TPMS 2.0 (Tamamlandı)


bu hesap her zaman tutuyor mu?
oyle ise tork anahtari gereksiz degil mi? yani spesifikasyonlar XX tork yerine direk YY aci diye verilse en basitinden tork anahtarinin kalibrasyonu ile ugrasmaya gerek olmaz.
baslangic noktasi nasil belirleniyor? yani tam olarak hangi noktadan itibaren 2 tur cevirmek lazim?
XX nm + YY derece seklinde cok gordum ancak sifirdan direk aci ilk kez gordum.
Her zaman tutuyor mu bilemem ama benimkisinde tam ayarında tuttu. Tork anahtarının tuttuğunuz yeri saat 3 yönünde tam sağda olduğundan itibaren çevirdim ben hissiyatını ise hafif sıkı geçme oluyor ne tutup bırak ne de çok sıkı hafif sıkı oluyor
 

Tekrardan merhaba, sensörlerin lastik içlerine yerleşmesinin ardından. TPMS modülünün Golf 7.5 kasalarda herhangi bir braketi olmadığından en sağlıklı ve düzgün çalışacağı arka tampon demirinin altında bulunan keyless opsiyonunun modülünün takılacağı yere konuldu.

1689503535788.jpeg

Park sensörü tesisatı ile bir olarak öne doğru götürüldükten sonra gerekli kodlamalar sonrasında artık TPMS 2.0 çalışır halde bulunuyor. Hem MFA ekranından hem de multimedya ekranından gözlemleyip yük profilinize göre seçenekleri kulanabiliyorsunuz.

Bu konu da parçaları almamda referans olan @kralmali hocama teşekkür ederim....

1689503744384.jpeg

Profiller :

1689503771762.jpeg



Önemli Bilgi !

TPMS montajı sonrasında vitesin sağında bulunan 3'lü tuş grubunun en başında bulunan SET butonu bu saatten sonra aktif olarak kullanılamıyor. Sebebi ise hafızaya kaydetme butonudur kendisi. TPMS 2.0 olayında da kendisi sürekli basınçları okuyarak hafızaya kaydediyor. Bu sebeple kendinizin kaydedeceği bir durum söz konusu değil. Akşamları ışığının yanmasından başka işlemi kalmamış oluyor :)
 
Valla bu da efsane olmuş. Ufak tefek eklentiler ama aracın kalitesi birkaç gömlek artıyor resmen elinize sağlık.
 
1690263343012.jpeg

MFA ekranından görüntüsü de bu şekilde eklemeyi unutmuşum. Lastikler soğuk olduğunda sol arka lastik basıncı 2.1 bar'a kadar düştü uyarsını veriyor. Benziliğe gidip ölçtüğümde de aynı değeri görüyorum hata payı yok bu güzel bir şey. Isınınca değer geri 2.4 bar’a çıkıyor :)

@metedenadam Teşekkür ederim daha iyileri sizlerin olsun...
 
Son düzenleme:
MFA ekranından görüntüsü de bu şekilde eklemeyi unutmuşum. Lastikler soğuk olduğunda sol arka lastik basıncı 2.1 psi'a kadar düştü uyarsını veriyor. Benziliğe gidip ölçtüğümde de aynı değeri görüyorum hata payı yok bu güzel bir şey. Isınınca değer geri 2.4 psi'a çıkıyor :)
isininca esitse sogukkende esit olmalari lazim, tabii bir lastigi ozellikle sogutmuyorsaniz :)
birde ureticinin belirttigi basinclar soguk lastik basinclaridir.
son olarak psi degil bar.
 
Evet hocam sol arka teker bu sabahta aynısını yaptı anlayamadım. Lastiktede sorun yok sadece sabahları canı bi uyarı yakıp 10 km yol gittikten sonra söndürmek istiyor :) evet bar cinsinden hocam doğru dediniz @Ozan Karsavuran
 

Ekli dosyalar

  • IMG_8664.jpeg
    IMG_8664.jpeg
    75.3 KB · Görüntüleme: 14
Evet hocam sol arka teker bu sabahta aynısını yaptı anlayamadım. Lastiktede sorun yok sadece sabahları canı bi uyarı yakıp 10 km yol gittikten sonra söndürmek istiyor :) evet bar cinsinden hocam doğru dediniz @Ozan Karsavuran
sol onde dusuk sayilir. sicakliklari gostermiyor mu? arac gostermiyorsa bile obd uzerinden gosteriyor olabilir ayni parcalar audide gosteriyor sonucta.
ilginc olan sogukken farkli olup sicakken esitlenmesi, sol taraf dusuk oldugundan daha cok isinip daha fazla artis gosteriyordur belki bilemedim. ya da sol taraf ekstra soguyor park ettiginiz yerden kaynakli mesela.
soguk:
IMG_2516.JPG
sicak:
IMG_2454.JPG
 
Sıcaklık göstermesini söylemedim montaj aşamasında kodlama ile ilgilidir diye düşünüyorum. Hep kapalı otoparka park ediyorum aracımı. Bugün 1-2 bar fazla basacağım sol arka tekere bakalım ne olacak bu sefer Gözlemleyeceğim....

Kör nokta uyarı için gittiğimde sorarım destekliyorsa açarlar eminim ki @Ozan Karsavuran
 

Geri
Üst Alt