Şu konu es geciliyor.
Aslında
T ,H ,V, W,Y olarak simgelendirilen
Hız endeksine ek olarak
A.B.D de ek olarak A,B,C şeklinde lastik Sıcaklık tolerans sınıflandırması olarak kategorize ediliyor.
Yani uzun yol devamlı yüksek hız demek o lastigin logaritmik olarak optimal hamur sensivitesinin yavşaması anlamına geliyor.
Yüksek hız nedenli lastiklerin aşırı Sıcaklık derecelerine ulaşması ve optimal hamur yapısının bozulmasını tolere etmesi lastigin hız endeksi + abd de de sıcaklık endeksine göre sınıflanıyor.
Biz şimdi T den Y ye hız endeksini
A dan C ye sıcaklık endeksini bi kenara bırakalım
A kullanıcısı (
@Savatage olsun)
Sıfır Michelin W endeksli lastikleri alsın taksın
Devamlı uzun yol ama 110 sabit yol alsın 3-4 yıl tinnn tinn
B Kullanıcısıda aynı michelin W endeksli lastikleriyle
8 şeritli Taşeron sosyete otobanlarına parayı basıp fix 170 km/h bassın gazlasın 3-4 yıl boyunca uzun yolda. (Stage 1,2,3,4,5 yazılımıda varsa keyfi ultra tabi)
Her ikiside aynı km sonunda
A kullanıcısının michelini +2 yıl daha gider idare eder
B kullanıcısının michelini
bitti disleri eridi lastik mefta oldu
Durum budur
.