Golf 7 ile Opel Astra'nın karşılaştırması


1 sene astra K 150 HP benzinli otomatik kullanıp satıp sonrasında, 1 sene golf 7 1.2 TSİ  Dsg kullanıp tekrar Astra K 1.4 turbo 150 HP otomatik araca geçtim, bu seferki led matriks far lı olanından, şimdi burada herkes bana yüklenebilir ama, sürüş keyfi astra da daha iyi. Kokpite oturunca bile kendinizi D segmenti araçta gibi hissediyorsunuz, Bu hissi Astra J kasada almıyordum ama K kasa gerçekten güzel. Golf 7 sınıfının öncüsü fakat Astra K kötü bir araç değil. 

 

opel son zamanlarında zoraki araba üretir gibi ne bir yenilik var nede bir yaratıcılık vw ile opel logosunu bile yan yana koymam

 
@brt06 led matriks farı sınıfında ilk kullanan araçtı yanılmıyorsam 2016 da, ayrıca acil fren desteği, şerit takip gibi bir çok opsiyon da K kasa nın orta versiyonu ile standart olarak gelmişti, ben uzun zaman boyunca her iki aracı kullandım, bence yanılıyorsunuz.

 
@ali_burkay hocam güzel özellikler ancak aracın ömrüne ve sonraki piyasasına bakacak olursak opel eski opel değil  1992 yılında 0 vectra alıp hala binen tanıdıklarım var benim aklımda hep o sağlamlığı kalmıştır ancak marka algısı vs. olsun opeli kendisi ile kıyaslayacak olursak geriye gitti. ( ayrıca 1.4 tsi dsg 150 hp act kullansanız fikriniz değişebilir kullandığınız araçlara güç olarak denk araç budur )

 
@brt06 hayır yorumlarda genel olarak astra yerden yere vurulmuş ya, o sebepten yazdım, her iki aracı da uzun süre kullandım, son derece tarafsız bakıyorum olaya, j kasayı es  geçiyorum ama K kasa kesinlikle bir çok teknolojik özellikleri yönünden golf 7 den önde, iç trim malzeme kalitesi  yönünden bir golf değil elbetteki ancak, sınıfında da kesinlikle üst sıralarda. 100 km hızdan sonraki rüzgar sesi ve aracın kokpite hızı belli etmeme olayında da kesinlikle golften geride değil hatta viraj performansında önde. Bunun gibi birçok karşılaştırma metni hazırlayıp yazabilirim buraya.

 
@ali_burkay tecrübe etmişsiniz bilgi için teşekkürler ikisi arasında kalan arkadaşlar için faydalı olacaktır.

 
@brt06 hayır yorumlarda genel olarak astra yerden yere vurulmuş ya, o sebepten yazdım, her iki aracı da uzun süre kullandım, son derece tarafsız bakıyorum olaya, j kasayı es  geçiyorum ama K kasa kesinlikle bir çok teknolojik özellikleri yönünden golf 7 den önde, iç trim malzeme kalitesi  yönünden bir golf değil elbetteki ancak, sınıfında da kesinlikle üst sıralarda. 100 km hızdan sonraki rüzgar sesi ve aracın kokpite hızı belli etmeme olayında da kesinlikle golften geride değil hatta viraj performansında önde. Bunun gibi birçok karşılaştırma metni hazırlayıp yazabilirim buraya.
Astra K kasada viraj performansı daha iyi demişsiniz., kullanığınız Astra K kasa kaç modeldi bilmiyorum ama 2016 model sonrası üretilen araçlarda Watts bağlantısı kaldırıldı., yani o çok beğendiğiniz viraj kabiliyeti ilk parti araçlarda watts bağlantısı ile geldi sonrasında kaldırdılar artık yok..

 
Bu kadarıda abartı olmuş gibi ? 

Volvo bu hale gelip golfün böyle kalması garip

IMG_20191212_132553.png

 
Bu kadarıda abartı olmuş gibi ? 

Volvo bu hale gelip golfün böyle kalması garip

Ekli dosyayı görüntüle 25872
aynı durum benim başıma da geldi arkadan corolla çarptı bende tamponda avuç kadar hasar oluşmuştu corollanın önü volvo kadar olmasa da dağılmıştı ancak bu araçların sağlamlığından ziyade hasarı nereden aldığına bağlı yani bir golf gidipte bir peugeota arkadan çarpsa benzer bir görüntü ortaya çıkabilir.

 
@forzaGilles o çok beğendiğim derken neden bunu ima ederek yazdınız anlamadım, farkettiyseniz, hem golf ün o çok beğendiğim yönlerinden bahsettim hemde astra K nın, kullandığım golf 2016 1.2 TSİ dsg iki tane aynı modelden farklı araçlarım oldu sunroof lu ve sunroofsuz, Astra ise 2016 kullandım 1 yıl kadar ve şuan mevcut elimdeki 2017 model. Antalya-Denizli Korkuteli rampalarını inişlerini virajları vs bilen bilir her iki aracı da ayrı ayrı 30’ar bin km kadar kullandım, yaklaşık her hafta sonu il dışı gezileri yaptım, bu sürüşlerden edindiğim bilgilere göre yorumladım. Ayrıxa Ankara da özel bir pistte almış olduğum ileri sürüş teknikleri sertifikam mevcut. Bana iki aracında vermiş olduğu his bu yönde idi, şunu da ekleyeyim, golflerim de de 17 inç Orjinal jantlarım vardı.

 
@forzaGilles o çok beğendiğim derken neden bunu ima ederek yazdınız anlamadım, farkettiyseniz, hem golf ün o çok beğendiğim yönlerinden bahsettim hemde astra K nın, kullandığım golf 2016 1.2 TSİ dsg iki tane aynı modelden farklı araçlarım oldu sunroof lu ve sunroofsuz, Astra ise 2016 kullandım 1 yıl kadar ve şuan mevcut elimdeki 2017 model. Antalya-Denizli Korkuteli rampalarını inişlerini virajları vs bilen bilir her iki aracı da ayrı ayrı 30’ar bin km kadar kullandım, yaklaşık her hafta sonu il dışı gezileri yaptım, bu sürüşlerden edindiğim bilgilere göre yorumladım. Ayrıxa Ankara da özel bir pistte almış olduğum ileri sürüş teknikleri sertifikam mevcut. Bana iki aracında vermiş olduğu his bu yönde idi, şunu da ekleyeyim, golflerim de de 17 inç Orjinal jantlarım vardı.
Saygıdeğer adaşım bişey ima ederek yazmadım alınganlık yapmışsınız.. sadece astra da artık yol tutuşu iyi olmasını sağlayan watts bağlantısı olmadığından bahsettim..

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@ali_burkay 1.4 tsi kullandınız mı hiç hocam? 1.2 Tsi ve 1.6 tdi torsiyon ve daha yumuşak süspansiyonlu. Evde 1.0 ve 1.4 golf var, 1.4 belirgin iyi yol tutuyor ve sert karakterde bir araç. 1.4’de yoldaki çıkıntının üzerinden geçerken şeklini bile çizebilirsiniz, 1.0 ise yumuşak ve hiçbir his vermeyen bir araç. 
 

sizin karşılaştırdığınız elma ile armut. 1.4 benzinli güçlü versiyon ile 1.4 muadili aracı karşılaştırın. 

 
@Kaaan95.ky aynen motor ve süspansiyon işin içine girince algı değişir golfün farkı anlaşılır

 

@Kaaan95.ky hayır golf 7, 1.4 kullanmadım, golf 6 kullanmıştım, yani mesele bu değil, mesele astra nın acımasızca yerin dibine sokulması, astra K nın bunu haketmediğini düşünüyorum, ayrıca golf 7 den iyi özelliklerinin de olduğunu belirttim, gerçi burası golf 7 forumu hiç astra K kullanmamış birisi bile gelip yorum yazabilir, ister istemez taraflı yorum yapabilir buda  normaldir. 

 

Geri
Üst Alt