Aydelen özel servisle görüştünüz mü? Sanki aparatı aldılardı diye hatırımda kalmış.
İndirim çok önemli değil. Burada dikkate alınması gereken asıl konu özel servis 12 derken yetkili servisin 8.500 demesi. Uçurum var. Ve rakamlar doğru. Bizzat kendim görüştüm bugün bahsettiğim servislerle@Alibey
Yanlışlık var hocam
Yetkili servisin
8500 den %15 daha inerek 7300 liraya
Triger fiyatı vermesi imkansız
Devirdaim + devirdaim isciligi hariç fiyattır diye tahmin ediyorum.
4500 devirdaim
+1000 işcilik
Daha eklenmesi gerekir
13.000 e gelir
Ayrıca yetkili servisten önce parça sonra işçilik fiyatını ayrı ayrı öğrendim.İndirim çok önemli değil. Burada dikkate alınması gereken asıl konu özel servis 12 derken yetkili servisin 8.500 demesi. Uçurum var. Ve rakamlar doğru. Bizzat kendim görüştüm bugün bahsettiğim servislerle
Özel servislerle görüştüm. Birine ulaşamadım. Diğeri de triger set ve işçilik dahil 12.000 tl fiyat verdi. Ankara’da yetkili servis işçilik ve triger seti dahil 8.500 TL fiyat verdiler. Ayrıca Yetkili servis’te %15 bir indirim de yapılacak aracıma. Araç Yaşından dolayı. Buraya İndirimsiz rakamı yazmama rağmen sağlam bir fark var. Yetkili servisin yolunu tutacağım gibi.
Umarım yetkili servis tahmin ettiğimi yapmıyordur.Özel servislerle görüştüm. Birine ulaşamadım. Diğeri de triger set ve işçilik dahil 12.000 tl fiyat verdi. Ankara’da yetkili servis işçilik ve triger seti dahil 8.500 TL fiyat verdiler. Ayrıca Yetkili servis’te %15 bir indirim de yapılacak aracıma. Araç Yaşından dolayı. Buraya İndirimsiz rakamı yazmama rağmen sağlam bir fark var. Yetkili servisin yolunu tutacağım gibi.
Triger kayışı değişirken devirdaim pompasınıda değiştirmenizi öneririm. Pompa kitlenirse kayış kopar motoru yaptırmak zorunda kalırsınız. Benim araçta pompa kitlenmek üzereydi.Ayrıca yetkili servisten önce parça sonra işçilik fiyatını ayrı ayrı öğrendim.
Parçalar 4.182 TL ( triger kayışı, gergi rulmanı/bilyası ve avare bilyası)
İşçilik 4.500 TL
Teşekkür ederim Uyarınız için. Yaklaşık 1.500 km önce devirdaim’i değiştirmiştim. Ufak ufak kaçırmaya başlamıştı. Biraz pahalıydı devirdaim ama mecbur tabi değiştirdim.Triger kayışı değişirken devirdaim pompasınıda değiştirmenizi öneririm. Pompa kitlenirse kayış kopar motoru yaptırmak zorunda kalırsınız. Benim araçta pompa kitlenmek üzereydi.
Her defasında da elektronik beyinin de değişmesi saçmaymış, belki de uzun süre bozulmayacak. Ayrı tutulup tasarlansaymış keşke.Teşekkür ederim Uyarınız için. Yaklaşık 1.500 km önce devirdaim’i değiştirmiştim. Ufak ufak kaçırmaya başlamıştı. Biraz pahalıydı devirdaim ama mecbur tabi değiştirdim.
Bu arada 1.5 TSI motorlarda devirdaim pompası,termostat ve elektronik beyin komple set halinde tek bir parça halinde. Dolayısıyla parça’nın kendisi oldukça pahalıydı. Sadece VW Orjinal parça olarak var şimdilik piyasada. Farklı markalarda malesef yok henüz. Ama zamanla üretilir tabi. Parça’yı 1 ay önce satın aldım. Küçük bir de kayışı var devirdaim’in. Kayışla birlikte 8.800 TL ödedim yetkili servis’e. Bu da Genel bilgi olsun
Rica ederim. Tam olarak 4 yıl km olarak da 102.000 km dayandı devirdaim. İyi iş çıkardı diyebiliriz.Her defasında da elektronik beyinin de değişmesi saçmaymış, belki de uzun süre bozulmayacak. Ayrı tutulup tasarlansaymış keşke.
Bilgi için teşekkürler.
Hocam bu arada sizin aracın 1.5 Tsi motor kodu neydi? DAD, DPC vs.Rica ederim. Tam olarak 4 yıl km olarak da 102.000 km dayandı devirdaim. İyi iş çıkardı diyebiliriz.
Artık bu 1.5Tsi larda yakıt(benzin) filtresi değişim olayı yok diye biliyorum. Uzun süre dayanan farklı bir filtre mi oluyor?