Yazlık lastiklerim geçen sene bitince bu sene heves edip 18 Jant lastik yapayım dedim. Yapıncada araba biraz yüksek olmasın deyip vogtland yay alıp taktırdım.
Aracın son durumu bu şekilde oldu.
Benim için gelelim can alan kısımlara
Artılar
Aracın görünümü sportif oldu gayet hoş durdu. Başka artı yokmu diyeceksiniz benden yana malesef yok.
Bazı arkadaşlar yazmıştı viraja daha hızlı giriliyor 120 ile girdiğim viraja 150 ile giriyorum araba daha sıkı oldu vs.
Ama ben virajları aracın standart haliyle bile zorlayan birisiyim. Yay taktıktan sonra uzun ve kısa yol tecrübe ettim sonuçlar şunlar.
Şehir içi kasislerde araç artık zıplıyor arka taraf için hiç iyi değil.
Artık çukurlar ve yoldaki bozuklukları çok net hissediyorum. Biraz dan dun oldu.
Araç artık bir golf değil sanki. Dün arkadaşta comfortline 16 Jant var ona bindim çok yumuşak geldi. Araçta 4 kişiydik birçok çukurdan geçtik hiç dan dun olmadı.
Uzun yol virajlarda denildiği gibi çok çok iyileşme yok sadece bir tık diyebilirim sanırım bu golfün zaten yol tutuşunun iyi olmasından kaynaklı.
Uzun yolda 120km üzeri hızlarda araç sanki su dalgasının üzerindeymiş gibi yaylanıyor çok iyi bir his değil.
Ankaradan Çankırı ya geldim önceki sürüşlerime göre daha çok yoruldum ve sesten başım ağrıtmıştı.
Araç orjinal yay ve 18 Jant ile bir tık daha iyiydi tabiki 17 lastiğe göre değil.
Bahçeye gitmiştim yolları biraz topraklı stabil. Bahçe kapısı yokuş ve az tümsek arkadaşım kapıyı açarken jantın yere deyiyor neredeyse gördün mü dedi baktım ve şaşırdım .
Sözün özü 37 yaşında biri olarak içimde kalmasın diye yaptım. Değermi derseniz çok değmez gibi geldi. Bu iş kesinlikle 30 yaş altı gençler için diye düşünüyorum.
Biri deseki yayları Jant lastiği sat dese sanki satasım var. Lastiklerde pilot sport 4 almıştım sesi az yapsın diye ama çok faydası olmadı.
Burdan 19 Jant lastik alacaklara sesleniyim alırken test edin deneyin sonra karar verin ben 19 jantı 35 yanak ile düşünemiyorum.
Aracın son durumu bu şekilde oldu.
Benim için gelelim can alan kısımlara
Artılar
Aracın görünümü sportif oldu gayet hoş durdu. Başka artı yokmu diyeceksiniz benden yana malesef yok.
Bazı arkadaşlar yazmıştı viraja daha hızlı giriliyor 120 ile girdiğim viraja 150 ile giriyorum araba daha sıkı oldu vs.
Ama ben virajları aracın standart haliyle bile zorlayan birisiyim. Yay taktıktan sonra uzun ve kısa yol tecrübe ettim sonuçlar şunlar.
Şehir içi kasislerde araç artık zıplıyor arka taraf için hiç iyi değil.
Artık çukurlar ve yoldaki bozuklukları çok net hissediyorum. Biraz dan dun oldu.
Araç artık bir golf değil sanki. Dün arkadaşta comfortline 16 Jant var ona bindim çok yumuşak geldi. Araçta 4 kişiydik birçok çukurdan geçtik hiç dan dun olmadı.
Uzun yol virajlarda denildiği gibi çok çok iyileşme yok sadece bir tık diyebilirim sanırım bu golfün zaten yol tutuşunun iyi olmasından kaynaklı.
Uzun yolda 120km üzeri hızlarda araç sanki su dalgasının üzerindeymiş gibi yaylanıyor çok iyi bir his değil.
Ankaradan Çankırı ya geldim önceki sürüşlerime göre daha çok yoruldum ve sesten başım ağrıtmıştı.
Araç orjinal yay ve 18 Jant ile bir tık daha iyiydi tabiki 17 lastiğe göre değil.
Bahçeye gitmiştim yolları biraz topraklı stabil. Bahçe kapısı yokuş ve az tümsek arkadaşım kapıyı açarken jantın yere deyiyor neredeyse gördün mü dedi baktım ve şaşırdım .
Sözün özü 37 yaşında biri olarak içimde kalmasın diye yaptım. Değermi derseniz çok değmez gibi geldi. Bu iş kesinlikle 30 yaş altı gençler için diye düşünüyorum.
Biri deseki yayları Jant lastiği sat dese sanki satasım var. Lastiklerde pilot sport 4 almıştım sesi az yapsın diye ama çok faydası olmadı.
Burdan 19 Jant lastik alacaklara sesleniyim alırken test edin deneyin sonra karar verin ben 19 jantı 35 yanak ile düşünemiyorum.