HaK

Üye
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
441
Tepkime puanı
1
İsim
Hasan
Bugün aracın geldiği haberini aldım sabah sabah ve işi gücü bırakıp hemen görmeye gittim, "yaklaşık 3 aylık bekleme sürecinin nihayet sonu geldi" diye düşünerek.

Fakat pazarlık sürecindeki davranış ve tutumlar,

6,5" lik Medya cihazının Mute butonlu, yani 19A uzantılı cihaz nosuyla gelmesi, (15.02'de yazıyla konu hakkında teyit almıştım)

Lastiklerin 2015 37. hafta üretimi olması açıkçası içimi bulandırdı. 

Sanki araç yeni üretim 2016 model değil de, 2015 model yılının yarıürünlerinin kullanıldığı, stoktan üretim hattına sokulmuş, sonra da verdiğim sipariş opsiyonları ile giydirilmiş, devşirme bir araç izlenimi yarattı Bende.

ST'ye, stokta beklemiş bir araç izlenimi yarattığını belirtip bu fiyattan alım yapamayacağımı belirttim. Büyük olasılıkla aracı almayıp, anlaşmayı iptal ettireceğim.

Doğuş'un, profesyonellikten uzak, merak etmeyen, kendini geliştirmeyen, en kötüsü de empati yapamayan hatta yapmak istemeyen bir ekiple çalıştığını, bu gidişle Türkiye pazar liderliğinin belli bir süre sonra el değiştireceğini düşünüyorum. Bu süre, bilinçli tüketici oranındaki artışa paralel olarak değişecektir, ama görünen o ki çok da uzun olmayacaktır.

Şu bir gerçek ki Almanya öyle güzel müşteri analizi yapıyor ki, hangi ülkeye, belki hangi şehre, belki de hangi bayiye hangi ürünleri ya da yarıürünleri göndereceğini çok iyi biliyor. Arayıp sormayana, değişimi takip etmeyi kaçırana gönderiyor 2015 model muteli medya cihazını , gönderiyor neredeyse 7-8 aylık raf ömrü bitmiş lastikleri...

@necokyar86  @silvershadow  @Orhan Hoca @magic @yusuf @fcsrn @Bekir @jajaja @Jesi 

 
@Orhan Hoca m, kaporayı geri alacağım. 19A/24A MUTE/VOICE konusunun özellikle teyit edilmesini istemiştim yazı ile, sorun yok şeklinde teyit edildi fakat eski model geldi. Gereğini yapmalı Bayii öyle değil mi?

Şu an için niyetimiz sıfır almak, fakat sipariş ederek değil, artık görerek, kontrol ederek almak istiyoruz. Siparişler Almanya'nın insafına kalmış, müşterisini düşünmeyen ST'lerin de yardımıyla keyfilik almış yürümüş, atıl stok eritme sahası olmuş Türkiye. Son model parası verip neden eski model alalım ki? Ancak bu tür müşteri iptallerinin artması, ucun kendilerine dokunması bayilerin konuya eğilmesini sağlayabilir diye düşünüyorum. İçimize sinmiyorsa, keyfilik, kötü niyet hissettiysek, iptal etmeliyiz, bundan başka yaptırım, iyileştirme, geliştirme gücümüz yok çünkü... Nasıl olsa tıpış tıpış alacak imajını başka türlü yıkamayız ki...

Saygılar Orhan Hocam...

 
@HaK Hocam üzücü bir durum yaşanmış. Özellikle medya ekranı kısmında yaptıkları büyük yanlış. Almaktan vazgeçerek iyi yapmışsınız diyeceğim ama o kadar bekleyiş boşuna olmuş olacak. Hakkınızda hayırlısı olur umarım.

 
@fcsrn Hocam, TEK kalırsam aynen dediğiniz gibi boşuna beklemiş olacağım. Fakat ne yapmak istediğimi anlayan, bilinçli boşuna bekleyenlerin sayısı artarsa bir şey başarmış olacağız, yani boşuna beklememiş olacağız. Devran böyle giderse, her geçen gün sayıları artacak olan madur boşuna bekleyecekleri boşuna bekletmemiş olacağız.

Saygılar...

 
Hakkaten can sıkıcı bir durum ama tutumumuz çok doğal ve yerinde açıkçası bende aynı davranışı sergilerdim, zira sipariş vermenin anlamı nerede kaldı,

yeniden beklemek sorun olmayacaksa,şu durumda iki yol var gibi hem yeniden sipariş verip bu arada da st ile yeni gelecek/gelmiş araçları takip etmek, yinede rahat olun amaç içinize sinen istediğiniz aracı almak değil mi, yani çok da can sıkıp üzmeyin kendinizi...

Sent from my iPad using Tapatalk

 
Bugün aracın geldiği haberini aldım sabah sabah ve işi gücü bırakıp hemen görmeye gittim, "yaklaşık 3 aylık bekleme sürecinin nihayet sonu geldi" diye düşünerek.

Fakat pazarlık sürecindeki davranış ve tutumlar,

6,5" lik Medya cihazının Mute butonlu, yani 19A uzantılı cihaz nosuyla gelmesi, (15.02'de yazıyla konu hakkında teyit almıştım)

Lastiklerin 2015 37. hafta üretimi olması açıkçası içimi bulandırdı. 

Sanki araç yeni üretim 2016 model değil de, 2015 model yılının yarıürünlerinin kullanıldığı, stoktan üretim hattına sokulmuş, sonra da verdiğim sipariş opsiyonları ile giydirilmiş, devşirme bir araç izlenimi yarattı Bende.

ST'ye, stokta beklemiş bir araç izlenimi yarattığını belirtip bu fiyattan alım yapamayacağımı belirttim. Büyük olasılıkla aracı almayıp, anlaşmayı iptal ettireceğim.

Doğuş'un, profesyonellikten uzak, merak etmeyen, kendini geliştirmeyen, en kötüsü de empati yapamayan hatta yapmak istemeyen bir ekiple çalıştığını, bu gidişle Türkiye pazar liderliğinin belli bir süre sonra el değiştireceğini düşünüyorum. Bu süre, bilinçli tüketici oranındaki artışa paralel olarak değişecektir, ama görünen o ki çok da uzun olmayacaktır.

Şu bir gerçek ki Almanya öyle güzel müşteri analizi yapıyor ki, hangi ülkeye, belki hangi şehre, belki de hangi bayiye hangi ürünleri ya da yarıürünleri göndereceğini çok iyi biliyor. Arayıp sormayana, değişimi takip etmeyi kaçırana gönderiyor 2015 model muteli medya cihazını , gönderiyor neredeyse 7-8 aylık raf ömrü bitmiş lastikleri...

@necokyar86  @silvershadow  @Orhan Hoca @magic @yusuf @fcsrn @Bekir @jajaja @Jesi 


Değerli Hasan Hocam;

Dikkatinizden ötürü tebrik ederim çünkü sonradan fark etmiş olsanız itiraz hakkımız kalmıyor maalesef.

İzmir vosmer'den alıyorsanız bu durum son derece normal. Hayatlarında piyasa rekabet gibi sözcüklere yabancı satış temsicileri; dahası onlara bu yönde davranmaları yönünde cesaretlendiren yönetimi takdire şayan.. Her zaman söylüyorum ve yine söyleyeceğim. 5 milyonluk İzmir'de 1 tane firma olması bana kalırsa piyasa koşullarına da rekabet durumuna da aykırı. Ama mecbur değiliz sonuçta. Biraz yol yaparız ama istediğimiz aracı istediğimiz fiyata ve kendimizi kötü hissetmeden alırız uzaklardan da olsa..

Size bilmediğimiz pek çok konuda bizlere bilgi paylaşan Altur'dan Satış Şefi Umut Bey ile görüşmenizi öneririm.

Ellerinde bahsini ettiğiniz donanımda bir araç varsa beklemeden alabilirsiniz böylece.

Kararınız hayırlı olsun.

 
@HaK öncelikle üzüldüm böyle bir duruma. Herkes sizin gibi tepkisini koyabilirse birşeyler olur belki. 

Erkan hocamın aracı da iyi bir seçenek olabilir ;)

Canlı destekten araç sorgulanabilir. 

Vardır her işte bir hayır...

 
@Hak Bu denli 3 aylık sancılı bekleyiş sonucu söyledikleri gibi olmayan bir aracı indirimsiz almak olmaz, ama yine içinize sinmiyor ise iptal kararınız doğru olmuş, çok üzücü bir durum,

başka markalarda akşam araç teslimi olurken 3 ay bekle ve taahhüde uymasın, çıldırmamak elde değil. Her şerde bir hayır vardır gözü ile bakıp kendimi telkin ediyorum bu ve benzeri durumlarda.

Hakkınızda hayırlısı olsun.

iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

 
Üzücü ve Sorumsuzluk dolu ir durum... ne demek bu şekilde araç insanlar boş yeremi opsiyon ekletim 3 ay kadar uzun süreler bekliyor. sonucunda kocaman bir hiç için mi... bu vw politikasını gözden geçirmesi lazım... hep derim ki Allah iyilerle karşılaştırsın, samimi ve doğru insanların işini yaptığı günler gelsin artık. 

Çok geçmiş olsun hocam kendi başıma gelmiş kadar üzüldüm ve kızdım doğrusu.

 
@silvershadow  Değerli Murat Hocam, Benim de asıl üzerinde durmak istediğim konu bu yazdığınız sıkıntı zaten, şirketin kalitesizliğini müşterinin çekiyor olması. Sanki VW/Doğuş MÜŞTERİ, bizler SATICIyız, yakında bizleri mazoşist olarak görmeye başlarlarsa hiç şaşırmayalım. İstanbul'a gidip ALTUR'dan almak benim işimi çözer belki ama sorunlara günü kurtaran çözümlerle yaklaştıkça bir gün gelir ALTUR'u da VOSMER'leştiririz, DEMOTO'laştırırız. 

Müşteri kendi gücünün farkında değil gibi geliyor Bana, birlikte, bilgiyle, bilinçle hareket etse VW, Türkiye gibi en büyük pazarlarından birine böyle bakamaz, ne göndersek satıyor, ses çıkmıyor imajı sarsılır, hop ne oluyoruz, iadele/iptaller arttı der, DOĞUŞ'a döner, baskı yapar. DOĞUŞ, kabullenici müşteri profiline alışmış bayilerinden rapor istemeye başlar, ST profilini gözden geçirmek zorunda kalır, eğitime yaptığı yatırımı arttırır, müşteri memnuniyeti sürecini tekrar sorgular, aksiyonlar alır ve aksiyonların sonuçlarının kontrolünü sıklaştırır.

Müşteri talepkar olmazsa, sadece kendini düşünür, Almanya'nın, Doğuşun keyfiliğini, Bizleri 5. sınıf müşteri olarak görmesini "şansım varmış bana istediğim gelmiş", "inşallah Size de böyle gelir", "kaderim böyleymiş", "fıtratımda 19A Medya cihazı varmış", "demek ki bana 24A medya cihazı kısmet değilmiş" şeklinde yorumlamaya devam edersek bir gün gelecek ALTUR da VOSMER olacaktır.

Saygılar...

 
Medya Cihazı Hakkı'nda ST ile 15.02.2016 tarihinde yaptığım ve teyidini istediğim mail yazışmamı aşağıya aynen kopya ediyor, bilgi ve değerlendirmenize sunuyorum.

Yaşadığım hayal kırıklığına gösterdiğiniz ilgi ve paylaşımlarınız için de Sizlere ayrı ayrı teşekkür ediyorum. İyiki varsınız...

@silvershadow, @Orhan Hoca, @magic, @yusuf, @fcsrn, @jajaja, @necokyar86, @Jesi, @Bekir, @enpisagor, @Ender

Mail'im;

"* Aracımızdaki 6,5" lik medya cihazı app connect (car play) uyumlu olmalı. Bu konu üretici tarafından teyit edilebilir mi?

2015 yılının 21. haftasından itibaren 6,5" lik App connect uyumlu medya cihazları (cihaz kodu xxxxxx24A uzantısı ile biten ve Voice butonlu) ile üretiliyor olmasına karşın bazı araçlar (büyük olasılıkla önceden üretilmiş eski stok araçlar olduğu söyleniyor) App connect uyumsuz cihazlı (19A uzantılı ve mute butonlu) olarak gelebiliyor. Bu uygunsuzlukla karşılaşmak istemiyoruz, konuyu teyit ederseniz memnun oluruz. Genel olarak artık bu uygunsuzluk ortadan kalktı ise de netleştirmiş oluruz, soru işareti kalmaz."

ST'nin yanıtı;

"*Evet,şu anki Composition Medya cihazları AppConnect ile uyumlu,

Ancak Apple ve Google firmalarının bölgesel kısıtlamalara dönük  aldığı kararlar nedeniyle  bazı uygulamalar Türkiye’de çalışmamaktadır.

Mesela navigasyonu cep telefonundan açıp ekrana yansıtmak istiyorsanız maalesefki  bu olamayacak."

Saygılar...

 
vay arkadaş, hani nerede etik iş anlayışı hani müşteri memnuniyeti.. 

Şimdi benim merak ettiğim; Siz aracı bu şekilde satın almayacağınızı beyan ettiğinizde onların çözüme dair cevabı ne oldu? 

Ben aracımı teslim alırken de bir başka teslimatta küçük bir problem vardı. Alıcı ST ye aracın camlarının 2015 haziran olduğunu söyleyip almayacağını dile getiriyordu. 

 
Hasan kardeşim, tebrik ediyorum seni, geçen gün mail attım bizim satış temsilcisine eski aracımı takasa alıp alamayacağını sordum, 21 bin tl'den alırız dedi, araç internet satış sitelerinde 32-33 den fiyatlanıyor, şu anda 30 veren var, ben de herhalde arkadaşlar dalga geçiyorlar benimle diye geri döndüm, maalesef heryer böyle... medya ünitesi konusunda ben de yardım istemiştim, hiç bir şekilde yardımcı olmamışlardı, sonra yeni araçların 24a olduğu bilgisi bizimkilerden gelince üstelemedim ancak görüyoruz ki problem devam ediyor...

çok iyi yapmışsın, mevcut veya yolda olan araçlara bak,al kafana göre bir tane, mutlaka bulursun hem belki daha da indirimli olur bulduğun...

 

hasan kardeşim cihazda app connect menüsü açılıyor muydu? hani son gelen bilgi 19a'lara da yüklenebileceği yönünde ya, onun garantisini veriyorlarsa belki de düşünebilirsin, ama bir de lastik mevzu var, bu işin normali nedir lastikte? kaç ay öncesine kadar normaldir? indirim %4 mü yaptılar?

 

Geri
Üst Alt