passatrline
Üye
Tabi hocam takınca yorum yaparım araç 200-210 hp civarı oluyor@passatrline hibrit turbodan sonra yorumunuzu bekliyorum. Günlük kullanımda turbo daha geç geliyor mu ve standart turboya göre ne kadar daha fazla güç veriyor
Tabi hocam takınca yorum yaparım araç 200-210 hp civarı oluyor@passatrline hibrit turbodan sonra yorumunuzu bekliyorum. Günlük kullanımda turbo daha geç geliyor mu ve standart turboya göre ne kadar daha fazla güç veriyor
ŞimdilikNo Money
Ekli dosyayı görüntüle 60023TPMS ARIZA çözümü
Artık herşey çok farklı olacak
Ekli dosyayı görüntüle 59940
Yakıt haritası değiştiği için araç harcadığı miktarın farkında olmuyor olabilir mi ? Yol bilgisayarı ile pompadan ölçümde fark var mı biliyor musunuz ?Hayırlı olsun yapılabilecek en güzel modlardan biri, 140IHI hybridte yakıt tüketimide pek etkilenmiyor, tamamen oem+ keyifle binersiniz umarım.
Teşekkür ederim turboyu taktırmak için sabırsızlanıyorumHayırlı olsun yapılabilecek en güzel modlardan biri, 140IHI hybridte yakıt tüketimide pek etkilenmiyor, tamamen oem+ keyifle binersiniz umarım.
Normal koşullarda tuningli araçta, enjektörde ebat değişikliği yapılmadığı sürece, araç zaten yakıt tüketimini enjektörün çalışmasınıda göz önünde bulundurarak hesapladığı için yakıt değerleri tutar. Tabi bu dediğim modern araçlar için geçerli.Yakıt haritası değiştiği için araç harcadığı miktarın farkında olmuyor olabilir mi ? Yol bilgisayarı ile pompadan ölçümde fark var mı biliyor musunuz ?
Normal koşullarda tuningli araçta, enjektörde ebat değişikliği yapılmadığı sürece, araç zaten yakıt tüketimini enjektörün çalışmasınıda göz önünde bulundurarak hesapladığı için yakıt değerleri tutar. Tabi bu dediğim modern araçlar için geçerli.
Dahada önemlisi, pompa ile aracın hesabı tutuyor
140IHI Hybridlerde turbonun sadece emiş tarafına müdahale edildiği için kayda değer bir turbo lag veya daha üst devirde dolma gibi fark yaratmıyor ondan dolayı hertürlü daha avantajlı. Hatta yanlış hatırlamıyorsam, 140'lık (actsiz) araçların 125'liklere göre fabrika yakıt verisi daha düşük
Tabiki yapılacak yazılımında rolü burada yüksek, fakat hybrid setupla orjinal yazılımda sadece araç arızaya düşmeyecek şekilde düzenlenmiş dosyaylada (geçici test yazılımı diyebiliriz) aracı kullanma şansım oldu, ne alt devirde eksiklik nede tüketimde artış gözlemlemedim.
Eski tip araçlarda kaydığını görmüştüm ama modern araçlarda durumu bilmiyorum açıkçası.
Dediğiniz gibi hibritte kayda değer bir gecikme yoksa ben de düşünüyorum Piyasada çok yaygın gibi görnünen IHI140 hibritinin kullanıcı yorumlarına pek denk gelemedim. Yaptıranların tecrüelerini paylaşmasına ihtiyacımız var
Hocam sizin araçlarda, orjinal haline göre düşüş bile oluyor aynı tempoda kullanınca. Bir arkadaşımızda 1449 turbolu 1.6tdi var özellikle yüksek süratli uzun yolda ortalamasında düşüş oldu orjinal haline göre.Orijinal turbo ile 1.6 TDI aracımda stage 1 yazılım ile günlük biniyorum günlük yaptığım yol miktarı karma olarak trafikli trafiksiz 150km altına düşmüyor ve aracımın yakıt değeri 5.2-5.8 arası oynuyor maksimum. Düzgün kullanımda yazılım tuning işlerinin yakıt değerini sabit tuttuğuna hatta düşürdüğüne inananlardanım bende.