ben geçen ay 38 litre yağ ekledim hocam km de yaklaşık 2.5 lt eksiltiyor şarıl şarıl gidiyor1.2 sahipleri ayda kaç lt yağ ekliyor da sorunsuzluk ekonomi ve dayanıklılık anlamında 1.2 oyunu kullanmışlar merak ettim doğrusu
ben geçen ay 38 litre yağ ekledim hocam km de yaklaşık 2.5 lt eksiltiyor şarıl şarıl gidiyor1.2 sahipleri ayda kaç lt yağ ekliyor da sorunsuzluk ekonomi ve dayanıklılık anlamında 1.2 oyunu kullanmışlar merak ettim doğrusu
38 lt yağ ne demek ya gösterin aracıben geçen ay 38 litre yağ ekledim hocam km de yaklaşık 2.5 lt eksiltiyor şarıl şarıl gidiyor
Yok hocam makarasına söyledim, arkadaşın mesajına istinaden38 lt yağ ne demek ya gösterin aracı
Uyarı lambası yanıyor. Benim başıma gelmedi çok şükür ama ustamla görüştüğümde benzinli turbo araçların karakteristik özelliğidir bu durum diyorlar.Bu yağ eksiltme durumunda araçta uyarı lambası yanıyor mu arkadaşlar nasıl farkediyorsunuz
Haklısınız, tdi ve tsi ünitelerin bir çoğunu kullandım hepsinin yeri ayrı güzel ama en keyif vereni 1.5 tsi oldu bana. Ben 1.6 tdi dan 1.2 tsi a geçtim, istanbulda bana çok yeterli geldi. Hem az yakıyor hem vergisi ucuz hem de 1.6 tdi dan daha seri1.0 tsi motor bloğu olarak oldukça dayanıklı parçalardan diyazn edilmiş bir motor. Güç alma adına hacime göre en çok yüklenilen motor olmasına rağmen yağ eksiltme konusunda en başarılı tsi motor gibi duruyor. 1.5 golf alma durumum olsa alırdım ama sırf ara sıra gazlamak için de iki kat vergi de ödemek işime gelmiyor
Şöyle; genel olarak ucuz otomobillerde üst sınıfa öykünen bu nedenle de "oyuncaklı" diye tabir ettiğim donanım/modelleri kabullenemedim. Golf ucuz bir araba. Bu nedenle 1.4 TSI la gelen ACT motorlardaki titreşim ve DSG ile uyum sorunları aklımda kaldı. 1.5 TSI ACT artık sorunsuz mu bilmiyorum aslında ama dediğim gibi hassas ayar ve kaliteli malzeme gerektiren her türlü donanımın üst sınıflarda sunulması gerektiğini düşünüyorum. Kastettiğim uçaklardaki head-up display in zamanla otomobillere uyarlanması gibi yenilikler değil. Ucuz otomobillerde tam olarak çalışıp çalışmadığı ya da uzun ömürlü olmayabileceğinden endişe edilen her şeye karşıyım. Büyük hacimli ve orta donanımlı bir Golf 7, Golf için yeterlidir. Kuru DSG'ye de karşıyım. PDK olsa güzel olurduAct olması sizin için neden eksi yönde?
“1.2 TSI debriyaj sıkıntısı yaşadım., 2 araçta” demişsiniz., bu araçta DSG miydi yoksa manuel vites mi..? Yaşadığınız arıza neydi..?bizim tsi motorlar bir kere yağ yaktı mı anlaşılan yakmaya devam ediyor. Yağ motordan yanma odası veya sızıntı şeklinde çıkabileceği o da yağ yakma aslında.
1.4lerde de duydum ama 1.2lerde daha sık denk geldim. Bunun dışında 2 araçta debriyaj sıkıntısı ve turbo arızalarına denk geldim. Başka birkaç konuda şikayet de duymuştum ancak benimkinin kişisel gözlem olduğunu lütfen unutmayın. Oto tamircisi değilim günde 20 tane araç görmüyorum, araba meraklısı bir çevrem var ordan geldiği kadar ve kendi gözlemim kadar bilgim.
Özetle: Öyle ciddi bir sorunu yok ama ufak tefek arıza konusunda 1.2 yi daha çok duyuyorum. 1.4’ün daha rafine olduğunu düşünüyorum
Kaskolar eletrikli/hybrid türü araçlarda yıl bazında %10 eskime payı uygulamaya başladıAnkette e-tsi yok??
Kafaya takılan nokta
Made in china üretim .
Fren balatasında bile china yazdımı burun kıvıran adamlarız.
Bu bataryanın ömrü nedir?
2 yıl garanti bittikten sonra 7. yılda hadi 9. Yılda iyi niyete girecek bir bataryamıdır?
Yoksa Akü kardesim bu Akü!
Sarf / tükenen/ biten ekipman.
Fiyat 1000 sterlin (ingiltere golf forumunda bir şahıs yetkiliden fiyat almış)
Valla durduk yere 19 bin masraf açacaksa
Koltugun altında
varsa fişini çekerim ben
e-tsi =>tsi dönüşümüEkli dosyayı görüntüle 58299Ekli dosyayı görüntüle 58298
Aralarındaki farkı 120, 130 km hızları üstünde daha iyi anlaşılıyor. Ama çok büyük fark var mı derseniz bence yok1.4tsi kullanıyorum çok memnunum,bu böyleyse 1.5 nasıldır diyip bir an önce geçme amacıyla aracımı satışa çıkardım