Golf 7 Su Alan Araçlar Hakkındaki Tespitim


Bu parçanın siparişini mi versem acaba takabilir miyim?
Araç kamerası arka kablosunu oradan geçirmek için sökmeyi düşünmüştüm. Tavandaki trimi söküp kabloyu yukarı doğru iterek körüğü sökmeden geçirmiştim. İyi ki sökmemişim. Muhtemelen benim de kırılırdı.

Servis epey yüksek bir ücret istiyor takmak için. Çünkü bagaj kapağı iç tarafındaki trimler sökülüp Kablolar içerisinden geçirilip tekrar takılması gerekiyor.

Takılır takılmasına da sekman yerlerini internetten bulup bakarak özenli bir şekilde acele etmeden yavaş yavaş takılmalı ki başka biyerlere zarar verilmesin.
 

Arkadaşlar aracı su alanlar genelde artık nerden su aldığı biliniyor hatta çözümlerini de forumda çok kişi youtube a ekleyerek yardımcı oluyor insanlara.

Benim bu konuyu açma sebebim şu aslında, Aracı su alan arkadaşlarım da var çevremde ve bunların çoğu aracına sonradan muhtemelen taiwan ve çin malı stop takan kişiler. Bagaj üstünden veya stoplardan alıyor genelde araçları. Bagaj üstünde 2 tane giriş var 3 stop kısmına giriyor yanılmıyorsam bunları çıkardıkları taktirde eskisi gibi takamıyorlar. Taiwan stoplarda da aynı şekilde.

Aracı komple orijinal olup özellikle 2015 ve üzeri model olup su alan var mı?
Yani bu çözümlemede haklılık payı yüksek
Ama bazı araçlarında tavandan alıyor ki bu birden fazla sürekli dile geldiği için sonraki partilerde 7,5 larda bu sorun kalkıyor
Dip not: Taiwan mali stoplu araçları olanlar söktürüp conta yerlerine çekomastik yaptırsınlar
 
Araç kamerası arka kablosunu oradan geçirmek için sökmeyi düşünmüştüm. Tavandaki trimi söküp kabloyu yukarı doğru iterek körüğü sökmeden geçirmiştim. İyi ki sökmemişim. Muhtemelen benim de kırılırdı.

Servis epey yüksek bir ücret istiyor takmak için. Çünkü bagaj kapağı iç tarafındaki trimler sökülüp Kablolar içerisinden geçirilip tekrar takılması gerekiyor.

Takılır takılmasına da sekman yerlerini internetten bulup bakarak özenli bir şekilde acele etmeden yavaş yavaş takılmalı ki başka biyerlere zarar verilmesin.
Takılması bencede serviste parça 2 li halde 160 ₺. Ama işçilik nasıl olacak bilmiyorum. Ne yapsam bilemedim.
 
Bagaj üstümde kalan iki adet kablo kanallarından sağ taraftaki kolay, soldaki ise daha zor ben kendim değiştirmiştim basit bir işçilik değil.
 
Bagaj üstümde kalan iki adet kablo kanallarından sağ taraftaki kolay, soldaki ise daha zor ben kendim değiştirmiştim basit bir işçilik değil.
Bende zor olduğunu farkettim. Silikon deneyeceğim. Teşekkürler.
 
Bu su alma meselesi beni ciddi manada tereddüte düşürüyor inanın haftada 3-4 kez stepneden aşağı bagaj tabanını yokluyorum ıslak mı nemli mi diye🤦🏻‍♂️ çok şükür şimdiye değin böyle bir problem gözlemlemedim. Önlem olarak veya başımıza geldiğinde ne yapılması nerelere bakılması gerekiyor sade ve anlaşılır şekilde bir rehber hazırlansa ne iyi olur, veya böyle bir rehber varsa gösterebilir misiniz
 
Şu ana kadar genel olarak karşılaşılan durumlarda,

1. Havalandırma menfezleri gevşeme ya da izolasyon eksikliği sonucu sızıntı.

2. Stop lambası ( "nadiren" değişim sonucunda) etrafından sızıntı

3. Bagaj açma logosu gider hortumu (varsa) yerinden çıkması/kopması

4. Bagaj kapağına giden tesisat körüğü etrafından (tavana)

5. Cam tavan gider hortumu eskime ya da yerinden çıkması sebebiyle menfez arkasındaki yerden suyu içeri bırakması.

6. Fitil yırtılması/yıpranması.

7. Bagajda bulunan suyun/sıvının devrilmesi..


Hatırladığım bunlar.
 


Geri
Üst Alt