Devran0668
Yeni Üye
Merhaba 2 hafta önce aracımın cam değişimi için servise gittim. Bantlar söküldükten sonra cam tavan kaplamasının söküldüğünü farkettim tamiri mümkün müdür? Bu konuda tecrübeli arkadaşlar yardımcı olabilir mi?
3m de böyle bir folyo varmı bende yapayım korktum açıkcasıGeçmiş olsun., fakat buna çözüm bulacak olan siz değilsiniz ki neden çözümü kendiniz halletmeye çalışıyorsunuz..? Zarar veren belli olduğuna göre servis paşa paşa zararı karşılaması gerekiyor., malesef o parçanın tamiri/onarımı mümkün değil., komple değişmesi gerekiyor.
Forumda benzer konular mevcut., daha önce 3-4 arkadaşımızda da o bölgede soyulmalardan şikayetçilerdi ama onların araçlarındaki soyulma servisin kötü işçliğinden kaynaklı değildi., hatalı yıkama kaynaklı, yıkamacıların kostikli yıkama köpüklerinden kaynaklı veya aracın sürekli güneş altında kalmasından kaynaklı arkadaşların araçlarında bu sebeblerden soyulmalar oluşmuştu., Malesef o parçanın çok nazik bir yapısı var., Size tavsiyem parçayı değiştirirseniz bilee bu etkenlere dikkat etmenizi öneririm., hatta mümkünse yenisi takıldıktan sonra UV koruması olan şeffaf folyo (Hammaddesi %100 TPU olan PFF tip şefaf folyo ile) kaplattırmanızı öneririm., çünkü yenisi bilee takılsa o parça iyi bakılmaz ise zamanla 3-4 sene içersinde soyulma meydana geliyor.
Benim bildiğim 3M ‘de yok., Clif Designs, Stek ve Llumar markalarında var.,3m de böyle bir folyo varmı bende yapayım korktum açıkcası
Sonuna kadar peşindeyim bu olayın peşini bırakmayacağım. Detayları burdan paylaşıcam.Aranızda galerici mekanı basarım , alayını asarım keserim diyebilecek biri varmı?
Sizi bakım zamanı ayakta karşılayan güzel türkçemizin en güzel lehçesiyle nezakette highline dan daha dolu diyaloglarla bağrına basan masaya beleş çay söyleyip Tein etkisiyle vucuttaki mutluluk hormonu devirdaimini arttıran Full tiyatro davranışlarını alkıslıyoruz tabi yetkili servislerin
Şu dogusu veya alt bayilerinin yalandan kurumsal/demokratik/müsteri dostu / iyi niyet kandırmacalarından herkes bıktı.
Bu adamlar
GALERİCİDİR. / ALSATCIDIR.
dod adı altında
Sarı sitede 81 ilde organize çalısırlar.
Sıfır 2. Elde ülke genelinde sarı site ilanlarının %90 ı onlara ait paravan bireysel personellerinin ilanıdır.
Kavga dan anlamam . Atmışlıgım yok . (Yemisligim var tabi genclikte)
Bu adamların showroomlarına / çalışanlarına / yetkili servislerine / artist St lerine/ süslü hatunlarına
Full ayar oluyorum.
Gecen de yazdım
Dogus oto konya yolunda 2 tane st var.
Adamlara yanımdan gecerken omuz atıp olay çıkartsam falan diyorum
Sonra bunlar kurumsal galerici aman bosver deyip çıkıyorum.
Sunroofun anasını ağlatmışlar ????
Aynen yetkili serviste yapıldı. Olayın özeti cam değiştikten sonra aynanın cama temas ettiği sensörlerin bulunduğu kısımda hava kaldı. Servis sorumlusu ''Siz aracı güneşe koyun o hava kaybolacaktır. '' dedi. Ama geçmedi. Kalan havayı düzeltmek için tekrar gittim. Bantın yapışkan izleri duruyordu. Onlarıda temizlediler. Kalan izi bir kaç yıkamada geçer diye düşündüm. Oto yıkamacıya aracı götürdüğümde bant izi olmadığını kaplamanın söküldüğünü farkettik.Aksaray Öztürk VW yetkili servisinde mi yaptırdınız? Zararı ya değiştirerek ya da nakit karşılığını vererek çözmeleri gerekiyor. Bant ile güneşte mi beklettiler ne yaptılarsa artık. Kaplama yapılsa bile değer kaybı söz konusu.
Servise itirazda bulunun, tam bant izine göre soyulmalar olmuş, bantta veya cam temizliğinde kullanılan malzemeden kaynaklı olarak, bantla tepkimeye girip böyle bir sorun yaratmış olabilir.Merhaba 2 hafta önce aracımın cam değişimi için servise gittim. Bantlar söküldükten sonra cam tavan kaplamasının söküldüğünü farkettim tamiri mümkün müdür? Bu konuda tecrübeli arkadaşlar yardımcı olabilir mi?
Hocam aracı teslim almadan önce ve sonrasında tüm fotoğraflarını kendim çektim. Bugün servisten aradılar işyeri sigortası kapsamında parçanın değişeceğini ve aracıma yaklaşık 7.000 TL HASAR KAYDI işleneceğini söylediler. Şaka yapıyolar sandım gerçekmiş. Pazartesi gidip yüzyüze görüşücemAraçların genelde servise girmeden önce fotoğrafını çekerler, fotoğrafları isteyin, fotoğraf yok ise servise giriş anından itibaren yapılan işlemleri de gösterir kamera görüntülerini talep edin. servisin hatasıdır bu, sizi ikna etmeye çalışacaklardır. doğuş oto suçu her daim müşterisine bahene üretmesiyle meşhurdur.
Gecmis olsun,Hocam aracı teslim almadan önce ve sonrasında tüm fotoğraflarını kendim çektim. Bugün servisten aradılar işyeri sigortası kapsamında parçanın değişeceğini ve aracıma yaklaşık 7.000 TL HASAR KAYDI işleneceğini söylediler. Şaka yapıyolar sandım gerçekmiş. Pazartesi gidip yüzyüze görüşücem
Ola ki imzalayacağınız kağıtlar olursa iyice okuyunuz.Hocam aracı teslim almadan önce ve sonrasında tüm fotoğraflarını kendim çektim. Bugün servisten aradılar işyeri sigortası kapsamında parçanın değişeceğini ve aracıma yaklaşık 7.000 TL HASAR KAYDI işleneceğini söylediler. Şaka yapıyolar sandım gerçekmiş. Pazartesi gidip yüzyüze görüşücem
Muhtemelen işyeri sigortası vardır ve orada bulunan araçlar (ortalama bir değer ile ) teminat altındadır.Bayiye İşyeri sigortasını yapan sigorta firması ne enayiymiş !
Personel salaklığı klozu var demekki bayinin poliçesinde.
Mesela beyaz aracı maviye boyadılar. İşyerim sigortası imdada yetisiyor.
Araca neden hasar kaydı işleniyor ki, kendi sigortanız ile irtibat haline olun, bu hasar olarak değil de farklı bir kloza alabilirler diye düşünüyorum.Hocam aracı teslim almadan önce ve sonrasında tüm fotoğraflarını kendim çektim. Bugün servisten aradılar işyeri sigortası kapsamında parçanın değişeceğini ve aracıma yaklaşık 7.000 TL HASAR KAYDI işleneceğini söylediler. Şaka yapıyolar sandım gerçekmiş. Pazartesi gidip yüzyüze görüşücem