sakin kullanımda yakıt tasarufu yapar mıBen arabamdan performans istiyorsam oda benden birşey isteyecektir
Yani uzun yolda araç dolu 4 kişi ile 100 km sabit hızla stock ve stage 1 yazılımlı aracın bir farkı olmaz mı diyorsunuzYoktan var edilmez, güç varsa yakıtta vardır.
Ben bu yazılım şirketlerinin ekonomi vaadlerini cidden hiç anlamıyorum. Herhangi bir mekanik müdahalede bulunmadan, sadece yazılımdan yakıt veya basınç açarak nasıl ekonomi sağlanabilir.
O yüzden önerdiğim tek marka RSA, yaptıkları işin farkında ve gereksiz bir vaad vermiyor, eğrisiyle doğrusuyla anlatarak iş yapıyorlar.
Birde zaten sakin kullanımda aracın belki 30 40hp sini kullanıyorsun, yani stokta neysen stage1 de de aynı yakıtı yakacaksın gaza çok az bastığında , ekstra bir tasarruf sağlamayacak, dip gaz yaptığın zaman ise sana ekstra güç ve ekstra yakıt olarak yansıyacak.
Ben yaklaşık 2 sene stage1 RSA dan yazılımlı 1.6tdi kullandım, basarsanız elbet daha fazla yakacak, tüm gücünü kullanmazsanız stok taki ile aynı veya çok yakın yakacak.Yani uzun yolda araç dolu 4 kişi ile 100 km sabit hızla stock ve stage 1 yazılımlı aracın bir farkı olmaz mı diyorsunuz
Bence benim anlattığım durumda araç rampada 200 torkla zorlanacağı yerde yazılımlı 270 torkla daha kolay tırmanacağı için daha az yakar gibi geliyorAz yakmak aynı zamanda az emisyon demektir, yani bu durumda yazılımsal daha iyi bir konfigrasyon olsa fabrika daha az yakacak şekilde aynı zamanda daha güçlü şekilde lans ederdi. Bu fabrikanında işine gelirdi, hem emisyon düşük, hem az yakıyor PR ı hemde güçlü araç pazarlaması..
Fabrika en optimum dengede bırakıyor, ama sen dersenki daha güçlü yürüsün o zaman yazılım mantıklı işte, çünkü yakıt beklentin yok senin beklentin güç.
RSA Stage 1 yazılımı 8-10 bin lira istiyorlarBen yaklaşık 2 sene stage1 RSA dan yazılımlı 1.6tdi kullandım, basarsanız elbet daha fazla yakacak, tüm gücünü kullanmazsanız stok taki ile aynı veya çok yakın yakacak.
Ankara'da RSA dışında bir yer var mı sağlam? Benim aracı RSA kabul etmiyor da Egzoz motordan ucuna kadar susturucular dahil olmak üzere bomboş olduğundan dolayıYoktan var edilmez, güç varsa yakıtta vardır.
Ben bu yazılım şirketlerinin ekonomi vaadlerini cidden hiç anlamıyorum. Herhangi bir mekanik müdahalede bulunmadan, sadece yazılımdan yakıt veya basınç açarak nasıl ekonomi sağlanabilir.
O yüzden önerdiğim tek marka RSA, yaptıkları işin farkında ve gereksiz bir vaad vermiyor, eğrisiyle doğrusuyla anlatarak iş yapıyorlar.
Birde zaten sakin kullanımda aracın belki 30 40hp sini kullanıyorsun, yani stokta neysen stage1 de de aynı yakıtı yakacaksın gaza çok az bastığında , ekstra bir tasarruf sağlamayacak, dip gaz yaptığın zaman ise sana ekstra güç ve ekstra yakıt olarak yansıyacak.
Remaps'de Ümit Bey ile görüşmenizi tavsiye ederimAnkara'da RSA dışında bir yer var mı sağlam? Benim aracı RSA kabul etmiyor da Egzoz motordan ucuna kadar susturucular dahil olmak üzere bomboş olduğundan dolayı
2cr ile de konuşmuştum ben yaptırırken fakat tecrübe etmedim bir şey demek istemiyorum.Ankara'da RSA dışında bir yer var mı sağlam? Benim aracı RSA kabul etmiyor da Egzoz motordan ucuna kadar susturucular dahil olmak üzere bomboş olduğundan dolayı
Tokattayım burda DR.ECU var sadeceAnkara'da RSA dışında bir yer var mı sağlam? Benim aracı RSA kabul etmiyor da Egzoz motordan ucuna kadar susturucular dahil olmak üzere bomboş olduğundan dolayı
Tork eğrisi önemli olan, 270 tork var tamam ama hangi devirde, stok ve tune halini dyno da karşılaştırmanız gerekir o halde.Bence benim anlattığım durumda araç rampada 200 torkla zorlanacağı yerde yazılımlı 270 torkla daha kolay tırmanacağı için daha az yakar gibi geliyor
Onlarda yazılım için 8-10 bin arası fiyat vermişti2cr ile de konuşmuştum ben yaptırırken fakat tecrübe etmedim bir şey demek istemiyorum.