Süpersin hocamOrtaya karışık yazıyorum!!!
Şu an ortalıkta
140 binde
155 binde
160 binde
2013 ? 2014 ? Hatta 2015
Bi dünya 1.2 tsi 1.4 tsi triger pozitif golf vaka vardır
Bu ne saçma kandırmacadır.
Doğusun filyasyon ekipleri bu riskli pozitif vakaları acil servislere çağırıp karantinaya alsa ya ? Triger degisimi icin
Kafalarına göre 180 binden 120 bine hikayesi.
Mk8 için hadi dogru olabilir.
@mahlep
Hadi aracınız kayışlı
140 küsür bindesiniz
Yarın öğlen 13:57 de trigeriniz kopacak ...vahhhh vahhh
Kandırıkçılar sizi......
@Savatage Yıldan bağımsız 180.000 e çıkardıklarında aklıma ben bu Km ye mevcut kullanım koşullarıma göre!
6 Yılda 30.000Km den 36 yılda ulaşabilirim.
Yani ben hiç değiştirmeyecek miyim. Yıllandıkça kayış eskimez mi acaba diye düşünmüştüm.
Dün vw yetkili serviste aracımın 148 bin bakımını yaptırdım.aracın rutin bakımı yapıldı ekstra bir parça değişimi vb olmadı.Triger seti değişimini 180 binden 120 bine çektikleri için yaptırmadım tabii işin aslı 8500 tl vermek istemedim.Bu arada benle ilgilen temsilci iyi birisiydi ama sanırım yeni başladığından bana tam düzgün servis fiyatı veremedi sanırım biraz hesapları karıştırdı.8500 tl nin içinde devirdaimde varmış.devirdaimsiz 5500 tl civarı bir fiyatı varmış.8500 tl nin içindekileri bugün serviste öğreneceğim.Son fiyatıda ne olur soracağım.! Değişim için180 bine kadar bekleme fikri ağır basıyor
Hocam haklısınız özel serviste ustam triger kayısı değiştiğinde devir daimin değişmesine gerek yok diyor. Devir daim yanda etkilemiyor triger dedi sizinki kaç motor benim 1.2 tsi bilginiz olsun diye söylüyorumDün vw yetkili serviste aracımın 148 bin bakımını yaptırdım.aracın rutin bakımı yapıldı ekstra bir parça değişimi vb olmadı.Triger seti değişimini 180 binden 120 bine çektikleri için yaptırmadım tabii işin aslı 8500 tl vermek istemedim.Bu arada benle ilgilen temsilci iyi birisiydi ama sanırım yeni başladığından bana tam düzgün servis fiyatı veremedi sanırım biraz hesapları karıştırdı.8500 tl nin içinde devirdaimde varmış.devirdaimsiz 5500 tl civarı bir fiyatı varmış.
Gelelim 7 yıldır gittiğim yetkili servis gözlemlerime.Serviste daha önceki yıllarda gözlemlediğim kalabalık ve hareketlilik yoktu.tamir bölümünde boşta lift olmazdı ama dün ilk kez bir kaç lifti boş gördüm.Bu durumu servis temsilcimde onayladı.Sanırım vw boşuna zubizu vs indirimleri yapmıyor.Ekonomik zorluklar insanları baya etkilemiş bunu servisde de bir kez daha anladım.Serviste gittiğimde içeri girmek için her seferinde can attığım satış bölümüne girdim içeride bir hayal kırıklığı daha, doğru dürüst araç yok.Eskiden adım atmaya yer olmazdı galeride.İçeride olan araçlarında kapıları kilitliydi hep ve satıldı yazıları vardı üzerlerinde.İçeride T Roc yeni kasalar beni büyüledi resmen çok hoşuma gittiler ama 850 bini görünce uzaklaştım hemen yanlarından.Golf hiç yoktu.Birde şu farklarını ve sınıflarını hala bilmediğim taigo ve t cross vardı onlarıda inceleyemedim çünkü satılmışlardı.İçerisi bana bir virane gibi geldi.Sonra en güzeli kendi arabamdır dedim servisdeki cafe bölümünden kendi arabamın bakımını izledim yapacak bir şey olmadığından.Burunların kıl aldırmayan,doğru dürüst ilgilenmeyen vw satış temsilcileri boş boş oturuyorlardı eskiden müşteri çok olduğundan ilgilenmiyorlardı şimdi ise satacak araç olmadığından ilgilenmiyorlarYani değişen bir şey yok.
1.2 tsi aracım. alırken zincirli diye aldım 7 senedir zincirli diye rahat rahat bindim. 3 gün önce trigerin kayışlı olduğunu öğrendimHocam haklısınız özel serviste ustam triger kayısı değiştiğinde devir daimin değişmesine gerek yok diyor. Devir daim yanda etkilemiyor triger dedi sizinki kaç motor benim 1.2 tsi bilginiz olsun diye söylüyorum
Aldığınızdan beri hiç değişmedi değil mi1.2 tsi aracım. alırken zincirli diye aldım 7 senedir zincirli diye rahat rahat bindim. 3 gün önce trigerin kayışlı olduğunu öğrendim
Kitapta / kılavuzdaHer yıl - Her 2 yılda bir - Her 5 yılda - Her 10 yılda bir yapılacaklar listesi yapılmalı km dolmasa bile..
Senede bir Gestay + B parça veya sıvı değişmeyecekse bile temizlikleri yapılmalı yağlanmalı..
Çok km yapılıyorsa 10/15 bin arası kaliteli yağ ve genel bakım az yol yapılıyorsa 2 yıla yakın yapılması uygun uzun bakım aralığı diye 45bin yağa güvenilmez.
Her 5 yılda bir fren hidroliği ve antifriz muhakkak yenilenmeli fren tutuyor mu tutuyor, araç soğutması iyimi iyi öyle değil işte fren hattı ve motor içten çürüyor.
Bu aracın kaç model olduğu bilgisi var mı?Kitapta / kılavuzda
120.000 olan 1.6 TDİ Triger degisimini. 173.000 e kadar bekleyenin düseceği durum bu olur
Devirdaimin (paslıAntifriz)kacırdıgı suyla devamlı çürüyen kayış 173.000 de kopsun tabi
120 bini 53.000 km gecirmek nedir?
Yok hiç değişmedi triger.araç alındığından beri aynı vw yetkili servisine gidiyor.Bu zamana kadar hiç değişecek demediler.13 mayıs cuma günü randevu için aradığımda triger değişecek diye sistemden bakıp söyledilerAldığınızdan beri hiç değişmedi değil mi