Bir de bunun kışı var ocakta -10 derecede ankaradan yola çıksın afyon ayazına yol yardımla varır, bu şarj istasyonlarının en az 50 km bir olması lazım ülkeyi hızlı şarj ağıyla örmedikten sonra gerisi macera benim için. Bundan 20 yıl sonra evlat ne günlerdi hiç unutmam dedenle anlaradan aldık arabayı köroğlu belinde yolda kaldık hey gidi günler hey diye anlatmak isteyen alsın.Bu youtube elektrikli araç kullanıcısını uzun süredir takip ediyorum.
Sabit 105 hız cc
Start Ankara batarya %100
Afyon kolaylı tesislerinde sarja girdi batarya %18
Yapılan yol 255 km
%100 e sarj etti afyonda
Lafı egip bükmeden
Bizim merak ettigimiz sorunun cevabını söyledi (bana da zaten bu lazım
Evimden sarj ettigim icin 120 lira maliyeti oldu bana diyor afyona kadar
Harcadıgımı burada tekrar sarj ettim vestel in zes jarj istasyonunda burada maliyet 360 lira dedi..
Evden ve dısardan sarjın maliyet farkı bu sekilde
Tdi golfle ankara afyon 105 sabit
Cok rahat 4,5 le varırım (4,2 de olurda neyse
100 km de 4,5 yakan
255 km de 11,47 litre yakar
Mazot 21,50
Maliyet 246 lira (tdi golf)
Mk9 etsi golfümüzü de alırız benzinini koyar bineriz.
M10 da mecbur elektrikliye tav oluruz
Eger eve sarj istasyonu kurmazsanız@Savatage
Evde şarj için birde şarj ünitesi mı kuracağız.
Çatıya, balkona güneş panelleri koyarız şarj beleş.
Ünite kaç paraymış?
geçenki kazadan sonra arka difüzör bulamadılar yetkili servisi yok. hangi rekabet. hele ki hükümet değişirse piyasadan silinecek bir araç.Önemli olan satış sırasına koymak yani ön sipariş almak. Şimdi alan sahibinden'e koyacak üstüne 300-500 kar koyarak. Tüm siyasi yapılanmada bir yerde görev alanlar arabayı almak için kapışacak gerekirse iki katını ödeyecek ama vatandaş bu arabaya gerçek anlamda 2025'te binecek. Senede 20-30.000 adet üretmeyle piyasadaki talep en az 2 yılda aşılır. Hem milliyetçi bir rekabet olacak adamın astrası varsa satıp togg alayım diyecek hem de az önce dediğim gibi kendini göstermek bak bak dedirtmek için siyasi olarak talep edecek.
Nissan e powerlar çok mantıklı şu anAslinda daha ileri düşünürsek araclarin tavanlarinda gunes panelleri olmasi lazim yolda giderken yada park halinda doldurmasi lazim.Ayni zmanda aracta normal benzin dizel unite de olmali hibrit tarzi var zaten bu ama elektrik desteği cok az.Ben hibrit ünitelerin gelistirilmesinden yanayim.Yoksa ileride yok bataryam bitti yok bilmemne degistir dur.cep telefonlarindaki pil sağlığı gibi...