- Katılım
- 28 Ağu 2018
- Mesajlar
- 1,092
- Tepkime puanı
- 1,035
- Konum
- ist
- İsim
- ahmet
- Araç
- Tiguan Highline 1.5TSI
@tiesay Hocam şurada bahsettiğim nispeten küçük ama mide bulandırıcı bir durum yaşadım.
Burada canımı sıkan asıl şey ise Doğuş Oto'nun bu durum karşısında adeta umursamaz bir tavırla başından savması idi. demek daha ciddi bir sorun yaşasam kendi başımın çaresine bakmak zorunda kalacağım. hatta bu olay üzerine gidip araca ekspertiz yaptırdım neyseki bir şey çıkmadı ama bu durum beni VW'den inanılmaz soğuttu.
Doğuş müşteri hizmetleri v.s. kurumsal gözüküpte hiç bir şekilde yardımcı olmamaları gerçekten çok kötü bir deneyimdi. en basitinden bir sanal market alışverişinde yaşadığım sorun için bile daha yapıcı müşteri hizmetleri deneyimi yaşamıştım. bu nedenle garanti bitmeden bunu satıp PSA grubu bir araca geçeceğim kafaya koydum..
Burada canımı sıkan asıl şey ise Doğuş Oto'nun bu durum karşısında adeta umursamaz bir tavırla başından savması idi. demek daha ciddi bir sorun yaşasam kendi başımın çaresine bakmak zorunda kalacağım. hatta bu olay üzerine gidip araca ekspertiz yaptırdım neyseki bir şey çıkmadı ama bu durum beni VW'den inanılmaz soğuttu.
Doğuş müşteri hizmetleri v.s. kurumsal gözüküpte hiç bir şekilde yardımcı olmamaları gerçekten çok kötü bir deneyimdi. en basitinden bir sanal market alışverişinde yaşadığım sorun için bile daha yapıcı müşteri hizmetleri deneyimi yaşamıştım. bu nedenle garanti bitmeden bunu satıp PSA grubu bir araca geçeceğim kafaya koydum..