2014 Golf 7 65 bin km'de triger seti değişmeli mi?


Qwe3232

Yeni Üye
Katılım
1 Şub 2020
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Konum
İzmir
İsim
Yakup
2014 golf 1.2 aracım 65000 bin km de triger seti değişmeli mi
 

1.4 TSI 2013 arabamı 130 binde almıştım 3 ay önce benzinli araca trıger 160 bine kadar yolu var dediklerini duymuştum ozaman şimdi ise 2015 1,6 tdı aldım 110 binde usta trigeri gelmiş dedi değiştirdim hemen kopması yakın dedi riske atamadım.
 
Upvote 0

Yani adam diyorki ?

Gecen hafta 2. El tdi golf aldınız 2014 tdi mesela

Araç 8 yaşında 88 binde

Aracı satan vatandaş 50 bin km düsürmüs

(Gercek km aslında 138.000)

10 bin km sonra kadran 98 bin gösterirken triger kopuyor (gercek 148.000)

Arac sahibide ahhh vahhh triger koptu genç yaşında felaket trajedi !?!?!?

Zamanından önce kopmaz / durduk yere kopmaz / sebebsiz kopmaz



https://youtube.com/clip/Ugkx7VNru7uwH4n-URy-WutB6fHGGF9CKUDD
 
Upvote 0
Benm 1.6tdi var 2013model şu an 84bin küsür km’de, full servis bakımlı. Servise her gittiğimde ısrarla soruyorum 120bin km’de değişir gerek yok diyorlar, yani halaa orjinal trigeri duruyor. inş. başımıza bi iş açmaz :)
 
Upvote 0
91.000 KM de 2014 model golf 7 1.6 TDI aracım var üzerinde hala orjinal triger mevcut. servis kayıtlarında bir kere kronik devirdaim değişmiş 2016 ya da 2015 sonu olması lazım. Ankara'nın çok soğuk havalarında ilk 5 dk. cig cig cig gergi rulmanı ötme yapıyor harici bir durum görmedim. Birçok vw ustasına sordum 120.000 den önce değiştirmeye gerek yok denildi bu şekilde devam ediyorum.
 
Upvote 0
Benm 1.6tdi var 2013model şu an 84bin küsür km’de, full servis bakımlı. Servise her gittiğimde ısrarla soruyorum 120bin km’de değişir gerek yok diyorlar, yani halaa orjinal trigeri duruyor. inş. başımıza bi iş açmaz :)
Hiçbişey olmaz !

120 bine 12-13 senede geleceginizi varsayarak tabi

120 bine 15 senede gelecekseniz bu sefer trigerde yaşa takılanlar (TYT) kategorisine girilir (değistirmek gerekir artık)

*Km gerçekse
*Aşırı sert drag stil kullanım yoksa
*Yetkili servis (kendisi bozmazsa sentesiyle oynamazsa??) Bu benim kendi şizo paranoyam

Yola devam
 
Upvote 0
1,2tsi motorların zincir diye biliyorum. 100-120 bin km de değiştirirsiniz. Durduk yere dertsiz başa dert açmamakta fayda var :)
Zaten 1,2tsi motorların devirdaim 80-100 bin km arası problem çıkartıyor o zaman değiştirirsiniz.
2014 1.2 tsi golf geçen sene trigger değişti yani zincirli değil.
 
Upvote 0
2013 1.4 TSİ ful servis bakımlı aracım 2017 de devir daim değişmiş. Geçen yıl 95000 de bakıma girdi sorduğumda 120000 de değişecek cevabı aldım.
 
Upvote 0
1,2tsi motorların zincir diye biliyorum. 100-120 bin km de değiştirirsiniz. Durduk yere dertsiz başa dert açmamakta fayda var :)
Zaten 1,2tsi motorların devirdaim 80-100 bin km arası problem çıkartıyor o zaman değiştirirsiniz.
1.2 TSI 105 HP 8V olanlar zincirli. Golf 7 lerde o motorlar kullanılmadı.
 
Upvote 0
Merhabalar 2013 model 2014 trafiğe çıkışlı 148 bin km de Golf 7 1.2 105 hp tsi manuel aracım var.Aracımın tüm bakımlarını yetkili serviste yaptırdım.2013Model 105 hp lik olan aracımı 8 senedir trigerini zincirli biliyordum ama bugün servisi yıllık bakımı için aradığımda aracımın triger kayışınında sistemde değişmesi gerektiğini yetkili servis danışmanı telefonda bildirdi.Ben ise aracımın zincirli olduğu konusında danışmana ısrar ettim
çünkü önceki yıllarda gittiğim vw yetkili servisi 180 binde zincirinizi kontrol ederiz gevşeme varmı diye bakarız demişlerdi.Benim üstelememden sonra servis danışmanı Almanyadaki sistemden aracı kontrol ettiklerini ve aracımın trigerini kayışlı olduğunu teyit ettiler.Şöyle bir açıklama yaptılar.2013 1. ayda üretilen Golf 1.2 tsi ler zincirli diğer aylarda çıkanlar trigerkayışlı olduğunu söylediler.Açıkca söylemek gerekirse kime inanacığımı şaşırdım.Birde şöyle dediler normalde trigerin değişimi 180 binde ama vw genel merkezin 2022 yılında yaptığı değişiklikle bunun 120 bin km de değişimi yapıldığı bildirildi.14 mayıs cumartesi bakıma girecek vw yetkili serviste ne önersiniz bu konuda?Bu arada triger değişimi 8500 tlmiş serviste.
 
Upvote 0
Merhabalar 2013 model 2014 trafiğe çıkışlı 148 bin km de Golf 7 1.2 105 hp tsi manuel aracım var.Aracımın tüm bakımlarını yetkili serviste yaptırdım.2013Model 105 hp lik olan aracımı 8 senedir trigerini zincirli biliyordum ama bugün servisi yıllık bakımı için aradığımda aracımın triger kayışınında sistemde değişmesi gerektiğini yetkili servis danışmanı telefonda bildirdi.Ben ise aracımın zincirli olduğu konusında danışmana ısrar ettim
çünkü önceki yıllarda gittiğim vw yetkili servisi 180 binde zincirinizi kontrol ederiz gevşeme varmı diye bakarız demişlerdi.Benim üstelememden sonra servis danışmanı Almanyadaki sistemden aracı kontrol ettiklerini ve aracımın trigerini kayışlı olduğunu teyit ettiler.Şöyle bir açıklama yaptılar.2013 1. ayda üretilen Golf 1.2 tsi ler zincirli diğer aylarda çıkanlar trigerkayışlı olduğunu söylediler.Açıkca söylemek gerekirse kime inanacığımı şaşırdım.Birde şöyle dediler normalde trigerin değişimi 180 binde ama vw genel merkezin 2022 yılında yaptığı değişiklikle bunun 120 bin km de değişimi yapıldığı bildirildi.14 mayıs cumartesi bakıma girecek vw yetkili serviste ne önersiniz bu konuda?Bu arada triger değişimi 8500 tlmiş serviste.

Merhaba foruma hoşgeldiniz, öncelikle şu aşağıdaki başlıkta kendinizi tanıtırsanız forumca sizi tanımaktan memnuniyet duyarız;

Evet geçen yıllarda 180 bin km ye yükseltip, bu yıl başında triger kayışı değişimi periyodunu km bazında geri 120 bin e düşürdüler.

8500 tl tutarın içinde değişecek parçalar nelermiş hocam ?

Bir de bu rakama indirim dahil değil sanırım. Çünkü aracınız 2013 olduğu için en üst indirim oranını yansıtırlar.

Hatta servis danışmanı ile aranız iyiyse fiyatı biraz daha düşürmelerini talep edin.

Bu arada servis dışında triger değişecekseniz, işinde çok uzman bir yer bulmaya çalışın...
Hatalı montaj vb durumlar can sıkıcı olabiliyor.
 
Upvote 0
Merhaba foruma hoşgeldiniz, öncelikle şu aşağıdaki başlıkta kendinizi tanıtırsanız forumca sizi tanımaktan memnuniyet duyarız;
[/URL]

Evet geçen yıllarda 180 bin km ye yükseltip, bu yıl başında triger kayışı değişimi periyodunu km bazında geri 120 bin e düşürdüler.

8500 tl tutarın içinde değişecek parçalar nelermiş hocam ?

Bir de bu rakama indirim dahil değil sanırım. Çünkü aracınız 2013 olduğu için en üst indirim oranını yansıtırlar.

Hatta servis danışmanı ile aranız iyiyse fiyatı biraz daha düşürmelerini talep edin.

Bu arada servis dışında triger değişecekseniz, işinde çok uzman bir yer bulmaya çalışın...
Hatalı montaj vb durumlar can sıkıcı olabiliyor.
8500 tl nin içindekileri bugün serviste öğreneceğim.Son fiyatıda ne olur soracağım.! Değişim için180 bine kadar bekleme fikri ağır basıyor
 
Upvote 0
8500 tl nin içindekileri bugün serviste öğreneceğim.Son fiyatıda ne olur soracağım.! Değişim için180 bine kadar bekleme fikri ağır basıyor
Bu arada eklemeyi unuttum, benimki de 2013 mart çıkışlı 1.2 tsi 105 hp benim araçta da triger zincir değil kayış idi.

180 bin km yi beklemek konusunda olumlu ya da olumsuz fikir belirtmek istemiyorum. Kişisel tercihinize kalıyor. Ama benim de kafam karışırdı muhtemelen gaza gelip de değiştirirdim sanırım erkenden.
 
Upvote 0
Arkadaşlar merhaba, benimde 2014 aracım var triget kayışlı 1.2 tsi. Yetkili servis yaşa bakılmaksızın 180 bin km ded geçtiğimiz senelerde ancak aracım 50 bin km de:) özel serviste ustam ne olursa olsun 180 bin km riskli bir km, en azından kayışın durumu takip edilerek her bakımda, maksimum 120 bin km de değişmeli der. Aracın trafikte kaldığı süreyide hesaplamak gerekir derdi.
 
Upvote 0

Ortaya karışık yazıyorum!!!

Şu an ortalıkta

140 binde

155 binde

160 binde


2013 ? 2014 ? Hatta 2015

Bi dünya 1.2 tsi 1.4 tsi triger pozitif golf vaka vardır

Bu ne saçma kandırmacadır.

Doğusun filyasyon ekipleri bu riskli pozitif vakaları acil servislere çağırıp karantinaya alsa ya ? Triger degisimi icin

Kafalarına göre 180 binden 120 bine hikayesi.

Mk8 için hadi dogru olabilir.

@mahlep

Hadi aracınız kayışlı

140 küsür bindesiniz

Yarın öğlen 13:57 de trigeriniz kopacak ...vahhhh vahhh

Kandırıkçılar sizi......
 
Upvote 0

Geri
Üst Alt