Dilerseniz ben cevap vereyim,hocam şanzımandan hala menunmusunuz acaba, var mı bir sıkıntı ( dsg de kullanmış biri olarak)
bu tamamen üretici firmanın bilinçi yaptığı bir değişim. Sizi sport modda biraz daha havaya sokmak için, biraz daha tahrik etmek için "hisli" ayarlanmış. "Vites geçişleri hissettiyor" denildiği vakit bizim millet bu durumu olumsuz algılıyor. Oysa eat8'daki durum böyle değil. O yüzden altını çizmek istedim.- EAT8 de Vites geçişleri eco, normal modlarda pürüzsüz, sport modda ise hafif arkadan tekme atıyormuş gibi hissettiriyor. Rahatsız edici diyemem, sadece hissettiriyor.
Üreticinin bu konuda bir beyanını görmediğim için birşey diyemiyorum ancak dediğim gibi rahatsız edici bir durum değil.bu tamamen üretici firmanın bilinçi yaptığı bir değişim. Sizi sport modda biraz daha havaya sokmak için, biraz daha tahrik etmek için "hisli" ayarlanmış. "Vites geçişleri hissettiyor" denildiği vakit bizim millet bu durumu olumsuz algılıyor. Oysa eat8'daki durum böyle değil. O yüzden altını çizmek istedim.
Aslında bu söylediğiniz tam anlamıyla kararsızlık sayılmaz, dsg bunu bilerek yapıyor. Bir an önce 2. Vitese geçip hem yakıt tasarrufu hem de şanzıman ısınmasının önüne geçmeye çalışıyor. Ancak bunun götürüsü de maalesef kavrama aşınması ve en ufak hızda bile 2 ye geçtiği için trafikte 1-2 arası sürekli oynamak gerekiyor.@tiesay aynen katılıyorum dsg de en buyuk sıkıntı 1-2 kararsızlıgı düşük suratta 2 viteste tutmaya calısıyor olması
Hocam 2 defa servise gittim, kısaca bahsedebilirim.@tiesay hocam Peugeot servislerinin hizmet kalitesini, müşteriye, probleme karşı tavrını nasıl değerlendiriyorsunuz. Aracınız yeni olduğu için belki çok iletişim kurmanız gerekmemiştir ama ilk izlenimleriniz nasıl, VW servisleri ile karşılaştırabilir misiniz?
Bir tanıdığım için şu sıralar araç bakıyorum. Engelli raporu ile alacağı için aracı çok fazla seçenek yok. T-roc belki opsiyonsuz bulunabilirse, Qashqai 1.33 tekna paket ve Opel Grandland 1.2 AT8 130 bg en boş paketi seçenekleri var. Opel iç hacmi ve bagaj genişliği açısından cazip gözüküyor, EAT8 için güzel yorumlar okusam da 1.2 T PSA motoru kafamda soru işareti olduğu için Grandland konusunda kararsızım.
evet tiguandaki ıslak kavrama Golf'tekinden daha başarılı fakat yine de EAT8 daha iyi bence test sürüşünde çok memnun kalmıştım. sırf o joystick vites bile yeter, aynı otomatik el freni gibi park ettiğinde P'ye almak v.s. ile uğraşmıyorsun, görünümü de çok hoş.bi önceki aracım 2013 1.6tdi golfteki dq200 kuru kavrama şanzımanda, iyiniyetten mekatronik ve kavrama değişmişti. yinede kullanırken hep aklımda bir soru işareti olurdu. ama 2019 2.yarısından sonra gelen 1.5tsi act tiguanda kullanılan dq381 maşallahı var. 3008 eat8 şanzımanı, tiguandaki dq381 7 ileri ıslak kavrama ile kıyaslamak daha doğru olur kanımca.
Hocam aracınızla ilgili bir sorun mu yaşadınız? Yoksa önceki aracınızdan ötürü mü bizzat tecrübe ettiniz?evet tiguandaki ıslak kavrama Golf'tekinden daha başarılı fakat yine de EAT8 daha iyi bence test sürüşünde çok memnun kalmıştım. sırf o joystick vites bile yeter, aynı otomatik el freni gibi park ettiğinde P'ye almak v.s. ile uğraşmıyorsun, görünümü de çok hoş.
VW servisleri ve Doğuş oto kurumsal gözüküp hiç bir şeye çözüm üretmiyorlar. en ufak bir sorun yaşadığınızda adeta duvarla karşılaşıldığını bizzat tecrübe ettim.
Bundan sonraki araç tercihim kesinlikle PSA grubundan olacak.