GTD1449VZ turbo hk.


Ankara bayisine sordum cevap bile vermediler, turboyu bulursam arayıp sorucam. Dizel torku olunca bir de 385 acayip hissettiriyordur eminim.
EMC kürşad'la görüş bence. benim arabayı o yazmıştı.-

 

küçük jantın dezavantajı araba 3.viteste bile pati çekiyor. :cool::D ama hafiflik öyle güzel ki; araba sanki 106 gti gaza dokunur dokunmaz hemen öne atlıyor. bir de 5000 rpm devir çevirmesi ayrı keyif, sanki benzinli. bence düşünme al 1449'u bir de DP al, adanada kendisi üreten biri vardı, ben ondan almıştım.
 
küçük jantın dezavantajı araba 3.viteste bile pati çekiyor. :cool::D ama hafiflik öyle güzel ki; araba sanki 106 gti gaza dokunur dokunmaz hemen öne atlıyor. bir de 5000 rpm devir çevirmesi ayrı keyif, sanki benzinli. bence düşünme al 1449'u bir de DP al, adanada kendisi üreten biri vardı, ben ondan almıştım.
Kesinlikle katılıyorum, hafif olması çok farkediyor. Şimdi Cadizler var üstünde dekor olarak harika ama yürüyünce ağır geliyor. OZler hem dekor hem yürüyüş için harika, performansa bu kadar mı etki eder dediğim şeylerden biri, tamirden çıkar çıkmaz geri takıcam.. Benim taban falan geniş lastikte 235/35/19 ASR kapalı bitik lastikle tam gaz kalkınca bile maksimum 1-2sn sarıp toparlıyor, bazen sarmıyor bile :D. 320i lerle kalkıyorum denk gelince tork hafiflik falan olunca 80-90'a kadar arkamda kalıyorlar ama sonrası sıkıntı tabi. 1449 şart ama DP bilemiyorum ya.
 
benim 1.6 tdi leon aracımda dp ve 1449 takılı. yapılalı 2 seneye yaklaşıyor. km olarak 15bin km civarı oldu. çok memnunum şehir içi de şehir dışı da yakıt düştü.

aynı sizin gibi stage 1 vardı aracımda 40 binden 117 bin e kadar o şekilde kullandım. sonrasında dpf doldu. dpf iptali mi yapsam yıkatsam mı filan derken bir çılgınlık yapıp o dönemde. triger set, devirdaim, turbo yazılım vs hepsini aradan çıkardım. iyi ki yaptırmışım diyorum.

ancak değişiklik düşünüyorsanız bu işlere girmek boşa masraf olacaktır
 
Bugun 1449 montajimizi yaptik. Yag ve yag filtremizi degistirdik. Dpf egr uzerindeyken stage 3 yazilimimizi yaptik. İslemler toplam 10 saat surdu. 2.0 bar peak, 1.9 bar cont. aracimiz yuruyor. Merak edene sureleri de paylasabilirim ilerleyen donemde.

Montaj bekleyen 2 tane 1.6tdi aracimiz daha var. Yakinda onlar da gelecek 🤗
 

Ekli dosyalar

  • IMG_2180.jpeg
    IMG_2180.jpeg
    138.9 KB · Görüntüleme: 46
Bugun 1449 montajimizi yaptik. Yag ve yag filtremizi degistirdik. Dpf egr uzerindeyken stage 3 yazilimimizi yaptik. İslemler toplam 10 saat surdu. 2.0 bar peak, 1.9 bar cont. aracimiz yuruyor. Merak edene sureleri de paylasabilirim ilerleyen donemde.

Montaj bekleyen 2 tane 1.6tdi aracimiz daha var. Yakinda onlar da gelecek 🤗
2.0 barda yürürse motora zararı oluyor mu? Ya da normal basıncın üstünde yürürse bir sıkıntı çıkar mı? DPF ve EGR daha çabuk ısınıyor herhalde alınan güçte çok bir değişiklik oluyor mu?
 
benim 1.6 tdi leon aracımda dp ve 1449 takılı. yapılalı 2 seneye yaklaşıyor. km olarak 15bin km civarı oldu. çok memnunum şehir içi de şehir dışı da yakıt düştü.

aynı sizin gibi stage 1 vardı aracımda 40 binden 117 bin e kadar o şekilde kullandım. sonrasında dpf doldu. dpf iptali mi yapsam yıkatsam mı filan derken bir çılgınlık yapıp o dönemde. triger set, devirdaim, turbo yazılım vs hepsini aradan çıkardım. iyi ki yaptırmışım diyorum.

ancak değişiklik düşünüyorsanız bu işlere girmek boşa masraf olacaktır
1449 net de DP DPF iptali falan çok yanaşamıyorum, eğer çok etkilerse evet ama egzoz konusunda stok gezmek istiyorum hem şu duman işi hem de emisyon açısından. Duman olunca arabanın değeri olduğu gibi düşüyor gözümde. 250 hp hard dumanlı olmak yerine stok gezmeyi tercih ederim.
 
2.0 barda yürürse motora zararı oluyor mu? Ya da normal basıncın üstünde yürürse bir sıkıntı çıkar mı? DPF ve EGR daha çabuk ısınıyor herhalde alınan güçte çok bir değişiklik oluyor mu?
Dpf tikali olursa, turbo istedigi havayi gecirtemezse, basinci geri tepip de egzoz tarafindaki palleri kirabilir. Ama motora zarar verecek kadar ileri gidemez, 1.6 tdi motorlar sandiginizdan daha dayanikli.
 
2.0 barda yürürse motora zararı oluyor mu? Ya da normal basıncın üstünde yürürse bir sıkıntı çıkar mı? DPF ve EGR daha çabuk ısınıyor herhalde alınan güçte çok bir değişiklik oluyor mu?
benim basınç 2.1 bar..
 
1449 net de DP DPF iptali falan çok yanaşamıyorum, eğer çok etkilerse evet ama egzoz konusunda stok gezmek istiyorum hem şu duman işi hem de emisyon açısından. Duman olunca arabanın değeri olduğu gibi düşüyor gözümde. 250 hp hard dumanlı olmak yerine stok gezmeyi tercih ederim.
benim araç dumansız. ama egzoz gazı baya bir pis kokuyor. birini öldürmek için o dumanı 30 sn solutmanız yeterli :D bu arada araç muayeneden kalmıyor. tüv değerleri çok yüksek olduğundan egzoz ölçümünden sıkıntısız geçiyor.
 
benim araç dumansız. ama egzoz gazı baya bir pis kokuyor. birini öldürmek için o dumanı 30 sn solutmanız yeterli :D bu arada araç muayeneden kalmıyor. tüv değerleri çok yüksek olduğundan egzoz ölçümünden sıkıntısız geçiyor.
O pis kokuyu yapan da DPF'de toplanması gereken NOx gazı. Azot yanarken oksijenle birleşiyor ve NO1 NO2 NO3 diye gidiyor bu da NOx oluyor.Solunduğu zaman aside dönüşüyor bu gaz,oldukça zararlı. Hem acayip zararlı hem de geçerken iğrenmesinler diye DPF üstünde durur herhalde. Duman da kör ediyor hiçbir şey gözükmüyor kimse gelemiyor yanına, her türlü önde bitiriyorsun öyle olunca :D.
 
Bugun 1449 montajimizi yaptik. Yag ve yag filtremizi degistirdik. Dpf egr uzerindeyken stage 3 yazilimimizi yaptik. İslemler toplam 10 saat surdu. 2.0 bar peak, 1.9 bar cont. aracimiz yuruyor. Merak edene sureleri de paylasabilirim ilerleyen donemde.

Montaj bekleyen 2 tane 1.6tdi aracimiz daha var. Yakinda onlar da gelecek 🤗
hocam birazda maliyetlerden bahsedebilir misiniz yazılım falan nerede yapıldı bende yaptırmak istiyorum aracım 80 binde yaparsam eğer triger , baskı balata , volan şanzıman yağıdır vs onları da değiştirmem gerekiyor daha sağlıklı olsun diye hem de ömrünü tamamlamış parçaların değişmesi açısından , ufak bir hesapla 70-80k civarına patlayacağını düşünüyorum sizde biraz bahsederseniz çok iyi olur
 

hocam birazda maliyetlerden bahsedebilir misiniz yazılım falan nerede yapıldı bende yaptırmak istiyorum aracım 80 binde yaparsam eğer triger , baskı balata , volan şanzıman yağıdır vs onları da değiştirmem gerekiyor daha sağlıklı olsun diye hem de ömrünü tamamlamış parçaların değişmesi açısından , ufak bir hesapla 70-80k civarına patlayacağını düşünüyorum sizde biraz bahsederseniz çok iyi olur
Turbo montaj, bakim, yazilimlari ayni sektorde esnaf oldugum icin kendi araclarima dost fiyatina yaptiriyorum. Sizin araclarinizi da burada yaptirtabilirim daha uygun fiyata.

Ecunation, dr.ecu, infinite, rsa hepsine is pasliyoruz.

Turbo, sok, tak, bakim, yazilim kabaca 50 civarlarina yaptiririm size anahtar teslim.
 

Geri
Üst Alt