Açıklamaları okudum eğer yürür aksam ve lastik balansı ile ilgili herşey yapıldığı halde sorun devam ediyorsa tasarım hatası ihtimali akla geliyor ki olmaz koca firma yapmaz diyorum.Önden ağır kazalı araçlarda düzenin bi türlü tutmaması şasinin fabrikasyon ölçülere tam getirilememesinden olduğunu hepimiz biliyoruz.Umarım tez zamanda çözüme ulaşılır
istanbuldayım her yolda farklı tepkiler aldım kuzey marmarada çok daha fazla denedim sağa çekme her km yok bazen hiç olmadı bazen düz yol belki 1 -2 km ilerisini gördüğüm halde herşey düz şerit vs ama sağa ufak ufak kaydı
1. köprüde hiç sağa sola çekme yok
e 5 te gece geç saatlerde denedim hiç yok
0 km clio ile bayiden aldık şirket aracı düşün bu araç 0 km ben bursa yaptım geldim yolda sağa çekiyordu aralıklı şekilde bazı yollarda da hiç sağa çekmedi
cupra 0 km ankaraya gittim yine aralık sağa çekme vs yaşadım videolarıda var forumdan görüştüğümüz arkadaşlara attım izlediler
benim golf 8,5 ile ilgili bir sorun olduğu zerre düşüncem değil yollarda eğim var
not: banyolarda düz gözüküyor ama ustalar meğil veriyor gidere su gitsin diye olay meğil çok net herşeyi denedik sonuç yollar eğimli
bu eğimi yola vermelerinin sebebi su birikmesin millet 120-180 allah ne verdiyse yağmurda umursamayıp gidiyor mutlaka görmüşsünüzdür
hatta adama bak canını düşünmüyor gibi söylemler demişizdir ama şu var
Hydroplaning yani Suda Kızaklama,
aracın hızla yağmur suları üzerinde kayarak kontrolünü kaybetmesidir. Suda kızaklama, aracın lastikleri ile altındaki yol yüzeyi arasında su tabakası oluşması nedeniyle ortaya çıkan ve sürücü üzerinde etkili olabilen bir sorundur kral sürücü bile patlar kaza yapar çok net
ben bu konuya o kadar çok taktım ki bi ara şehirler arası otoyol yapan bir arkadaşımın babasına özellikle sordum varmı diye bu yollar daha yapılmadan projede % lik olarak verilecek meğilin belli olduğunu söylemesi oldu bu sebeple araç taş gibi sorun yok benim gözümde
50 servise gidilsede değişmeyecek aracınızda lise öğrencileri staj yapıcak