silvershadow
Emekli
- Katılım
- 6 May 2015
- Mesajlar
- 8,996
- Tepkime puanı
- 1,341
- İsim
- Murat İNCİ
105 beygirlik bir araçtan bahsediyoruz.
Marmaris-Muğla arası Gökova rampalarını elbette yolun u yaptığı noktalarda 2 ye kadar düştüm
ama genelde 4-5 ile çıktım.
en dik rampada durmak zorunda kalacağım bir trafikte dahi araçta 4 kişi ile zorlanmadan çıktım
defalarca ve beni mahcup etmedi.
Aracınızı nerede kullanacağınız ve kullanım alışkanlıklarınıza göre seçim yapabilirsiniz.
Ağırlıklı şehir içi ise ve bagajsız ve 1-2 kişi ile kullanacaksanız 1.2 idealdir.
Aracı çoğunlukla bagajlı, 3-4 kişi olarak ve
yokuş ve inişin bol olduğu ya da şehirler arası ya da bozuk yollarda kullanmanız gerekiyorsa
bağımsız süspansiyona sahip 125 beygirlik TSI ideal bir tercih olacaktır.
1.2'den 1.4'e geçişteki fiyat farkını
ve sonrasında ortalama 0.6 ile 1 litre arasında yakıt farkını
yıllık vergilerinin ve kasko ile sigortasının tutarlarının farkını alt alta toplayınca ciddi bir yekün tutuyor.
Sadece hafta sonları kullacağınız, yılda 2-3 kez uzun yol yapacağınız ve yüksek hızda kullanmayacağınız bir aracın
1.2 olması her türlü makul ve mantıklı.
Şahsen ben highline almayacaksam/alamayacaksam neden 1.4 alayım dan yola çıkıp yukarıdaki tüm muhasebe aşamalarının sonunda;
siparişim olan 1.4'ten vazgeçip 1.2 'ye yöneldim. Onun sayesinde Bi-Xenon plus'lu araca binebildim.
Marmaris-Muğla arası Gökova rampalarını elbette yolun u yaptığı noktalarda 2 ye kadar düştüm
ama genelde 4-5 ile çıktım.
en dik rampada durmak zorunda kalacağım bir trafikte dahi araçta 4 kişi ile zorlanmadan çıktım
defalarca ve beni mahcup etmedi.
Aracınızı nerede kullanacağınız ve kullanım alışkanlıklarınıza göre seçim yapabilirsiniz.
Ağırlıklı şehir içi ise ve bagajsız ve 1-2 kişi ile kullanacaksanız 1.2 idealdir.
Aracı çoğunlukla bagajlı, 3-4 kişi olarak ve
yokuş ve inişin bol olduğu ya da şehirler arası ya da bozuk yollarda kullanmanız gerekiyorsa
bağımsız süspansiyona sahip 125 beygirlik TSI ideal bir tercih olacaktır.
1.2'den 1.4'e geçişteki fiyat farkını
ve sonrasında ortalama 0.6 ile 1 litre arasında yakıt farkını
yıllık vergilerinin ve kasko ile sigortasının tutarlarının farkını alt alta toplayınca ciddi bir yekün tutuyor.
Sadece hafta sonları kullacağınız, yılda 2-3 kez uzun yol yapacağınız ve yüksek hızda kullanmayacağınız bir aracın
1.2 olması her türlü makul ve mantıklı.
Şahsen ben highline almayacaksam/alamayacaksam neden 1.4 alayım dan yola çıkıp yukarıdaki tüm muhasebe aşamalarının sonunda;
siparişim olan 1.4'ten vazgeçip 1.2 'ye yöneldim. Onun sayesinde Bi-Xenon plus'lu araca binebildim.