Bildiğim kadarıyla;sorun teşkil etmeyecek boyuttaysa sarı,kritik noktadaysa kırmızı yanıyor yağ lambası.hatta sarı yanınca söndüğü de oluyorBu yağ eksiltme durumunda araçta uyarı lambası yanıyor mu arkadaşlar nasıl farkediyorsunuz
Bildiğim kadarıyla;sorun teşkil etmeyecek boyuttaysa sarı,kritik noktadaysa kırmızı yanıyor yağ lambası.hatta sarı yanınca söndüğü de oluyorBu yağ eksiltme durumunda araçta uyarı lambası yanıyor mu arkadaşlar nasıl farkediyorsunuz
Hepsi birbirinin bir boy önünde ilerliyor. 1.5 1.4, 1.4 1.2 , 1.2 1.6 , gibi1.4tsi kullanıyorum çok memnunum,bu böyleyse 1.5 nasıldır diyip bir an önce geçme amacıyla aracımı satışa çıkardım
Ankara yolunda denk geldiğim 7.5 hiç öyle demiyordu )Aralarındaki farkı 120, 130 km hızları üstünde daha iyi anlaşılıyor. Ama çok büyük fark var mı derseniz bence yok
İki araç da manueldi, iki aracın da debriyaj merkezi ile ilgili sıkıntı yaşadık. Birinde sıkıntı olduğunu fark etmedik devriyajı erken bitirdi. Diğeri hepten çalışmayı bıraktı“1.2 TSI debriyaj sıkıntısı yaşadım., 2 araçta” demişsiniz., bu araçta DSG miydi yoksa manuel vites mi..? Yaşadığınız arıza neydi..?
Pek hakim değilim ama büyük ihtimal 1.5 200 km üstü hızlarda daha atik olacaktır3 farklı golfüm oldu deneyimlerimle şu sıralamayı yapabilirim 1.4tsi>1.2tsi>1.6tdi.
Şu an 1.4 TSİ 150 HP dsg tiguan kullanıyorum. Merak ettiğim 1.5 150 lik ile pek farkı var midir bunun?
Kendimi alıntılayarak?Ankette e-tsi yok??
Kafaya takılan nokta
Made in china üretim .
Fren balatasında bile china yazdımı burun kıvıran adamlarız.
Bu bataryanın ömrü nedir?
2 yıl garanti bittikten sonra 7. yılda hadi 9. Yılda iyi niyete girecek bir bataryamıdır?
Yoksa Akü kardesim bu Akü!
Sarf / tükenen/ biten ekipman.
Fiyat 1000 sterlin (ingiltere golf forumunda bir şahıs yetkiliden fiyat almış)
Valla durduk yere 19 bin masraf açacaksa
Koltugun altında
varsa fişini çekerim ben
e-tsi =>tsi dönüşümüEkli dosyayı görüntüle 58299Ekli dosyayı görüntüle 58298