1.4 TSI STAGE 1 ÖNERİ


haktanlau

Üye
Katılım
1 Ara 2023
Mesajlar
187
Tepkime puanı
25
Konum
Tokat
İsim
Haktan Duğan
Araç
Golf 7
GOLF 7 122'lik ARACIMA STAGE 1 YAZILIM YAPTIRACAĞIM YAKIT TASARUFU YAPTIĞI DOĞRU MU YAPTIRMAK GEREKLİ Mİ ÖNERİLERİNİZE AÇIĞIM
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Yoktan var edilmez, güç varsa yakıtta vardır.

Ben bu yazılım şirketlerinin ekonomi vaadlerini cidden hiç anlamıyorum. Herhangi bir mekanik müdahalede bulunmadan, sadece yazılımdan yakıt veya basınç açarak nasıl ekonomi sağlanabilir.

O yüzden önerdiğim tek marka RSA, yaptıkları işin farkında ve gereksiz bir vaad vermiyor, eğrisiyle doğrusuyla anlatarak iş yapıyorlar.

Birde zaten sakin kullanımda aracın belki 30 40hp sini kullanıyorsun, yani stokta neysen stage1 de de aynı yakıtı yakacaksın gaza çok az bastığında , ekstra bir tasarruf sağlamayacak, dip gaz yaptığın zaman ise sana ekstra güç ve ekstra yakıt olarak yansıyacak.
 
Yoktan var edilmez, güç varsa yakıtta vardır.

Ben bu yazılım şirketlerinin ekonomi vaadlerini cidden hiç anlamıyorum. Herhangi bir mekanik müdahalede bulunmadan, sadece yazılımdan yakıt veya basınç açarak nasıl ekonomi sağlanabilir.

O yüzden önerdiğim tek marka RSA, yaptıkları işin farkında ve gereksiz bir vaad vermiyor, eğrisiyle doğrusuyla anlatarak iş yapıyorlar.

Birde zaten sakin kullanımda aracın belki 30 40hp sini kullanıyorsun, yani stokta neysen stage1 de de aynı yakıtı yakacaksın gaza çok az bastığında , ekstra bir tasarruf sağlamayacak, dip gaz yaptığın zaman ise sana ekstra güç ve ekstra yakıt olarak yansıyacak.
Yani uzun yolda araç dolu 4 kişi ile 100 km sabit hızla stock ve stage 1 yazılımlı aracın bir farkı olmaz mı diyorsunuz
 
Az yakmak aynı zamanda az emisyon demektir, yani bu durumda yazılımsal daha iyi bir konfigrasyon olsa fabrika daha az yakacak şekilde aynı zamanda daha güçlü şekilde lans ederdi. Bu fabrikanında işine gelirdi, hem emisyon düşük, hem az yakıyor PR ı hemde güçlü araç pazarlaması..

Fabrika en optimum dengede bırakıyor, ama sen dersenki daha güçlü yürüsün o zaman yazılım mantıklı işte, çünkü yakıt beklentin yok senin beklentin güç.
 
Yani uzun yolda araç dolu 4 kişi ile 100 km sabit hızla stock ve stage 1 yazılımlı aracın bir farkı olmaz mı diyorsunuz
Ben yaklaşık 2 sene stage1 RSA dan yazılımlı 1.6tdi kullandım, basarsanız elbet daha fazla yakacak, tüm gücünü kullanmazsanız stok taki ile aynı veya çok yakın yakacak.
 
Az yakmak aynı zamanda az emisyon demektir, yani bu durumda yazılımsal daha iyi bir konfigrasyon olsa fabrika daha az yakacak şekilde aynı zamanda daha güçlü şekilde lans ederdi. Bu fabrikanında işine gelirdi, hem emisyon düşük, hem az yakıyor PR ı hemde güçlü araç pazarlaması..

Fabrika en optimum dengede bırakıyor, ama sen dersenki daha güçlü yürüsün o zaman yazılım mantıklı işte, çünkü yakıt beklentin yok senin beklentin güç.
Bence benim anlattığım durumda araç rampada 200 torkla zorlanacağı yerde yazılımlı 270 torkla daha kolay tırmanacağı için daha az yakar gibi geliyor
 
Ben yaklaşık 2 sene stage1 RSA dan yazılımlı 1.6tdi kullandım, basarsanız elbet daha fazla yakacak, tüm gücünü kullanmazsanız stok taki ile aynı veya çok yakın yakacak.
RSA Stage 1 yazılımı 8-10 bin lira istiyorlar
 
Yoktan var edilmez, güç varsa yakıtta vardır.

Ben bu yazılım şirketlerinin ekonomi vaadlerini cidden hiç anlamıyorum. Herhangi bir mekanik müdahalede bulunmadan, sadece yazılımdan yakıt veya basınç açarak nasıl ekonomi sağlanabilir.

O yüzden önerdiğim tek marka RSA, yaptıkları işin farkında ve gereksiz bir vaad vermiyor, eğrisiyle doğrusuyla anlatarak iş yapıyorlar.

Birde zaten sakin kullanımda aracın belki 30 40hp sini kullanıyorsun, yani stokta neysen stage1 de de aynı yakıtı yakacaksın gaza çok az bastığında , ekstra bir tasarruf sağlamayacak, dip gaz yaptığın zaman ise sana ekstra güç ve ekstra yakıt olarak yansıyacak.
Ankara'da RSA dışında bir yer var mı sağlam? Benim aracı RSA kabul etmiyor da :D Egzoz motordan ucuna kadar susturucular dahil olmak üzere bomboş olduğundan dolayı :D
 
Ankara'da RSA dışında bir yer var mı sağlam? Benim aracı RSA kabul etmiyor da :D Egzoz motordan ucuna kadar susturucular dahil olmak üzere bomboş olduğundan dolayı :D
Remaps'de Ümit Bey ile görüşmenizi tavsiye ederim
 
Ankara'da RSA dışında bir yer var mı sağlam? Benim aracı RSA kabul etmiyor da :D Egzoz motordan ucuna kadar susturucular dahil olmak üzere bomboş olduğundan dolayı :D
2cr ile de konuşmuştum ben yaptırırken fakat tecrübe etmedim bir şey demek istemiyorum.
 
Ankara'da RSA dışında bir yer var mı sağlam? Benim aracı RSA kabul etmiyor da :D Egzoz motordan ucuna kadar susturucular dahil olmak üzere bomboş olduğundan dolayı :D
Tokattayım burda DR.ECU var sadece
 
Bence benim anlattığım durumda araç rampada 200 torkla zorlanacağı yerde yazılımlı 270 torkla daha kolay tırmanacağı için daha az yakar gibi geliyor
Tork eğrisi önemli olan, 270 tork var tamam ama hangi devirde, stok ve tune halini dyno da karşılaştırmanız gerekir o halde.
 


Geri
Üst Alt