Golf 8 de yeni DSG mi var?


robben69

Yeni Üye
Katılım
6 Tem 2021
Mesajlar
8
Tepkime puanı
2
Konum
ankara
İsim
hakan
Merhaba, 

Vİdeo da golf 8 de güncellenmiş  DSG kullanıldığını söylüyor. 11. dk dan sonra DSG den bahsediyor. Başka bilgisi olan var mı acaba? Teknik bilgi verebilecek? Yada farklı kaynaklardan duyan, doğrulayan.





 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@robben69 Arkadaş her şeyden “muhtemelen” diye bahsediyor, elinde hiçbir teknik bilgi yok belli ki. Mekanik olarak DSG’de bir değişim olsaydı lansmanda bahsedilirdi, ben öyle bir haber de okumadım. Bir de arkadaş 0 km araç kullandığının farkında değil ya da önceki aracını 0 km’de almamış herhalde, bazı tecrübeleri fazla amatörce. 

 
"Muhtemelen" dq200 vardır.

Ancak 2012'deki dq200 kavraması ya da 2017 veya 2020 , daha doğrusu günümüzde güncellenmiş gelişmiş versiyonları olmuş olma ihtimali ile en günceli yani iyileştirilmiş olduğu kesin..

Güncellenmiş ya da iyileştirilmiş olduğunu  parça kodu sonundaki harflerin değişmesinden anlayabilirsiniz.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@Golf835 birde tuşla değişim yaptığı  için alt kısımda bir robot mekanik sesi var onu unutmayalim 😀 

 
8 den en buyuk beklentim buydu. Islak DSG li bi Golf hayal etmistim. Inanin kaput amortisoru ve bardaklik panjuru hic umrumda degildi😄😄

Otomatik vitese gecmeyi bekleyen 470 bin TL ve 220 bin TL verdikleri manuel bir 7 m var :)

ZF takili bir arac bakiyorum ama mumkun degil heralde almak :)

Manuele devam💝

 
8 den en buyuk beklentim buydu. Islak DSG li bi Golf hayal etmistim. Inanin kaput amortisoru ve bardaklik panjuru hic umrumda degildi😄😄

Otomatik vitese gecmeyi bekleyen 470 bin TL ve 220 bin TL verdikleri manuel bir 7 m var :)

ZF takili bir arac bakiyorum ama mumkun degil heralde almak :)

Manuele devam💝
3. Serisi BMW f30 bakabilirsin hocam 370  bandinda çıkar sanırım. 

 
8 den en buyuk beklentim buydu. Islak DSG li bi Golf hayal etmistim. Inanin kaput amortisoru ve bardaklik panjuru hic umrumda degildi😄😄

Otomatik vitese gecmeyi bekleyen 470 bin TL ve 220 bin TL verdikleri manuel bir 7 m var :)

ZF takili bir arac bakiyorum ama mumkun degil heralde almak :)

Manuele devam💝
Islak dsgdeki performans kaybi ve yakit tuketimi artisi, ustune dsg yag degisimi ve balata desigimin kuruya gore daha pahali oldugu dusunulunce bence kuru tip dsg Golf gibi bir arac icin ideal bi secim.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
tork 250Nm'yi geçmedikten sonra ıslak dsg beklemeyin :)

 
Neden USA da satılan Jetta larda yeni 8 ileri DSG varda Golf 8 lerde yok anlamadım.

 
8 den en buyuk beklentim buydu. Islak DSG li bi Golf hayal etmistim. Inanin kaput amortisoru ve bardaklik panjuru hic umrumda degildi😄😄

Otomatik vitese gecmeyi bekleyen 470 bin TL ve 220 bin TL verdikleri manuel bir 7 m var :)

ZF takili bir arac bakiyorum ama mumkun degil heralde almak :)

Manuele devam💝
Alfa Romeo 1.6 dizel otomatiklerde 6 ileri ZF olması lazım. VW kadar az yakmıyor ama kesinlikle daha iyi gidiyor ve sürüşü net olarak sportif.

 

tork 250Nm'yi geçmedikten sonra ıslak dsg beklemeyin :)
Merhaba torkla alakası yok bu durumun, mesela 1.5 tsi 150 hp ve 250nm ama;
Arteon, kodiaq, tiguan, bunlar 7 ileri DQ500  şanzımana sahip.

Yada 1.4 tsi Audi A4 B9 kasa ise DL 382 şanzmına asahip. Hoş yan motor için kullanabileceği DQ200 yok.

Sonuç olarak 250nm torka dayanımı yanlış bir cümle olduğu gibi(Fabrikasyon tork limitörü 360nm'de), 250 nm torku geçmedikce DQ200 kullanılır demekte çok doğru değil. 

Aracın kütlesi burada en önemli faktör, kuru kavramanın ömründen çok ama çok çalıyor yüksek bir kütleyi araç doluyken rampada kaldırmak...vs

DQ200 70 kilo nerdeyse daha hafif ıslak kavrmadan, iç sürtünmesi çok daha az, gayet hızlı, yakıt tüketimi çok daha düşük...vs Kavramasıda düzgün kullanımda 130-140bin sorunsuz gidiyor. 

 

Geri
Üst Alt