Hitlerde soğuğa yenilmişti (1943)ADAC'ın yaptığı teste göre listedeki elektrikli araçların 14 C ve -7 C'deki menzilleri ve aradaki kayıp oranı...
Ekli dosyayı görüntüle 56082
Wv yine imzasını atmışADAC'ın yaptığı teste göre listedeki elektrikli araçların 14 C ve -7 C'deki menzilleri ve aradaki kayıp oranı...
Ekli dosyayı görüntüle 56082
“Târîh”i “tekerrür” diye ta’rîf ediyorlar;Hitlerde soğuğa yenilmişti (1943)
Vw id3 de soğukta perişan olmuş.
Kesinlikle olabilir, katılıyorum“Târîh”i “tekerrür” diye ta’rîf ediyorlar;
Hiç ibret alınsaydı, tekerrür mü ederdi?
Mehmet Akif ERSOY
Elektrikli otomobiller dengeleri alt üst edecek gibi görünüyor. Listede yoklar ama çekik gözlüler de bu işte iyiler.
Nokia efsanesi bugün nasıl tarih olduysa belki günümüzün güçlü otomotiv markaları da yok olup gidecekler, belli mi olur...
Hocam istanbulda şu son 10 günün büyük bi kısmı karlı geçti. Ve aracı kullandığım ilk üç günümde araç hep karlıydı. Her bindiğimde -%5 görüyordum pilde. Yaklaşık 250-270km gitti sanırım o soğukta karda. Sadece pil performansının düşmesi değilde klima kullanımı çok etkili bu durumda… ve zaten o ilk getirdiğim gece hissedilen burada -4 gibi bir şeydi. Çorlu’ya yakın bi Zes te durduğumda -7idi. (Hissedilen)ADAC'ın yaptığı teste göre listedeki elektrikli araçların 14 C ve -7 C'deki menzilleri ve aradaki kayıp oranı...
Ekli dosyayı görüntüle 56082
hocam teşekkür ediyorum..arızalarda çzöümler o kadar kolay olmuyormuş , bir kaç vaka okudum uzun uzun ama çok çekmiş araç sahipleri.bu durumu göze aldım ben ama bakalım hayırlısı olsunBen elektrikli araclari seviyorum. Imkanim olsa dusunmeden alirim. Pilleri de blok blok yerlestirdikleri icin olasi pil arizasinda kolay degistiriliyor herhalde. Bir de motor mu bozuldu mu sar bakiri tekrar.
Bildigimiz rc araclarin buyuk olcudeki modeli gibi.
Hayirli olsun. Kullanim arttikca, gelen geribildirimler araciligiyla elektrikli araclar daha iyi bir noktaya gidecektir.
Bir sanayici olsam simdiden bu araclar icin kendimi gelistirmek, isimi geistirmek icin adim atardim.
Çıkabildiği en üst hız 140 olarak sınırlandırılmış. Sınırlandırılmasa çıkar fakat tüketim dediğiniz gibi çok artıyor.hayırlı olsun, sizin durumunuza uygun görünüyor.
ben hesap yapınca hala çok uzak geliyor.
hızınız 100 km üzerine çıkınca şarjı çok hızlı tüketiyor. ama biz yolu boş bulunca basıyoruz, hergün 150-160 görüyoruz.
uzun yolda daha da mantıksızlaşıyor. otobanda yüksek sürate zaten çıkamıyor, çıksa bile tüketim çok artıyor.
1,2 tsi ile 88km hız sabitleyip 200 km gittim. tüketim 3,7 oldu. üstelik klima, kalorifer tamamen açık. (mevcut kullanımda karma tüketim bende 6,7)
ancak uzun yol için ayrı, şehir içi için ayrı araç kullanmak mümkün olduğunda zoe ve benzeri araçlar benim için mantıklı olur.a
Isıtma için normal aküden mi güç çekiyor veya aracın bataryasından mı?Hocam istanbulda şu son 10 günün büyük bi kısmı karlı geçti. Ve aracı kullandığım ilk üç günümde araç hep karlıydı. Her bindiğimde -%5 görüyordum pilde. Yaklaşık 250-270km gitti sanırım o soğukta karda. Sadece pil performansının düşmesi değilde klima kullanımı çok etkili bu durumda… ve zaten o ilk getirdiğim gece hissedilen burada -4 gibi bir şeydi. Çorlu’ya yakın bi Zes te durduğumda -7idi. (Hissedilen)
Elektrikli her hesapta avantajlı durumdaÇıkabildiği en üst hız 140 olarak sınırlandırılmış. Sınırlandırılmasa çıkar fakat tüketim dediğiniz gibi çok artıyor.
88km sabitleyp giderseniz çok uyguna gelir fakat her şekilde benzine göre. Bende ortalama tüketim her zaman 7,5 idi… istanbul şiçi + otoyol