Auto Hold kesinlikle kapalı olmamalı DSG'de. Ciddi risk alıyorsunuz, ışıkta mesela frenle duruyorsanız aslında fark edersiniz freni bıraktığınız anda araba hareketlenmeye başlar, çünkü siz frenle arabayı durdururken aslında dsg kalkmaya çalışıyor, kavrama hafif tutuyor yani o anda, bu hem kavrama da aşınmaya hemde ısınmaya neden olur. Auto Hold devredeyse DSG Kavrama yapmaya çalışmaz boşa almış gibi davranır.
Park ederken de yapmanız gerekenleri Auto Hold yapıyor zaten sizin dert etmenize gerek yok. Arabayı viteste bırakıyor olsaydınız şanzımana yük biner tamam ama bu manuel arabalarda olur, ondan dolayı zaten otomatik vitese P diye bi konum var, P'ye almadan indirmiyor sizi arabadan, neden yapmışlar park ederken şanzımana yük binmesin diye P konumuna almadan kontak çıkarıp inmenize müsade eden yada P konumu olmayan otomatik şanzımanlar için evet dikkatli olunmalı.
Bu kadar basit bişey DSG'yi korumak adına atlamış olabilirmi Alman müdendisler sizce Vitesin belli koşullarda atılamaması, P'ye alınmadan inilememesi, Auto Hold, Elektrikli Park Freni hepsi bunun şartlarını sağlayacak şekilde uyumlu çalışmak üzere ayarlanmış durumda. Auto Hold kapatmayın, gerisini dert etmeyin
Park ederken de yapmanız gerekenleri Auto Hold yapıyor zaten sizin dert etmenize gerek yok. Arabayı viteste bırakıyor olsaydınız şanzımana yük biner tamam ama bu manuel arabalarda olur, ondan dolayı zaten otomatik vitese P diye bi konum var, P'ye almadan indirmiyor sizi arabadan, neden yapmışlar park ederken şanzımana yük binmesin diye P konumuna almadan kontak çıkarıp inmenize müsade eden yada P konumu olmayan otomatik şanzımanlar için evet dikkatli olunmalı.
Bu kadar basit bişey DSG'yi korumak adına atlamış olabilirmi Alman müdendisler sizce Vitesin belli koşullarda atılamaması, P'ye alınmadan inilememesi, Auto Hold, Elektrikli Park Freni hepsi bunun şartlarını sağlayacak şekilde uyumlu çalışmak üzere ayarlanmış durumda. Auto Hold kapatmayın, gerisini dert etmeyin