Golf 8 R-Line alınmalı mı?


Yaklaşık bir yıllık Golf8 Life 1.0 kullanıcısıyım , kesinlikle tavsiye ederim, birkaç 7.5 ile kıyaslayıp eski kasayı beğenen olmuş ancak 7.5 highline bir ay kadar kullanma fırsatı olmuş biri olarak detaylıca inceledim uzun yol yaptım ve yorumum öyle bir kalite düşüşü falan söz konusu olmadığı yönünde, ha bir iki şey bulup (amortisörlü kaput, torpido içi kaplama olmaması gibi) sonunada daha sayacak çok fark var gibi sallayan kişilerde var tabi, birkaç bence lüzumsuz eksiltme harici bir kalite farkı yok (örneğin kaput amortisörü, torpido kaplama yeni kasada yok ancak kapı içi cepler halen kaplamalı, bagaj zemini kaldırdığınızda aracın kaportasını görmüyorsunuz komple halı kaplı mesela yeni leon'da hatta yeni a3'te arac kaportasını görüyorsunuz bagaj zeminini kaldırınca, hani malzeme çalınmış deniyor ya bunlarıda görmek yanlı yorum yapmamak gerek bence, ayrıca artılarından bazıları kablosuz şarj standart, iç aydınlatmalar dokunmatik led, koltuk/direksiyon ısıtma standart, çok sayıda özelleştirilebilir renkte ambiyans aydınlatma mevcut bilhassa gece harika görünüyor vsvs). Özetle Golf8 dış tasarımda çok farklı olmasada içeride artık demode kaldığı bir gerçek olan 7.5 ön kosolundan çok daha modern ve şık bir tasarıma sahip. 7.5 -8 kıyası benim tecrübelerime göre bu şekilde, tabiki herkesin aracı kendine güzeldir, bunlar sadece objektif olmadığını düşündüğüm bazı yorumlardaki hususlara açıklık getirmek adına belirttiğim şeyler ki Golf 7.5 bence halen gayet güzel ve başarılı bir araç. Golf8 konfor, performans, yakıt yönleriyle gayet iyi iş çıkarıyor. Ayrıca 1.0 e-tsi denemeden karar vermeyin derim, şaşırtıcı derecede yeterli bir performans sunuyor.
 

Her segmentin kendince sorunları teknik olarak kaçınılmaz maalesef. Kalite aslında fabrikanın bizlere sunduğu kendi standartları. Burada bizim ne istediğimiz önemli. Golf 7 zamanında Golf 6 ya göre kıyas yaptık ve hep acaba dedik. Şimdi ise 8 için aynı şeyi yapıyoruz.
Ben de eskiye göre karşılaştırıyorum ve memnun hissetmiyordum. Ama yavaş yavaş göz alışıyor. 7’nin çok göz yoran bir tasarıma sahip olduğunu hissettirmeye başladı. ( Belki de kendimi kandırıyorum. )
Motor hiç üzmüyor beni, şaka gibi 4.1 yaktı uzun yolda. Eski aracımı hiç aramıyorum bu konuda. Bir çok söylenti var ve onu da zamanla göreceğiz. 3 silindir pek sevilmiyor. Ama teknik taraf kendini hiç bir zaman riske atmaz ve bu reklamasyonu göze almaz. Bu sebep gönlüm rahat, söylenenlere inat.
Aracın sessizliği gerçekten çok başarılı, bir zaman kapı seslerinden şikayetçi idim, servis sonrası çok rahatladım.
Rline alınır mı? İç dekor hepsinde neredeyse aynı. Bu sebep iki seçenek var kafamda. Style alınıp aradaki farkı media ve diğer seçeneklere verirdim. Yada dışı güzel olsun gözüme hitap etsin dersem içine ilave para verir rline alırdım. Karar tamamen bütçe ile alakalı… Şimdiden vereceğiniz karar hayırlara vesile olsun, güzel günlerde kullanın. :)
 
Şartlar el veriyorsa alınabilir. İhtiyaç, hobi, zevk, kullanım keyfi, teknolojik artıları vs. yanında artık ciddi bir yatırım aracı oldu Golf. Zaten öyleydi gerçi ama mevcut şartlarda bu özelliği daha bir ön plana çıktı. Fiyat anlamında giden geri gelmiyor. ÖTV, ekonomik anlamda düzelme gibi konular belki bir nebze etkili olabilir ama onlarda zor gibi sanki. Velhasıl şuan araç değiştirme öncesinde olsam ben bu riski alırdım:)
Her şey gönlünüzce olsun.
Çok teşekkür ederim malum şartlar uyum sağlama zorunda bırakıyor..
 
hadi hayırlı olsun hocam tahmini bekleme süresi vs hakkında bilgi verdiler mi opsiyon olarak neler seçtiniz ve fiyat ne olacak gibi ve renk ne acaba merakımı mazur görün konu araba olunca detayları seviyorum 😊
Valla tanıdığım sayesinde ilk sıradayım r line a zaten şu piyasada güç zor yettiğinden renk tercihim tam adını hatırlayamıyorum metalic gri veya yarış mavisi :) tahmini Eylül sonu Ekim başı deniliyor saygılar
 
Yaklaşık bir yıllık Golf8 Life 1.0 kullanıcısıyım , kesinlikle tavsiye ederim, birkaç 7.5 ile kıyaslayıp eski kasayı beğenen olmuş ancak 7.5 highline bir ay kadar kullanma fırsatı olmuş biri olarak detaylıca inceledim uzun yol yaptım ve yorumum öyle bir kalite düşüşü falan söz konusu olmadığı yönünde, ha bir iki şey bulup (amortisörlü kaput, torpido içi kaplama olmaması gibi) sonunada daha sayacak çok fark var gibi sallayan kişilerde var tabi, birkaç bence lüzumsuz eksiltme harici bir kalite farkı yok (örneğin kaput amortisörü, torpido kaplama yeni kasada yok ancak kapı içi cepler halen kaplamalı, bagaj zemini kaldırdığınızda aracın kaportasını görmüyorsunuz komple halı kaplı mesela yeni leon'da hatta yeni a3'te arac kaportasını görüyorsunuz bagaj zeminini kaldırınca, hani malzeme çalınmış deniyor ya bunlarıda görmek yanlı yorum yapmamak gerek bence, ayrıca artılarından bazıları kablosuz şarj standart, iç aydınlatmalar dokunmatik led, koltuk/direksiyon ısıtma standart, çok sayıda özelleştirilebilir renkte ambiyans aydınlatma mevcut bilhassa gece harika görünüyor vsvs). Özetle Golf8 dış tasarımda çok farklı olmasada içeride artık demode kaldığı bir gerçek olan 7.5 ön kosolundan çok daha modern ve şık bir tasarıma sahip. 7.5 -8 kıyası benim tecrübelerime göre bu şekilde, tabiki herkesin aracı kendine güzeldir, bunlar sadece objektif olmadığını düşündüğüm bazı yorumlardaki hususlara açıklık getirmek adına belirttiğim şeyler ki Golf 7.5 bence halen gayet güzel ve başarılı bir araç. Golf8 konfor, performans, yakıt yönleriyle gayet iyi iş çıkarıyor. Ayrıca 1.0 e-tsi denemeden karar vermeyin derim, şaşırtıcı derecede yeterli bir performans sunuyor.
Tecrübeleriniz için teşekkür ederim 1.0 a karşı ön yargılıyım fakat bilemiyorum test sürüşü yaptım gayet performanslı zaten tek kullanıyorum arada 100 bin TL oynuyor değer mi uzun vadede belki evet tatmin etme açısından 1.5 gibi olacağını sanmıyorum kısmet..
 
Her segmentin kendince sorunları teknik olarak kaçınılmaz maalesef. Kalite aslında fabrikanın bizlere sunduğu kendi standartları. Burada bizim ne istediğimiz önemli. Golf 7 zamanında Golf 6 ya göre kıyas yaptık ve hep acaba dedik. Şimdi ise 8 için aynı şeyi yapıyoruz.
Ben de eskiye göre karşılaştırıyorum ve memnun hissetmiyordum. Ama yavaş yavaş göz alışıyor. 7’nin çok göz yoran bir tasarıma sahip olduğunu hissettirmeye başladı. ( Belki de kendimi kandırıyorum. )
Motor hiç üzmüyor beni, şaka gibi 4.1 yaktı uzun yolda. Eski aracımı hiç aramıyorum bu konuda. Bir çok söylenti var ve onu da zamanla göreceğiz. 3 silindir pek sevilmiyor. Ama teknik taraf kendini hiç bir zaman riske atmaz ve bu reklamasyonu göze almaz. Bu sebep gönlüm rahat, söylenenlere inat.
Aracın sessizliği gerçekten çok başarılı, bir zaman kapı seslerinden şikayetçi idim, servis sonrası çok rahatladım.
Rline alınır mı? İç dekor hepsinde neredeyse aynı. Bu sebep iki seçenek var kafamda. Style alınıp aradaki farkı media ve diğer seçeneklere verirdim. Yada dışı güzel olsun gözüme hitap etsin dersem içine ilave para verir rline alırdım. Karar tamamen bütçe ile alakalı… Şimdiden vereceğiniz karar hayırlara vesile olsun, güzel günlerde kullanın. :)
Çok teşekkür ederim tabikide zevkler ve renkler ama ben bunu golf 7 de daha iyi tattım dışardan parça takmakla fabrika çıkış gelmesi arasında uçurumlar var maalesef ve bu sefer alacağım arabaya cam filmi ve Ppf dışında çivi çakmayı düşünmüyorum şahsi fikrim artık orijinallikten yanayım.
 
Golf 8 eksiklerine rağmen güzel tasarımlı araç özellikle de koltukları. Ama ibiza da bile mevcut olan şerit takip adaptif front asist büyük ekran maalesef yok. Bu nedenle şahsen 1.5 leon fr veya aile kullanacaksa passat 1.5 tercih ederdim. 1.0 motor sakin kullanıcı için fena olmasa da bu heybete(rline) yakışmıyor.
 
Golf 8 eksiklerine rağmen güzel tasarımlı araç özellikle de koltukları. Ama ibiza da bile mevcut olan şerit takip adaptif front asist büyük ekran maalesef yok. Bu nedenle şahsen 1.5 leon fr veya aile kullanacaksa passat 1.5 tercih ederdim. 1.0 motor sakin kullanıcı için fena olmasa da bu heybete(rline) yakışmıyor.
Tek başıma kullanacağım kendi zevkim için düşünüyorum ama uzun vadede hayat ne gösterir fırsatlar yaratır kısmet diyelim mi :)
 
1.0 rline yerine, 1.5 style veya 1.0 A3 zorlarım.

1.0 style kullanıyorum. 1.0 iyi bir motor ama rline için vereceğim para yerine AUDI zorlardım. Şahsen alırken A3'ü almaya çok çalıştım ama ya bayide yoktu ya da gırtlak dolu opsiyon ile liste fiyatı +100-150bin TL'ye veriyorlardı.
 
O paraları ben golfe vermem. Heee güzel mi güzel. Ancak 2018 sonrası mercedes A sersi amg paket büyük kadranlı modeli ve o içindeki ambiansı renklerini görünce golf 8 r line benim içimde balon gibi söndü. Şu an 2019 dolu golfüm var 2021 şubat ayında lansman sürecinde 1,0etsi stye paket almaya gittim arabayı bindik indik her yerini inceledik satış danışmanına ben vazgeçtim almıyorum dedim adam şaşırdı neden dedi şu an kullandığım araç hem daha dolu hem daha kaliteli deyince sorun yok sırada bekleyenler var onlarla iletişime geçeriz dedi. O zaman 356 bin tl ye anlaşmıştık. Kendi aracımı 220 bin tlye alıcısı hazırdı. 136bin tl vermedim yani öyle düşünün. Hele şuan üzerine 300-400bin falan hayatta vermem.
 
Son düzenleme:
Yaklaşık bir yıllık Golf8 Life 1.0 kullanıcısıyım , kesinlikle tavsiye ederim, birkaç 7.5 ile kıyaslayıp eski kasayı beğenen olmuş ancak 7.5 highline bir ay kadar kullanma fırsatı olmuş biri olarak detaylıca inceledim uzun yol yaptım ve yorumum öyle bir kalite düşüşü falan söz konusu olmadığı yönünde, ha bir iki şey bulup (amortisörlü kaput, torpido içi kaplama olmaması gibi) sonunada daha sayacak çok fark var gibi sallayan kişilerde var tabi, birkaç bence lüzumsuz eksiltme harici bir kalite farkı yok (örneğin kaput amortisörü, torpido kaplama yeni kasada yok ancak kapı içi cepler halen kaplamalı, bagaj zemini kaldırdığınızda aracın kaportasını görmüyorsunuz komple halı kaplı mesela yeni leon'da hatta yeni a3'te arac kaportasını görüyorsunuz bagaj zeminini kaldırınca, hani malzeme çalınmış deniyor ya bunlarıda görmek yanlı yorum yapmamak gerek bence, ayrıca artılarından bazıları kablosuz şarj standart, iç aydınlatmalar dokunmatik led, koltuk/direksiyon ısıtma standart, çok sayıda özelleştirilebilir renkte ambiyans aydınlatma mevcut bilhassa gece harika görünüyor vsvs). Özetle Golf8 dış tasarımda çok farklı olmasada içeride artık demode kaldığı bir gerçek olan 7.5 ön kosolundan çok daha modern ve şık bir tasarıma sahip. 7.5 -8 kıyası benim tecrübelerime göre bu şekilde, tabiki herkesin aracı kendine güzeldir, bunlar sadece objektif olmadığını düşündüğüm bazı yorumlardaki hususlara açıklık getirmek adına belirttiğim şeyler ki Golf 7.5 bence halen gayet güzel ve başarılı bir araç. Golf8 konfor, performans, yakıt yönleriyle gayet iyi iş çıkarıyor. Ayrıca 1.0 e-tsi denemeden karar vermeyin derim, şaşırtıcı derecede yeterli bir performans sunuyor.
A3'de kaporta görüyorsun ama A3'de ki gibi front asisst , şerit takip, adaptif hız sabitleyici , 10" multimedya ve deri koltuklar yok . Adaptif hız sabitleyici ye alıştıktan sonra bir daha bu özelliği olmayan araç alır mıyım , asla. Ayrıca önünüze araç çıktığında siz fren yapmadan kendisi motor freni yaparak daha az fren yapmanızı sağlıyor, ayrıca ışıklar da öndeki araç hareket ettiğinde kendisi motoru çalıştırıyor. Sonuç olarak aynı paraya donanımsız bir Golf almak mantıksız. Ben aracı 1.0 rline Golf ile aynı paraya aldım.
 
Sahsi dusunce olarak bu paralari cikabilirken farkli bir arac almayi ister farkli bir deneyim elde etmek isterdim. Ne de olsa Golf tecrubeniz olmus.

Yeni Audi A3'u epey kullanma firsatim oldu. Bana iceride kullanilan plastik vb. malzemeden kaynakli asiri kaliteli bir arac olarak gelmemisti fakat hem ic dizayni hem dis dizayni o algiyi kiriyor. Arac fazlasiyla premium gorunuyor. Ozellikle surus esnasinda kaputtaki cikintilari ile birlikte gormek ve kokpiti guclu bir araba kullaniyor hissi uyandiriyordu. Konforuna, sessizligine diyecek bisey yok.

Yanilmiyorsam Etsi yari hibrit oluyor. Yani yakit ekonomisine ciddi bir katlisi yok. 1.0tsi ile 1.0etsi arasinda emisyon disinda cok ciddi sayilabilecek ne fark var bilemedim.

Siz zaten yazilmissiniz pek bir sey demek dusmuyor ama konuyu gorunce yazmadan cikamadim. Arac sizi mutlu edecekse pek bir onemi yok bazi seylerin.

Hayirli olsun simdiden
 
Son düzenleme:
@zdezen

Benimde farklı boyuttan tespitlerim

Mk7 midline/+stock donanım comfortttan gecen icin
Oyuncaklar taverna aydınlatmalar led farıymış hayaletmiş 8 inç medyası yeni dekor falan bunlar tabiki +gaz verecektir düşününe (bu senaryoda bende gaza gelirdim)

Fakat Mk7,5 high dan mk8 e geçmek için ultra bahaneler bulamıyorum ben
Benim için bahane anca şöyle olurdu
Mk8,5 la yeni icat 1,1(1100cc) e-tsi geliyor

Uzun yolda 100 sabit 2,7
Sehirici 4,1 fabrika verisi falan

O zaman bende heyecana gelirdim.

Mk7,5 dan ya mk9 a
Yada güncel A3 e gecmekle anca bende showrroom teslimatında serotonin fışkırır.


Özet !!!

Zamanı geri sarsak ???
Mk4 den mk5 e geçmeyecegim Gibi yani
 
Son düzenleme:

@zdezen

Benimde farklı boyuttan tespitlerim

Mk7 midline/+stock donanım comfortttan gecen icin
Oyuncaklar taverna aydınlatmalar led farıymış hayaletmiş 8 inç medyası yeni dekor falan bunlar tabiki +gaz verecektir düşününe (bu senaryoda bende gaza gelirdim)

Fakat Mk7,5 high dan mk8 e geçmek için ultra bahaneler bulamıyorum ben
Benim için bahane anca şöyle olurdu
Mk8,5 la yeni icat 1,1(1100cc) e-tsi geliyor

Uzun yolda 100 sabit 2,7
Sehirici 4,1 fabrika verisi falan

O zaman bende heyecana gelirdim.

Mk7,5 dan ya mk9 a
Yada güncel A3 e gecmekle anca bende showrroom teslimatında serotonin fışkırır.


Özet !!!

Zamanı geri sarsak ???
Mk4 den mk5 geçmeyecegim Gibi yani
Hocam o kadar haklısınız ki alırken donanımlı araç almadığıma (7 midline) çok pişman olmuştum yeni a3 e baktığımda açık ara gözle görülür farklar var fakat arada bütçede oynuyor tabi o kadar parayı veren a3 üde alır düşüncesi doğuyor şuan sadece isim olarak golften şaşmamak düşüncesi algısıyla pişman olmaktan yana bir tedirginliğim mevcut fakat golf 8 life ve style paketlerini kullandım test ettim 1.0 la 1.5 arasında hissedilir fark var ki biri 3 silindir olmasından kaynaklı normal eski a3 olsa kesinlikle istemezdim ama yeni makyajlı a3 boş paketi bile s line gibi duruyor :D bu konuyu açmamdaki en büyük sebepte buydu yani bir yerde duygularıma tercüman oldunuz :)
 

Geri
Üst Alt