmiyorum yoksa kesinlikle f/p)
2- Citroen C5 Aircross. (vwden inip citroene binmek istemiyorum)
Mk2 tiguandan geçtim ben işte o hatlardaki yumuşama ovallesme ve çift kat camlar arabayı o kadar sessiz hale getirmiş ki yol ve rüzgar sesi çok çok azalmış. Ama keskinlik ve görünüm olarak bi formentor karizması yok tabi.
 

Geri
Üst Alt