Yeni Golf 1.5 eTSI 150 PS R-Line DSG teslim aldım


Hayırlı olsun hocam güzel araç
 

Herkese merhabalar. Aracı alalı bugün 1 hafta oldu. 1,5 sene kullanıp satmış olduğum 2022 golf r-line ile kıyaslayarak artı ve eksilerini kendi kişisel fikirlerimle aktarmak isterim.

Öncelikle aracın ön tarafı bence arkasından daha güzel. Tampon yapısı, piyano siyahlar ve acc radarı ile çok şık görünüyor. IQ light farların iç kısmı black style paket ile birlikte simsiyah ve çok agresif duruyor. Önceki aracımda da IQ light farlar kayar sinyaller ile birlikte mükemmel çalışıyordu, bunda da durum aynı. Işıklı ön logo, akşam üstü ve geceleri muazzam duruyor ve istisnasız herkesin araca bakmasını sağlıyor. Aracı aldığımdan beri tepkiler gerçekten çok iyi.

Siyah ayna kapaklarını diğer aracımda çok istemiştim, yaptıramamıştım. Bu aracımda orijinal nasip oldu, çok güzel görünüyorlar. R logosu çamurlukta bıçak şeklindeydi bu araçta kapıya alınmış, farklı ve güzel duruyor. 18 inç York jantlar canlıda fotoğraftakilerden daha iyi duruyor. Jantlardaki boşluklar biraz az. Jant içinin temizlenmesi için el zor girecektir. Önceki aracımda 18 inç Bergamo jantlar bence tasarım olarak daha iyiydi. 19 inç gibi bir havası vardı.

Kapılar öncekine göre bariz daha tok kapanıyor. Özellikle bagaj kapağının kapanması öncekinde çok kötüydü, avm'lerdeki güvenlikler kapatınca içeriden gümleme sesi geliyordu. Bunda kesinlikle bu durumu çözmüşler.

Arkada black style ile gelen Golf yazısı siyah renk, bu çok güzel fakat eTSI yazısını gri bırakmışlar :( Bunun da kesinlikle siyah olması gerekiyordu. Sökme gibi bir düşüncem yok. Arka difüzör tasarımı bir değişik, piyano siyah renginde güzel duruyor fakat öncekinde egzoz görünümlü kromlar harika görünüyordu. Bunda da kromlu bir tasarım güzel olabilirdi. IQ light stopların tasarımı, duruşu, animasyonları tek kelime ile muazzam. Araç ayarlarında 3 farklı stop animasyonu mevcut. Açılış ve kapanışta arkadan tam bir görsel şölen.

Aracın kullanışı, görüş açıları, izolasyonu, bağımsız süspansiyonun konforu kusursuz. Yolda yağ gibi kusursuz ilerliyor. Kasislerden ve bozuk yollardan pıtır pıtır geçiyor.

Koltuklar zaten güzel ve konforluydu, bunda kenarlarına gayet şık mavi şeritler koymuşlar, arkalarda yok. Tiguan r-line'da mevcut oysa ki. Orta vites konsolu önceki aracımda gri plastikti bunda piyano siyah. Çizilmeye çok açık fakat şık görünüyor. Soğutmalı hızlı şarj var, telefonu bir kaç kez alıp koyunca kafasına göre şarj başlatıyor. Orta ekran tek kelime ile evrim geçirmiş. Boyutu ideal. Navigasyonlu büyük ekran olsaydı tabi çok daha iyi olurdu. Kablosuz CarPlay büyük rahatlıkmış onu anladım. Ekranın renkleri, kullanışlılığı, piksel yoğunluğu, kalitesi bir iPad'den farksız bence. Sürücü ekranı audi'ler gibi siyah ağırlıklı tercih edilmiş. Öncekinde seçilen ambiyans rengi ekrandaki temanın neredeyse her yerini kaplıyordu. Bunda seçilen renk yalnızca devir ve km saatinin etrafında bir çizgi şeklinde, fena durmuyor. Ses siteminde bass'larda bariz bir iyileştirme var. Öncekin aracımda sesi açınca bass'larda bozulma oluyordu. Bunda sorunu çözmüşler. İçeride karbon görünümlü trimlere bir doku eklemişler. Güzel görünüyor. Araçta en beğenmediğim nokta direksiyon tuşlarının piyano siyah olmaması. Yurt dışında tuşlu olup gri plastik yerine piyano siyah olanlar var. Önceki r-line'da airbag'in şekli ve piyano siyah dokunmatik tuşlar çok havalıydı. Bunda bence çok sönük kalmış.

ACC ve şerit takip güzel çalışıyor. Şeritleri tam ortalayarak hafif virajları kendisi dönüyor. Arada direksiyona sadece dokunmanızı istiyor. Koltuk ısıtma her ikisinde de iyiydi. Direksiyon ısıtma 3. kademede her ikisinde de bence kötü. Cupra leon'da 3. kademe neredeyse el sürülmeyecek şekilde oluyor. Bu bence cupra'daki gibi olmalıydı.

Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Kullandıkça daha da deneyimleme fırsatı bulacağım. Sorularınız olursa elimden geldiğince cevaplamaya çalışırım. Güzel dilekleriniz için tekrar çok teşekkür ediyorum.
 
Son düzenleme:
Herkese merhabalar. Aracı alalı bugün 1 hafta oldu. 1,5 sene kullanıp satmış olduğum 2022 golf r-line ile kıyaslayarak artı ve eksilerini kendi kişisel fikirlerimle aktarmak isterim.

Öncelikle aracın ön tarafı bence arkasından daha güzel. Tampon yapısı, piyano siyahlar ve acc radarı ile çok şık görünüyor. IQ light farların iç kısmı black style paket ile birlikte simsiyah ve çok agresif duruyor. Önceki aracımda da IQ light farlar kayar sinyaller ile birlikte mükemmel çalışıyordu, bunda da durum aynı. Işıklı ön logo, akşam üstü ve geceleri muazzam duruyor ve istisnasız herkesin araca bakmasını sağlıyor. Aracı aldığımdan beri tepkiler gerçekten çok iyi.

Siyah ayna kapaklarını diğer aracımda çok istemiştim, yaptıramamıştım. Bu aracımda orijinal nasip oldu, çok güzel görünüyorlar. R logosu çamurlukta bıçak şeklindeydi bu araçta kapıya alınmış, farklı ve güzel duruyor. 18 inç York jantlar canlıda fotoğraftakilerden daha iyi duruyor. Jantlardaki boşluklar biraz az. Jant içinin temizlenmesi için el zor girecektir. Önceki aracımdaki 18 inç Bergamo jantlar bence tasarım olarak daha iyiydi. 19 inç gibi bir havası vardı.

Kapılar öncekine göre bariz daha tok kapanıyor. Özellikle bagaj kapağının kapanması öncekinde çok kötüydü, avm'lerdeki güvenlikler kapatınca içeriden gümleme sesi geliyordu. Bunda kesinlikle bu durumu çözmüşler.

Arkada black style ile gelen Golf yazısı siyah renk, bu çok güzel fakat eTSI yazısını gri bırakmışlar :( Bunun da kesinlikle siyah olması gerekiyordu. Sökme gibi bir düşüncem yok. Arka difüzör tasarımı bir değişik, piyano siyah renginde güzel duruyor fakat öncekinde egzoz görünümlü kromlar harika görünüyordu. Bunda da kromlu bir tasarım güzel olabilirdi. IQ light stopların tasarımı, duruşu, animasyonları tek kelime ile muazzam. Araç ayarlarında 3 farklı stop animasyonu mevcut. Açılış ve kapanışta arkadan tam bir görsel şölen.

Aracın kullanışı, görüş açıları, izolasyonu, bağımsız süspansiyonun konforu kusursuz. Yolda yağ gibi kusursuz ilerliyor. Kasislerden ve bozuk yollardan pıtır pıtır geçiyor.

Koltuklar zaten güzel ve konforluydu, bunda kenarlarına gayet şık mavi şeritler koymuşlar, arkalarda yok. Tiguan r-line'da mevcut oysa ki. Orta vites konsolu önceki aracımda gri plastikti bunda piyano siyah. Çizilmeye çok açık fakat şık görünüyor. Soğutmalı hızlı şarj var, telefonu bir kaç kez alıp koyunca kafasına göre şarj başlatıyor. Orta ekran tek kelime ile evrim geçirmiş. Boyutu ideal. Navigasyonlu büyük ekran olsaydı tabi çok daha iyi olurdu. Kablosuz CarPlay büyük rahatlıkmış onu anladım. Ekranın renkleri, kullanışlılığı, piksel yoğunluğu, kalitesi bir iPad'den farksız bence. Sürücü ekranı audi'ler gibi siyah ağırlıklı tercih edilmiş. Öncekinde seçilen ambiyans rengi ekrandaki temanın neredeyse her yerini kaplıyordu. Bunda seçilen renk yalnızca devir ve km saatinin etrafında bir çizgi şeklinde, fena durmuyor. Ses siteminde bass'larda bariz bir iyileştirme var. Öncekin aracımda sesi açınca bass'larda bozulma oluyordu. Bunda sorunu çözmüşler. İçeride karbon görünümlü trimlere bir doku eklemişler. Güzel görünüyor. Araçta en beğenmediğim nokta direksiyon tuşlarının piyano siyah olmaması. Yurt dışında tuşlu olup gri plastik yerine piyano siyah olanlar var. Önceki r-line'da airbag'in şekli ve piyano siyah dokunmatik tuşlar çok havalıydı. Bunda bence çok sönük kalmış.

ACC ve şerit takip güzel çalışıyor. Şeritleri tam ortalayarak hafif virajları kendisi dönüyor. Arada direksiyona sadece dokunmanızı istiyor. Koltuk ısıtma her ikisinde de iyiydi. Direksiyon ısıtma 3. kademede her ikisinde de bence kötü. Cupra leon'da 3. kademe neredeyse el sürülmeyecek şekilde oluyor. Bu bence cupra'daki gibi olmalıydı.

Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Kullandıkça daha da deneyimleme fırsatı bulacağım. Sorularınız olursa elimden geldiğince cevaplamaya çalışırım. Güzel dilekleriniz için tekrar çok teşekkür ediyorum.

🧿 evet çok güzel duruyor...

Sormak istediğim şu genel olarak;

ön tampon
ledli logolu panjur
far
stop
yeni ekran

Bunlar haricinde görsel fark varmı mesela koltuklar aynımı farklı ise fotoğraf eklermisin...


Dipnot yeni rline tamponlar aralık gibi piyasa da çevirecekler için küçük bilgi çinliler çalışıyor...
 
Merhabalar,

2 Temmuz'da 2022 Yunus Grisi R-Line aracımı satmıştım. 8 Temmuz'da kaporasını verdiğim 2024 Yeni Golf'ü bugün itibariyle teslim aldım. Deneyimlerimi bir kaç güne kadar paylaşacağım.

Opsiyonel Donanımlar
  • "Black Style" tasarım paketi ve Premium LED paketi (3 boyutlu ve animasyonlu LED stop lambaları, dinamik arka sinyal lambaları, dinamik uzun far asistanı "Dynamic Light Assist", IQ.LIGHT LED Matrix farlar, siyah yan aynalar)
  • 18" "York" alüminyum alaşımlı jantlar, 225/40 R18 lastikler
  • Akıllı park asistanı "Park Assist Plus"
Ekli dosyayı görüntüle 77288Ekli dosyayı görüntüle 77289Ekli dosyayı görüntüle 77290
Hayırlısı olsun kazasız belasız kullanmak nasip etsin 🧿🧿
 
Herkese merhabalar. Aracı alalı bugün 1 hafta oldu. 1,5 sene kullanıp satmış olduğum 2022 golf r-line ile kıyaslayarak artı ve eksilerini kendi kişisel fikirlerimle aktarmak isterim.

Öncelikle aracın ön tarafı bence arkasından daha güzel. Tampon yapısı, piyano siyahlar ve acc radarı ile çok şık görünüyor. IQ light farların iç kısmı black style paket ile birlikte simsiyah ve çok agresif duruyor. Önceki aracımda da IQ light farlar kayar sinyaller ile birlikte mükemmel çalışıyordu, bunda da durum aynı. Işıklı ön logo, akşam üstü ve geceleri muazzam duruyor ve istisnasız herkesin araca bakmasını sağlıyor. Aracı aldığımdan beri tepkiler gerçekten çok iyi.

Siyah ayna kapaklarını diğer aracımda çok istemiştim, yaptıramamıştım. Bu aracımda orijinal nasip oldu, çok güzel görünüyorlar. R logosu çamurlukta bıçak şeklindeydi bu araçta kapıya alınmış, farklı ve güzel duruyor. 18 inç York jantlar canlıda fotoğraftakilerden daha iyi duruyor. Jantlardaki boşluklar biraz az. Jant içinin temizlenmesi için el zor girecektir. Önceki aracımdaki 18 inç Bergamo jantlar bence tasarım olarak daha iyiydi. 19 inç gibi bir havası vardı.

Kapılar öncekine göre bariz daha tok kapanıyor. Özellikle bagaj kapağının kapanması öncekinde çok kötüydü, avm'lerdeki güvenlikler kapatınca içeriden gümleme sesi geliyordu. Bunda kesinlikle bu durumu çözmüşler.

Arkada black style ile gelen Golf yazısı siyah renk, bu çok güzel fakat eTSI yazısını gri bırakmışlar :( Bunun da kesinlikle siyah olması gerekiyordu. Sökme gibi bir düşüncem yok. Arka difüzör tasarımı bir değişik, piyano siyah renginde güzel duruyor fakat öncekinde egzoz görünümlü kromlar harika görünüyordu. Bunda da kromlu bir tasarım güzel olabilirdi. IQ light stopların tasarımı, duruşu, animasyonları tek kelime ile muazzam. Araç ayarlarında 3 farklı stop animasyonu mevcut. Açılış ve kapanışta arkadan tam bir görsel şölen.

Aracın kullanışı, görüş açıları, izolasyonu, bağımsız süspansiyonun konforu kusursuz. Yolda yağ gibi kusursuz ilerliyor. Kasislerden ve bozuk yollardan pıtır pıtır geçiyor.

Koltuklar zaten güzel ve konforluydu, bunda kenarlarına gayet şık mavi şeritler koymuşlar, arkalarda yok. Tiguan r-line'da mevcut oysa ki. Orta vites konsolu önceki aracımda gri plastikti bunda piyano siyah. Çizilmeye çok açık fakat şık görünüyor. Soğutmalı hızlı şarj var, telefonu bir kaç kez alıp koyunca kafasına göre şarj başlatıyor. Orta ekran tek kelime ile evrim geçirmiş. Boyutu ideal. Navigasyonlu büyük ekran olsaydı tabi çok daha iyi olurdu. Kablosuz CarPlay büyük rahatlıkmış onu anladım. Ekranın renkleri, kullanışlılığı, piksel yoğunluğu, kalitesi bir iPad'den farksız bence. Sürücü ekranı audi'ler gibi siyah ağırlıklı tercih edilmiş. Öncekinde seçilen ambiyans rengi ekrandaki temanın neredeyse her yerini kaplıyordu. Bunda seçilen renk yalnızca devir ve km saatinin etrafında bir çizgi şeklinde, fena durmuyor. Ses siteminde bass'larda bariz bir iyileştirme var. Öncekin aracımda sesi açınca bass'larda bozulma oluyordu. Bunda sorunu çözmüşler. İçeride karbon görünümlü trimlere bir doku eklemişler. Güzel görünüyor. Araçta en beğenmediğim nokta direksiyon tuşlarının piyano siyah olmaması. Yurt dışında tuşlu olup gri plastik yerine piyano siyah olanlar var. Önceki r-line'da airbag'in şekli ve piyano siyah dokunmatik tuşlar çok havalıydı. Bunda bence çok sönük kalmış.

ACC ve şerit takip güzel çalışıyor. Şeritleri tam ortalayarak hafif virajları kendisi dönüyor. Arada direksiyona sadece dokunmanızı istiyor. Koltuk ısıtma her ikisinde de iyiydi. Direksiyon ısıtma 3. kademede her ikisinde de bence kötü. Cupra leon'da 3. kademe neredeyse el sürülmeyecek şekilde oluyor. Bu bence cupra'daki gibi olmalıydı.

Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Kullandıkça daha da deneyimleme fırsatı bulacağım. Sorularınız olursa elimden geldiğince cevaplamaya çalışırım. Güzel dilekleriniz için tekrar çok teşekkür ediyorum.
Hayırlısı olsun hocam, kapıların daha tok kapanmasi benimde dikkatimi çekmişti. Conta lastikleri bi tik daha iyi secmisler gibi. Yeni diye öyle hissettiriyor demiştim ama sizin de dikkatinizi çekmiş. Bir de kilit mekanizmasi değişmiş, daha farkli kibar kitleyip aciyor. 8 de sak suk.diye ses cikardi. Ufak tefek dokunuşlar zamanla görünüyor.
 
Hayırlı olsun kazasız belasız kullanın inşallah.
Bende 2023 model r line golf 8 sahibiyim.
Vites konsolu pianoblack 2023 den itibaren geldi golf 8 style ve r line’a.
Golf 8 in r linedaki pianoblack dokunmatik tuşlu direksiyonu devam etmeliydi bence aşırı şık gösteriyor direksiyonu. Onun harici yapılan aracın ön tampon ve fuarlarındaki hafif düzeltmeler yerinde duruyor. Kapı kapanmaları sanki araç yeniyken daha zordu ve toktu golf’8 de 10 bin km den sonra biraz tirim sesleri arttı ve kapı kapanmaları hafifledi ya da bana öyle geliyor.
Sizin önceki golf 8 aracınızda da ön konsoldaki sert plastik tirimleri bozuk yollarda ses yapıyormuydu? Kapı fitilleri malum kirliyken tüm golf 8 de ses yapıyor golf 8.5 da bu durum nasıl merak ediyorum. Parça birleşimlerinde düzeltmeler olmuş mu? Kapı fitillerinde düzelme olmuş mu? Merak ediyorum.
 
🧿 evet çok güzel duruyor...

Sormak istediğim şu genel olarak;

ön tampon
ledli logolu panjur
far
stop
yeni ekran

Bunlar haricinde görsel fark varmı mesela koltuklar aynımı farklı ise fotoğraf eklermisin...


Dipnot yeni rline tamponlar aralık gibi piyasa da çevirecekler için küçük bilgi çinliler çalışıyor...
Teşekkürler Metin Abi. En kısa sürede içinden fotoğraflar ekleyeceğim.
 
Hayırlı olsun kazasız belasız kullanın inşallah.
Bende 2023 model r line golf 8 sahibiyim.
Vites konsolu pianoblack 2023 den itibaren geldi golf 8 style ve r line’a.
Golf 8 in r linedaki pianoblack dokunmatik tuşlu direksiyonu devam etmeliydi bence aşırı şık gösteriyor direksiyonu. Onun harici yapılan aracın ön tampon ve fuarlarındaki hafif düzeltmeler yerinde duruyor. Kapı kapanmaları sanki araç yeniyken daha zordu ve toktu golf’8 de 10 bin km den sonra biraz tirim sesleri arttı ve kapı kapanmaları hafifledi ya da bana öyle geliyor.
Sizin önceki golf 8 aracınızda da ön konsoldaki sert plastik tirimleri bozuk yollarda ses yapıyormuydu? Kapı fitilleri malum kirliyken tüm golf 8 de ses yapıyor golf 8.5 da bu durum nasıl merak ediyorum. Parça birleşimlerinde düzeltmeler olmuş mu? Kapı fitillerinde düzelme olmuş mu? Merak ediyorum.
Önceki r-line'da aracın esnediği yerlerde cam tavanın oralardan gıcırdama sesleri geliyordu. Düz yolda bir sorun yoktu. Sanırım fitillerin tozlu olmasından kaynaklanıyor. Şu an bu daha çok yeni olduğu için böyle bir ses yok.

Plastik trimlerde bir sorun yaşamadım. Şu an bunda da yok.

Dün yazmayı unuttum. Öncekinde de bunda da içeride bass'lı müzik dinlerken sol kapıdan hafif zırlama sesi geliyor. Bu problem devam ediyor mesela :(
 
Son düzenleme:
Ön farlar Mk8,5 daha güzel,

Arka stoplar Mk8 ‘de daha başarılı idi,

Mk8 Style pakette rezalet ötesi ön tampon, 8,5 Style ile gayet iyi bir tasarıma kavuşmuş

Mk8,5 jantlarının 1-2 tanesi hariç neredeyse hepsi çok vasat (bana göre)
Bendede 8.5 var arka stopları iqled yapsam mı diye düşündüm ama 8.5 iqled stoplar çok kötü bence. MK8 iqled çok daha iyi duruyor.
 
Merhabalar,

2 Temmuz'da 2022 Yunus Grisi R-Line aracımı satmıştım. 8 Temmuz'da kaporasını verdiğim 2024 Yeni Golf'ü bugün itibariyle teslim aldım. Deneyimlerimi bir kaç güne kadar paylaşacağım.

Opsiyonel Donanımlar
  • "Black Style" tasarım paketi ve Premium LED paketi (3 boyutlu ve animasyonlu LED stop lambaları, dinamik arka sinyal lambaları, dinamik uzun far asistanı "Dynamic Light Assist", IQ.LIGHT LED Matrix farlar, siyah yan aynalar)
  • 18" "York" alüminyum alaşımlı jantlar, 225/40 R18 lastikler
  • Akıllı park asistanı "Park Assist Plus"
Ekli dosyayı görüntüle 77288Ekli dosyayı görüntüle 77289Ekli dosyayı görüntüle 77290
Maşallah hocam, güle güle kullanın. Siyah beyaz kombinasyonu her zaman zamansız olacak.
 

Geri
Üst Alt