@gokmenekinci aynı şeyi ben de söylemiştim servise ama aynı cevabı almıştım.
Ama sorunum 1.5 aydır yok hiç. Bir ara olmuştu ve geçti, umarım tekrar başlamaz
Ama sorunum 1.5 aydır yok hiç. Bir ara olmuştu ve geçti, umarım tekrar başlamaz
Tamamen servisteki çalışanların da iyi niyetine bakıyor bu durum.Olmaz dedikleri durumda sesinizi yükseltmekten başka bir çözüm kalmıyor.Olumlu cevap alamazsanız baskı kademelerinizi arttırarak üst yönetimlere gerekirse Almanya'ya kadar sesinizi duyurabilirsiniz.onların verdiği " iyi niyet" sorgulanır sizin ki asla sorgulanmaz sebebi de açık zaten[mention=980]Jesi[/mention] Merhabalar, 2016 Mayıs ayında İstanbul ALTUR'dan aldığım sıfır aracımın 5 yıldır bakımlarını gününü geçirmeden Tamaş yetkili serviste yaptırmaktayım. Aynı şekilde sileceklerden tutun balansa kadar tüm işlemleri TAMAŞ yetkili serviste yapıldı bugüne kadar. Daha önceleri İstanbul'da haftaiçi akşam 20:00'dan sonra dışarı çıkmaya özen gösterirdim ki trafiğe yakalanmayayım diye, fakat yasaklardan dolayı o alışkanlığımdan ödün verip trafiğe girmem gerekti artık. Geçen hafta Beşiktaş tarafında yoğun trafikte yokuşta aracın dur kalk esnasında titremeye başladığını fark ettim. Sadece yoğun trafik sonrası bu durum söz konusu, araç soğukken ya da uzun yolda böyle bir durum yok. Bugün aracı TAMAŞ'a bıraktım gerekli incelemeleri yapacaklarını yarın(15.06.2021) tarihinde geri döneceklerini söylediler. Bu durumda aracım "İyi Niyet Garantisi" kapsamına giriyor mu ? Yarın, evet kavrama değişecek 10.000₺ mi diyecekler yoksa siz bugüne kadar bakımları düzenli yetkili serviste yaptırmışsınız ondan dolayı "İyi Niyet Garantisi" kapsamındasınız mı diyecekler, burda nasıl İyi niyete yönlendirebilirim servis danışmanını nasıl bir yol izlemeliyim yardımlarınızı bekliyorum. Araç 54.000 km'de.
Teşekkürler, iyi forumlar.