@jajaja Hocam bana hak verdiniz mi vermediniz mi anlayamadım. [emoji4]Söylediğiniz ve adını "diplomatik olmak" koyduğunuz yöntemler Satıcıdan Müşteriye gelmeli, müşteriden satıcıya değil. Ben müşteri olarak sorunumu söylerim, satıcı müşteriye çözüm önerileri sunar, müşteri de kendisine hangi çözüm uyuyorsa onu seçer. Bence işleyiş böyle olmalı. Satıcı bananecilikle davranır, müşteriyi lafla ikna etmek gibi ucuz yolları seçerse Müşterinin çok da faza seçeneği kalmaz maalesef. Aslında kişilerin cehennemlerini bilmeden yorum yapmayı ve yapılmasını pek sevmem, yapmamaya da çok dikkat ederim.
Benim düşüncem şudur, Türkiye başka ülkelerin atıl stok çöplüğü değildir, Türk tüketicileri de bu muameleyi hak etmemektedir. Ülkeyi yönetenler ve Doğuş gibi neredeyse Tekel olmuş Holdingler kendi ülke vatandaşlarının hakkını gözetmekten acizse, tüketici bilinçlenmeli, kendi haklarını korumalıdır. Yani aslında mesele ne lastiktir ne de medya cihazı, mesele tüketiciye reva görülen muameledir.
Daha önce VW araçlarının zevkini sürmüş (5 yıl BORA, 7 yıl GOLF) biri olarak diyorum ki, önceliğim; onların hayallerindeki kolay müşteri olmamak, kişisel çıkarlarımı toplum çıkarları önünde görmemektir. Sipariş verdiğim araç yine "AYIPLI" gelirse yine red ederim.
Saygılar Hocam...