- Katılım
- 28 Ara 2021
- Mesajlar
- 856
- Tepkime puanı
- 366
- İsim
- Uğur
- Araç
- Golf
Arkadaşlar, 2024 model dsg araçlarda da gerek var mıdır tüp değiştirmeye
Bu iş biraz şansa kadere. Kimisi 80.000 km kullanır sorun çıkartmaz. Kimisi gözü gibi bakar 30.000 km de kavramada titreme başlar, tüpte basınç kaybı yaşar. Ne zaman sorun başlarsa o zaman servise gidilmeli. Herhangi bir problem yok iken tedbir amaçlı da olsa bi aksiyona gerek yok kanımca.Arkadaşlar, 2024 model dsg araçlarda da gerek var mıdır tüp değiştirmeye
OBD 2 cihazınız varsa Car Scanner uygulaması üzerinden canlı veriden takip edebilirsiniz. ben daha öncesinde bakmıştım ekran görüntüsü ekliyorum.Ben Adana'da yaptırmıştım Esas Oto'da.
Basınç değerini nasıl görebiliriz acaba? Ben de kendiminkini takip edeyim.
6bin km de DQ381 şanzıman da kalkış sırasında misal parktan çıkış sırasında araçta Şöför koltuğundan hissedilecek seviyesi titreşim vibrasyon var.
Bu neyden kaynaklı olabilir, henüz yetkili servise gidemedim. Araç Ankaraya getirince yetkili servise göstermeyi düşünüyorum.
Aklıma ilk gelen motor veya şanzıman kulağı , veyahut Dsg sistemde ki bir parça kaynaklı mıdır?
Bir de hocam yokuş yukarı auto hold kapalıyken araç geriye kayarsa da sıkıntı belirtisi oluyor mu?Hocam düz yolda ve yokuşta basitçe siz de test edebilirsiniz.
Düz yolda pürüzsüz bir kalkış oluyor ama dik bir rampada titreme yapıyorsa %100 DSG ile alakalıdır. Belki kalibrasyon ile düzelir, belki kavrama değişimi gerekir.
Özetle tork ihtiyacı arttıkça titreme artıyorsa sorun DSG'dir.
Gecen gun kardesim 2015 golfe yaptirdi gayet memnun @redlineserkanArkadaşlar, 2024 model dsg araçlarda da gerek var mıdır tüp değiştirmeye
Gecen gun kardesim 2015 golfe yaptirdi gayet memnun @redlineserkan
2020 model 73bin km'deki 1.5 TSI Seat Ateca aracıma şanzıman yağı değişecekken usta tavsiyesi ile tüp değişimi de yaptırdım. Tüp çok hafif gevşemişti. Ancak değişim sonrasında aracın karakteri olumsuz anlamda değişti. Hantallaştı. Vitesleri yine seri atıyor sorun yok ancak özellikle gaz seviyesine göre vites düşürme konusunda çok isteksizleşti. Dolayısıyla gaz tepkileri cansızlaştı. Sürüş keyfi ve konforu geriye gitti. Aynı ivme için daha çok gaz vermem gerekiyor artık ve gecikme var.Arkadaşlar, 2024 model dsg araçlarda da gerek var mıdır tüp değiştirmeye
Anladım hocam, vagcom ile de anlık görülebilir o zaman, bir kurcalamak lazım.OBD 2 cihazınız varsa Car Scanner uygulaması üzerinden canlı veriden takip edebilirsiniz. ben daha öncesinde bakmıştım ekran görüntüsü ekliyorum.
Esas Oto nasıl tavsiye eder misiniz?
Ne kadar tuttu hocam ?İlk çalıştırmada D ye alıp gaza basınca arac yürümüyorsa basınç tüpünde kaçak vardır. 3 gün önce Basınç tüpü değişimi, yağ değişimi ve Selenoid bakımı yaptırdım. İlk günkü gibi oldu. Yine orijinal tüp takıldı. Söküldüğünde tüp elle çevirilecek kadar gevşemiş ve contası yırtılmıştı. Tavsiyem sakın “Güçlendirilmiş Tüp” olayına girmeyin. Orijinalden devam.
Neden güçlendirilmiş tüp olayına girmiyoruz? Ne gibi bir sorun yaşadınız?İlk çalıştırmada D ye alıp gaza basınca arac yürümüyorsa basınç tüpünde kaçak vardır. 3 gün önce Basınç tüpü değişimi, yağ değişimi ve Selenoid bakımı yaptırdım. İlk günkü gibi oldu. Yine orijinal tüp takıldı. Söküldüğünde tüp elle çevirilecek kadar gevşemiş ve contası yırtılmıştı. Tavsiyem sakın “Güçlendirilmiş Tüp” olayına girmeyin. Orijinalden devam.
para tuzağı. sadece alt tablası kırılmış araçlarda faydalı olur.Neden güçlendirilmiş tüp olayına girmiyoruz? Ne gibi bir sorun yaşadınız?