Evet hocam sıkılık konusunda haklısınız, çok net sıkılaştı araç. Kafayı kırıp torsiyon burçlarına da el atılsa nasıl olur acaba
Az önce Primacy 4 lastikler ile test sürüşüne çıktım. Gözlemlediğim kadarıyla yol sesinde ciddi bir azalma var. Şeritleri ayıran beyaz çizgilere karşı da yumuşamış araç. Eski lastik ile şerit çizgilerini çok net hissediyorken şu an belli belirsiz geçiyor üzerinden.
Ama asıl sorunum olan kasisler pata küte devam ediyor. Aslında biliyordum lastik değişimi ile düzelmeyeceğini ama uzun zamandır yakın arkadaşlarım da lastikleri değiştir düzelir diye baskı yapıyordu. Önceliği salıncak burçlarına verdim daha düşük maliyetli diye. Şu an 15.000 TL'yi çöpe atmış gibi hissediyorum açıkçası, eski lastiklerim 2020 olmasına rağmen baya iyi durumdaydı çünkü.
Sertlik sonradan oldu hocam. Aracı aldığım zaman kesinlikle böyle pat küt vurmuyordu kasislerde. Golf'ün normalde bu kadar sert bir araç olduğunu da düşünmüyorum. Öyle olsaydı kimse bu araçlara 18" jant takmaya cesaret edemezdi, herkes 15" jant peşinde koşardı.
Araç zaten sürekli sert değil. Birkaç gün park halinde kaldığında yumuşuyor, belirli bir süre çok konforlu hale geliyor. Sonra yine sertleşiyor çok garip bir şekilde. Yazarken bana bile inandırıcı gelmiyor ama durum gerçekten bu. Yumuşamış halini görünce aslında olması gerekenin o olduğunu anlıyorum.
Amortisörlerde gözle görünür hiçbir sorun yok. Kaldı ki amortisörlerde sorun olsa arabanın yaylanması, konforunun da artması gerekiyor. Yaylarda da gözle görünür bir şey yok, aracın yerden yüksekliği de gayet normal görünüyor. Ne yapacağımı bilmiyorum açıkçası.