1,4 125 dsg mi 1,4 150 act dsg mi



Nihayet bayiye gidip araçları inceleme fırsatı bulabildim.Önce golfe baktım,direksiyona oturunca sağ dizim orta konsol uzantısına değdi (boy 1.87) bagaj büyüklüğü vasat onun dışında olumsuz bir izlenim edinmedim.

Yeni tiguan gözüme çok büyük göründü, kullandığım scenic ten 19 cm uzun 3.5 cm geniş ve 1 cm yüksek bu rakamların algıda bu kadar fark yaratmasına çok şaşırdım. Tiguan ın bagajı dogal olarak golf ten büyük ama kendi büyüklüğüne göre vasat göründü gözüme. İç hacim boyutlara bağlı olarak tiguanda çok rahat .Her iki modelde aynı motor olduğu için golf yakıtta daha az üzecektir diye düşünüyorum. Golf highline donanım a ilave olarak açılır tavan ve pxb farlar ile 93.800 +trafik sigortası, tiguan comfortline olası %1.5 zam ile 109.300 tl teklif edildi. Karar verebildim mi malesef hayır + sı ağır basan model oluşmadı kafamda.

Oturum rahatlığı ve bagaj golfun eksileri, boyutları ve fiatı tiguanın eksileri benim için ikisinin arası bir model üretseler sorun çözülecek gibi :)  

 
liste fiatı 94700+3100=97800 bu hesaba göre %6 ya yakın indirim yapılmış.
Hocam benim araç için aldığım fiyat & opsiyonlar yazayım.

101k fiyat verdiler & Golf 7 1.4 ACT 150PS + ULED + Cam Tavan + Ergo Koltuk. 97'ye aldık. Metalik renk farkıda alıyorlar.

 
@bahadir Ben size baştan dedim, MPV kullanan biri için Golf  küçük gelecek diye. Eğer Tiguan pahalı geliyorsa, Seat Ateca'yı bekleyin, onun fiyatı bir 10000 TL daha uygun gelecek. 

 
X1 ya da X3 nasıl hocam karşılamaz mı ihtiyacınızı ? o segmentten hiç anlamam. 

 
Değerli hocam imkan var ise 1.4 150 ps daha keyifli olacaktır, zaten 125 ve DSG alacaksınız, e imkanla gerçekten keyifli bir otomobil sahibi olursunuz.

Ayrıca yukarıdaki videoyu çok önemsemeyin, yorgunluk tespit sistemini sahte göz kapama ile test etmeye çalıştıkları anında kapadım videoyu , fazla tüketim gözükmesinin nedeni de araç test etmeyi sadece gazlayıp, hızlı viraja girme, esp olmasa da yanlasak demek ile olmayacağını gösteriyorlar.

Polo da bu motoru kullandım acayip keyifli, basınca gidiyor, basmayınca da mükemmel ekonomi sunuyor. DSG ile uyumu muazzam. Ayağının altında böyle bir güç olduğunu bilmek gerçekten eğlenceli.

Ayrıca kaymak benzetmesi çok eğlenceli olmuş, 1.2 sahibi olarak da tatlı yiyoruz daha ne olsun, şeklinde idare etmeliyiz :) , giriş de olsa golfe sahip olabiliyoruz çok şükür. :D  
Yukarıdaki videoyu önemsemeyin demişsiniz. Yukarıdaki videoyu çeken adamlar aynı golf'un 1.6sına 10 üzerinden 9 verip metiyeler düzdüler. Aynı zamanda aynı motorun leon'da olan versiyonunun çok iyi olduğunuda belirtmişler. Araba  gücünü yere aktarması gerektiği gibi aktaramıyor diye gayet somut eleştiriler getirerek 10 üzerinden 7 vermişler. Bu sebeple önemsenmeyecek bir video değil. Benim merak ettiğim ve siz değerlerli hocalarıma danışacağım konu ise 2016 model ve 150hp'lik model de durum nedir?  Aynı sıkıntılar devam mı ediyor?

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Yukarıdaki videoyu önemsemeyin demişsiniz. Yukarıdaki videoyu çeken adamlar aynı golf'un 1.6sına 10 üzerinden 9 verip metiyeler düzdüler. Aynı zamanda aynı motorun leon'da olan versiyonunun çok iyi olduğunuda belirtmişler. Araba  gücünü yere aktarması gerektiği gibi aktaramıyor diye gayet somut eleştiriler getirerek 10 üzerinden 7 vermişler. Bu sebeple önemsenmeyecek bir video değil. Benim merak ettiğim ve siz değerlerli hocalarıma danışacağım konu ise 2016 model ve 150hp'lik model de durum nedir?  Aynı sıkıntılar devam mı ediyor?
Hocam arac ile gazlayan biri iseniz sarıyor patinajda kalkislarda. Ekonomi derseniz o ekonomik sürüsle ancak yasli insanlar kullanir. Yani 1.4 125 ten fazla yakiyor.

En guzel tarafi ise iyi gidiyor.

Makas ani hizlanma vs cok iyi.@jajaja hocamda tecrubelerini aktarir.

Arabam iyi gitsin diyorsaniz gerisi umrumda degil derseniz alinacak bir arac.

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 
@Dontcryson Fiat egeaya da 70 bin eder, deyip 9 puan verdiler :D  test edilen araç 1.4 atmosferik motordu.

Değerli hocam bu durumu kullanıcı arkadaşlar sizlere daha güzel açıklayacaktır, ben polo da kullanıp büyük keyif aldım. silindir kapama gibi bir teknolojisi var, sakin kullanımda mükemmel değerler elde edebilirsiniz.

Kalkışlarda sarma nedeni 150 ps gücü ve yüksek torkun etkisi, sadece ön tekerlekler ile yola iletildiği için seri kalkışlarda sarma olabiliyor, bu Golf gti için de geçerli, 220 ps gücü launch kontrol gibi birden kalkışta almak isteyince tam istenen sonuç olamayabiliyor.

Ancak Golf R da durum öyle değil,  4 çeker olarak 300 ps gücü hiç kayıpsız alıyorsunuz, bunun için Umut abi ile hazırladığımız Golf R test videosuna göz atmanızı tavsiye ederim.

 
@enpisagor benim 1.2 17 jant ile dahi gazı kökleysen sarıyor. Bu yola aktaramıyor demek değil ki ;)

 
@ansolak Hocam o zaman video da en çok önemsediğim 2 konu da gerçekleri (tüketim ile ilgili eleştirileri) yansıtmakta bu sebeple 150'likte de aynı durumların geçerli olması kararı mı netleştirdi inşallah kısa sayılacak bir süre içerisinde 1.4 125hp ile aranıza katılacağım teşekkür ederim. Yusuf hocam videoyu izlerseniz arkadaş gazı köklemekten bahsetmiyor. Yoksa benim 1.4 70hp peugeot 206 dizel aracımda patinaja düşer :)

@yusuf@yusuf

 
@yusuf Bende onu demek istedim Yusuf Hocam, tüm araçlarda olabilecek bir durum, ki motor gücü artınca his daha belirgin, o testte yakıt vb düşünmedikleri için sürekli son gaz denemeler çok normal :D  

 

@enpisagor

Hocam objektif olmak lazım bu adamları tanımam etmem fakat senelerdir olabildiğince gerçekçi testler yaptıklarını rahatlıkla anlayabilirsiniz. Adam son gazdan bahsetmiyor ben normal kalkış yapmak isterken araba sardırıyor diyor. Siz hayır öyle değil dedikçe benim gibi ikilemde kalan insanlar yanlış yönlendirilmiş olur. Araba çok iyidir sözüm yok fakat çok hırçın oluşu 8-9 gibi tüketim değerleri benim tercihlerimi etkilemekte.

 

Geri
Üst Alt