@HaK
Hocam tepkinizi belli etmeniz güzel birşey ama bence abartılmış bir tepki. Sonuçta size verdikleri mal bozuk olsun ki ayıplı kabul edilsin. Siz daha ürünü teslim dahi almadınız, lastik, donanım vs bunlar detay. Siz donanıma değil araca biniceksiniz.
Sizi bu konuda anlamaya çalışıyorum çünkü bu durumu yakınen yaşadım. Aracın start/stop tuşu bozuk geldi. İşte bu ayıplı mal olabilir. Ne yaptım Almanya'ya mail attım. Şikayet ettim. Zaten değiştiricekler ama genede puanlarının kırılmasını sağladım ve hala da sağlıyorum. Yazdıkça sinirleniyorum hatta o derece kılım Doğuş'a. İlk gittiğimde tekrar şikayetimi belirticem.
Olan sizin zamanınıza olmuş. Doğuş Oto zerre kadar umrumda değil, işlerini dahi doğru dürüst yapamıyorlar. Bana 3000 TL u-led farkı çıkartmışlardı, bu forum olmasa almıcaktım o seçeneği. Uzun lafın kısası 3 ay çok uzun bir süre hocam. Paranın vs telafisi var ama zamanın yok. Severek bineceğiniz bir araçtan hayallerinizden vazgeçtiniz.
Lütfen yazdıklarımı yanlış anlamayın, dostane bir şekilde söylüyorum tüm saygım ile. Hayallerinizi ötelediniz üstüne bir bardak su içiniz.
Sevgiler + Saygılar
jajaja
Değerli
@jajaja Hocam, düşüncelerinizi açık açık aktarmanızı ve kayıplarım için üzülmenizi neden yanlış anlayayayım. Bilakis saygı duyuyor, teşekkür ediyorum. Ben sadece Size bu maliyete, bu kayıplara ne düşünerek, neleri önemseyerek katlandığımı anlatabilirim, hepsi o.
Aslında ilgili satıcı hakkındaki düşüncelerimiz, bizlere vermediği değer, bizlere olan bakış açıları ve hayal kırıklıklarımız hakkında çok farklı düşünmüyoruz, hatta aynı düşünüyoruz.
Sadece bu duruma karşı koyduğumuz tepkimiz, beklentimiz konusunda birazcık farklarımız var, hepsi bu.
Birkaç noktayı netleştirmek istiyorum.
Üretim sektöründe ayıplı mal tam olarak. bozuk mal anlamına gelmiyor. Ayıplı mal, teknik resmine, standartlarına ve varsa özel şartlarına uymayan mal demektir. Uç bir örnek; Mal birebir teknik resme uygundur, ama teknik spektlere uygun olmayan ambalaj ile ambalajlama yapıldıysa ayıplı mal statüsüne girer. Bizim örneğimizde teknik resmimiz katalogdaki Highline donanım seviyesindeki cihaz fotosudur, ve bu fotoya göre mal ayıplıdır.
Tepkimi abartılı bulmuşsunuz, doğru bu tür tepkileri ülkemizde pek göremiyoruz, sonra da oturup o ayıplı ürünlerin neden mesela Hollanda'ya değil de Türkiye'ye gönderildiğini kara kara düşünüyoruz, fıtratımızda olmadığı kesin olduğu halde. İnanın bu tür tepkiler artarsa istediğimiz etkiyi yaratabiliriz. Sizin de bahsini ettiğiniz o satıcı Mail'den, telefondan, şikayetten, müşteri memnuniyetsizliğinden anlayacak dönemi çoktaaaaaan sona erdirmiş. Hedefinde yok, misyonunda, vizyonunda yok böyle bir şey. Sadece konuşma, ikna etme, söylediklerinizi çürütme, itibarsızlaştırma, kendi kendini kandırma üzerine kurulu bir Satış Sonrası.
Benim kaybım, benzer haksızlıklara uğrayanlara kazanç olarak geri dönüşecekse bir bardak su değil, bir gölü içmeye razıyım. Yeterki işe yarasın. Ama bu tür tepkiler kişisel kayıplar düşünülerek çoğalmazsa ülkemizde, hep birlikte koyamazsak haksızlıklara, hukuksuzluklara karşı, yakında milletçe birer bardak su içeriz, kayıp giderken Türkiye Cumhuriyeti ellerimizden...
Saygılar.