Mcogolfgti
Üye
- Katılım
- 25 Ocak 2023
- Mesajlar
- 205
- Tepkime puanı
- 199
- Konum
- Kahramanmaraş
- İsim
- Can orak
- Araç
- Golf 7,5 gti
Peki hocam teşekkür ettimMaalesef hatırlamıyorum. Forumda konusu geçmişti ama. Ben de buradan öğrenmiştim
Peki hocam teşekkür ettimMaalesef hatırlamıyorum. Forumda konusu geçmişti ama. Ben de buradan öğrenmiştim
Teşekkür ederim abi bu sayfayı daha önce okumuştum ama turbo kafamda olmadığından es geçmişim
Selamlar herkese
Forum üzerinden bakındım ama bu başlık denk gelmedi
Bu turbo güncellemesini yapan kullancıların yorumlarını merak ediyorum herhangi bi sorun yaşadılar mı ve performans anlamında ne gibi değişikler oldu motoru yorma gibi bi durum söz konusu mu
Bu güncelleme akabinde dp+ hava filtresi vs gibi işlemler şeklinde kullanıcı yorumlarını merak ediyorum bu işlerle uğraşan forumda illaki vardır temin etme açısından vs
Deneyimlerinizi paylaştığınız için sağ olun siz turboyu hybrit şeklinde kullandınız anladığım kadarıyla üstüne birde yazılım atılmış şimdi bindiğiniz arabadan hızlıymışBende 2 yıl ıhı140 turbo kullandım. Aracım 7.5 1.4 tsi 125 di. 30 bin kullanım sonrası 75.000 baskı balata değiştirdim.(arada 3-4 vites de kaçırma yapmıstı) onun dısında hiçbir sıkıntı yasamadım. 10.000 de rutin bakımları 20.000 de bir de bujileri değiştirdim.cok tatmınlardı stok 3.20 ler stok 150 ps ler yaklaşamıyordu. 2 vitesde cok sarıyordu 3-4 vites 2.5 devirden sonra araba cok canlı . Aracımdan cok memnundum sattım , suan stok 1.5 150 kullanıyorum . Rsa yapmıstı turboyu istanbuldan almıstım totalde 15.000 civarı tutmustu.(2 yıl önce )
Evet sizin sayfayı şimdi gördümMerhaba,
Aratma şeklinizde önemli tabi google bile yazsanız çıkardı.
https://www.golftutkusu.com/topic/18710-golf-7-ihi-140-hybrid-turbo-setup/#post-351584
son olarak orta susturucuyu da değişip yazılım güncellemesi yaptım. yolda 185 bg güç aldık ve ilk 4 vites ateşleme değerlerine göre sıfır kayıp var. değişmeden önce sadece dp'nin hafif sesi oluyordu. şimdi 2500 devir sonrası ses artmaya başlıyor. 6500 devir vites atarak 4. viteste 198 km hızı gördük. A4 A5 320 (177-190hp'ler peşimde
sıfır olarak almak istersenizde maslak turbo kadir besili'den temin edebilirsiniz. instadan cıkar
yakıt 2000 devire kadar normal gibi ama 2500 devirden sonrası bariz artıyor 1.5 kat kadar. yazılımdan sonra zaten pedalın ucuyla gidiyor araç ve direksiyon yazılıma bağlı olarak bi tık sertleşiyor ama verdiği haz süper. stok halinden her viteste 6500 devire kadar çekişin ve ivmenin devam ettiğini düşünün. tabi o ivmelenmeyi stok hale alışık olduğunuz için yaşamadan anlayamazsınız. setup'um son eklenecek şeyi düz boru yapmak ama ben ses sevmiyorum orta susturucuyuda rahatlatmak için taktım. takmadan 170 ile sınırlamıştık ama sıkışma oluyordu. dp'den sonraki ara boruların hepsini 60lık(krom değil) boru yapıp ortayı değişince fark hissedildi. bunun bir üst setup'u is20 (gti 2.0 turbo + methanol kit v.s.)Evet sizin sayfayı şimdi gördüm
taktırdığınız günden bu yana bi sorun çıkarttı mı peki herhangi gibi bi şey olabilir birde yakıt oranınız nasıl oldu artış var mı dediğiniz arabalar peşinizdeyse baya sağlam olmuş arabanız güle güle binin
Alırsam hybrit sıfır olarak almayı düşünüyorum uyarsa
140lık hybird turbo için meth gereksiz olurBende Ekipmanları topluyorum Nisan Ayında hybird turbo Meth kit setup a gecicem stage 1 125 hp DP filtre bobin buji var araçta ama araç 170 den sonra çok kesiliyor 150stage 1 Fr Lara göre çok verimsiz kalıyor araç bu yüzden 140hybird turbo ya geçiyorum araçta intercoller olmadığı için daha fazla güç olmak için meth kit aldım bana en mantıklı setup bu geliyor
Yazılım +140 ıhı stok turbo ile 170-180 bandında güç elde ettik . Gunluk kullandıgım ıcın ekstra motoru yoracak uygulama yapmadım. Dediğim gibi baskı balata dısında( bence değişim zamanıda yakındı yaptıgım modifiyenin katkısının cok oldugunu düşünüyorum) sorun yasamadım . Gercekten işin ehli kişilerde bu işlemler yapılırsa öncesinde de stok binmişseniz arabanıza aşık oluyorsunuz. Dsg olsaydı yaparmıydım bilmiyorum ama manuel bir golf tekrardan alacak olursam ilk yapacagım sey turbo modifiyesi olurdu .Deneyimlerinizi paylaştığınız için sağ olun siz turboyu hybrit şeklinde kullandınız anladığım kadarıyla üstüne birde yazılım atılmış şimdi bindiğiniz arabadan hızlıymış
Ben aracıma günlük biniyorum yarı yarı sakin veya hızlıYazılım +140 ıhı stok turbo ile 170-180 bandında güç elde ettik . Gunluk kullandıgım ıcın ekstra motoru yoracak uygulama yapmadım. Dediğim gibi baskı balata dısında( bence değişim zamanıda yakındı yaptıgım modifiyenin katkısının cok oldugunu düşünüyorum) sorun yasamadım . Gercekten işin ehli kişilerde bu işlemler yapılırsa öncesinde de stok binmişseniz arabanıza aşık oluyorsunuz. Dsg olsaydı yaparmıydım bilmiyorum ama manuel bir golf tekrardan alacak olursam ilk yapacagım sey turbo modifiyesi olurdu .
Bence Gereksiz olmaz Araçta İntercoller Yok stage 1 DP ile gazlandiginda yağ sıcaklığı 115-120 Ler çok rahat gözüküyor benim araçta şuan limiterde olduğu için yüksek gazlamalarda miss fire vuruntu yapıyor bunun önüne gecmek içinde meth kit şart140lık hybird turbo için meth gereksiz olur
şuanki setupta 102 derece üzerine çıkamadım. bence bir kontrol ettirin.Bence Gereksiz olmaz Araçta İntercoller Yok stage 1 DP ile gazlandiginda yağ sıcaklığı 115-120 Ler çok rahat gözüküyor benim araçta şuan limiterde olduğu için yüksek gazlamalarda miss fire vuruntu yapıyor bunun önüne gecmek içinde meth kit şart
hava girişi çok olduğu gibi çıkışı da çok olursa sorun olmazBen aracıma günlük biniyorum yarı yarı sakin veya hızlı
Hybrid turbo işleminden sonra motor yorulur mu