Golf gitti, motor aldık, kış geldi, enflasyon ve zamlar vs derken yıl başından önce bir araba alma ihtiyacı hissettim.
Aralık'ın ilk 2 haftası ilan bakmaktan, sorup soruşturmaktan kusacaktım artık.
Aralık'ın ilk 2 haftası ilan bakmaktan, sorup soruşturmaktan kusacaktım artık.
- Önce, sonradan Cross Country'e çevrilmiş Volvo V40'a niyetlendim. Satıcının arabadan bihaber olması soğuttu.
- Sonra Ankara'da Audi A6 Avant kestirdim gözüme 2.5 TDI. Çok yükselmiştim ama çevremdekiler soğuttu
- Sonra bi 4x4 Kia Sportage baktım yakın arkadaş referansıyla. Arabayla yarım günümü geçirdim; ve 15cm yükseltmeli, gecekondu aksesuarlı yıkık paket olmasına rağmen adam edip uğraşacaktım ama fırlama satıcının gayet makul son pazarlıkta "benzin döküp yakarım o fiyata vermem" bitirimliği şalteri indirdi
- Ardından rotayı Çanakkale'ye çevirip bi Land Rover Freelander'a bakacaktım fakat Samsun'da favorilerimden kaybolunca üzüldüğüm bir Megane 2 SW vardı; tekrar ilanı yenilenince mantık evliliği amacıyla bastık gittik.
Önce ekspertiz:
2006 model ve 270.000'de. 16 yıllık yaşlı sahibinden sonra bir alsatçıya geçmiş. 4 ay önce motor yaptırmış. Değişen yok, boya tabii ki var. Turbo sorunlu...
Araba bakımsız ama içime sindi. Aldım getirdim evin önüne
Hemen turboyu söktürüp Istanbul'da yaptırıyorum ve turboyla ilgili tüm hortumlar ve vakum pompası değişerek (tüm fitreler ve yağ dahil) ilk bakımı yapılıyor. 12.000 liralık ilk masraf hayırlı olsun
Plastik jant kapaklarından nefret ederim ve teneke janta bayılırım. Hemen söküyorum.
Dağ bayır komando moduna ucundan giriş yapıyoruz.
Hem SW sevmem hem bisiklet ve kamp malzemelerimi alabilecek hem kısıtlı bütçe hem de günde 64 kilometre işe gidiş geliş aracım da olacağı için 1.5 dci motorun ekonomisi bu aracı seçmemde etkili oldu.
Bunlara ek olarak SW kasaların Fransa üretimi olması, Euro NCAP'ten 5 yıldız ve çıktığı yıl yılın otomobili seçilmesi de ikna edici noktalar oldu.
Aracı aldığımdan beri henüz 500 kilometre kullanabildim. Henüz istediğim yakıt verimini alamadım (sakin sürüşle ortalama 6.0 litre). Baktırmam gereken yerler olabilir.
Lastikler Conti ama 7 yıllık Lastik seti almam gerekiyor.
Araç boş paket; önümüzdeki aylarda hız sabitleyici ve multimedya eklemesi yapabilirim.
İşimi fazlasıyla görüyor ama Golf ile karşılaştırmak istemiyorum; üzülürüm
2006 model ve 270.000'de. 16 yıllık yaşlı sahibinden sonra bir alsatçıya geçmiş. 4 ay önce motor yaptırmış. Değişen yok, boya tabii ki var. Turbo sorunlu...
Araba bakımsız ama içime sindi. Aldım getirdim evin önüne
Hemen turboyu söktürüp Istanbul'da yaptırıyorum ve turboyla ilgili tüm hortumlar ve vakum pompası değişerek (tüm fitreler ve yağ dahil) ilk bakımı yapılıyor. 12.000 liralık ilk masraf hayırlı olsun
Plastik jant kapaklarından nefret ederim ve teneke janta bayılırım. Hemen söküyorum.
Dağ bayır komando moduna ucundan giriş yapıyoruz.
Hem SW sevmem hem bisiklet ve kamp malzemelerimi alabilecek hem kısıtlı bütçe hem de günde 64 kilometre işe gidiş geliş aracım da olacağı için 1.5 dci motorun ekonomisi bu aracı seçmemde etkili oldu.
Bunlara ek olarak SW kasaların Fransa üretimi olması, Euro NCAP'ten 5 yıldız ve çıktığı yıl yılın otomobili seçilmesi de ikna edici noktalar oldu.
Aracı aldığımdan beri henüz 500 kilometre kullanabildim. Henüz istediğim yakıt verimini alamadım (sakin sürüşle ortalama 6.0 litre). Baktırmam gereken yerler olabilir.
Lastikler Conti ama 7 yıllık Lastik seti almam gerekiyor.
Araç boş paket; önümüzdeki aylarda hız sabitleyici ve multimedya eklemesi yapabilirim.
İşimi fazlasıyla görüyor ama Golf ile karşılaştırmak istemiyorum; üzülürüm
Son düzenleme: